fbpx

nove logo2

Dalším klíčem k úspěšné reklamní kampani je vaše finanční síla. Nicméně i malý rozpočet může přinést velké výsledky. Nutným předpokladem je však to, abyste byli realističtí.

Dle velikosti vašeho rozpočtu se rozhodněte, které z médií zvolíte. V případě 10tisíců se bude jednat o tisk, letáky, případně rozhlasovou reklamu. Při přípravě vašeho reklamního rozpočtu vycházejte z těchto otázek: V jaké výši byly vaše náklady na reklamu minulý rok? Jaká je výše vašich ročních tržeb? (obvykle se na marketing vyčlení 1-10% z ročních očekávaných tržeb, v závislosti na oboru) Jaká je vaše síla na trhu? Místním? Celostátním? Světovém? Kolik peněz do reklamy dává pravděpodobně (odhadem) konkurence? Tuto informaci můžete získat i zběžným prozkoumáním, kde všude konkurence inzeruje a jak často (projděte si místní tisk, oborově zaměřené periodika, i-net stránky, rádio apod). Jaký očekávaný cíl, případně podíl na trhu chcete dosáhnout z hlediska krátkodobého/dlouhodobého horizontu?

1. klíč - jaký je váš produkt?

2. klíč - co slibujete?

3. klíč - jaká je vaše cílová skupina?

4. klíč - co je cílem vaší reklamy?

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem