logo

bez terminu

Školení obchodníků online

Podniky potřebují silné obchodníky. Této oblasti zvyšování výkonnosti podniku skrze obchodní oddělení se věnuji již řadu let, a stále se mi to vyplácí. V následujících článcích máte možnost přečíst si řadu informací a zkušeností, za které se obvykle platí. Já vám je nabízím zdarma a pevně věřím, že vám pomohou. Pokud máte nějakou otázku, nebojte se mne zeptat, rád odpovím.

ZEPTAT SE

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

Pokračování rozhovoru!

Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často kombinují práci a volný čas, čímž jim splývá jedno i druhé. Někdy pracují dlouho do noci, žijí prací „až moc“. Jak je vnímáte?

Pokračovat ve čtení

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

Pokud motivace financemi, nejrůznějšími bonusy a benefity již nefunguje, můžete to zkusit ještě jinak. Jak, to prozradí podnikatel a hlavní konzultant české poradenské společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., Jiří Jemelka, pod jehož rukama prošlo už více než 500 obchodníků, a který je autorem knihy Prodej – dřina nebo hra.

Je podle Vás finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce?

Pokračovat ve čtení

Otevři druhému člověku své ♥ - on Ti pak otevře to svoje. Získej si srdce člověka - on Ti pak dá svou důvěru v Tebe

Když jsem v obchodě zažíval doby neúspěchu, měl jsem štěstí, že kromě toho, že jsem byl dost vymáchaný v nezdarech, přišla vždy nějaká pomoc. I dnes se mnou na schůzku jel jeden kolega z Brna, jeden z nejlepších obchodníků v naší firmě. Po termínu jsme se byli projít a v rozhovoru jsme se vrátili k tomu, co se během obchodního jednání dělo.

Pokračovat ve čtení

SOBECTVÍ V OBCHODĚ – NEÚSPĚCH JISTÝ

Jak jsem psal v minulém článku… Když jsem si uvědomil, že výsledky mám, když se soustředím na lidi, na budování porozumění s nimi, na službu, místo abych se soustředil na smlouvy, na peníze, na provize, opět jsem se prioritně na schůzkách zaměřil na „člověka“. Tak se stalo, že jsem opět chodil na schůzky ne prodávat, ale budovat vztahy s klienty.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo