logo

bez terminu

Marketing je to, co děláte, než prodáte. Kate Northrup

Ve svých článcích čerpám hlavně ze svých osobních zkušeností, které mě vždy posunuly někam dál. V kategorii marketing se věnuji hlavně komunikaci, efektivitě a propagaci. Pro větší přehlednost jsem články roztřídil do dvou podkategorií:

  1. Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
  2. Marketingová komunikace | Marketingový mix

Mít správně nastavenou marketingovou strategii i princip komunikace není jednoduché. Snad Vám mé zkušenosti pomohou k cestě k prosperující firmě.

 

Pokud máte pocit, že na Váš problém nestačíte sami a chcete radu někoho, kdo pomohl již více než 80ti firmám, nestyďte se mi napsat.

ZEPTAT SE

Strategie maximalizace - část III.

  1. Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí?
  2. Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn?
    - nadsazení, zvýšení,
    - snížení, 
    - větší tvrdost,
    - zvýšení ohybnosti, pružnosti, 
    - zesílení, 
    - zjemnění,

    Pokračovat ve čtení

Strategie maximalizace - část II.

  1. Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky).
  2. Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? Nároky a formulace, které vypadají příliš tvrdě, lze "změkčit", stejně jako náladu vůči jiným lidem (firemní personální politika) nebo i vůči sobě samému. Můžete dosáhnout zlepšení větší tvrdostí? Například tvrdší legování (přidávání přísad do slitiny kovů pro dosažení lepších vlastností) kovů vedlo k převratným novinkám.

    Pokračovat ve čtení

Překážky k efektivní komunikaci

Než se pustíme do konkrétních technik týkajících se komunikačních dovedností, vyjmenujme si základní překážky, které brání snadné a účinné komunikaci. A proč se bavit o překážkách? Představte si auto se silným motorem. A tento motor nefunguje, jak byste si představovali - zkrátka něco v motoru je špatně. Tak ho rozeberete, zkoumáte... a stále na nic nemůžete přijít. Podíváte se i do palivové nádrže a ejhle - zjistíte, že je plná nečistot. A tato nečistota brání motoru v plném výkonu. Stejně tak je to i v komunikaci. Pokud Vaše komunikace má být výkonná, je třeba se zamyslet před tím, než jí začnete "opravovat", co brání plnému výkonu. Zde jsou tipy:

Pokračovat ve čtení

Práce na efektivní komunikaci

Chcete-li být skutečně efektivními "komunikátory", je třeba se s odhodláním pustit do studia komunikace. To neznamená zabořit hlavu do chytrých knih na téma
komunikace, ale skutečně začít pracovat na sobě - být pilný! Žádný učený z nebe nespadl, a ani ten nejpříjemnější člověk, se kterým se setkáte, a se kterým se Vám dobře mluví, nedostal veškeré svékomunikační dovednosti jen tak do vínku. Často se za jeho komunikační schopností skrývá tvrdá práce na sobě! Buďte i Vy pilní v práci na sobě. To je úvodní lekce v rámci tématu efektivní komunikace.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo