fbpx

nove logo2

Dalším klíčem k úspěšné reklamní kampani je znalost cíle, resp. účelu reklamy.

Než vytvoříte účinný reklamní plán, je třeba si jasně určit, co je cílem reklamy. Hlavním cílem by mělo být prodat daný výrobek, což je každému zřejmé. Nicméně důležité jsou atributy jako je jasné vyzdvyžení výhod produktu a jeho kvality. Můžete tak učinit několika způsoby. Např. tím, že necháte zákazníky váš produkt si vyzkoušet, můžete udělat konfrontačním způsobem srovnání vašeho produktu s konkurenčním.
Mezi další, dílčí cíle reklamy může patřit:

  • zvýšení popularity
  • změna vnímání produktu
  • snaha najít nové zákazníky
  • zvýšit křivku prodeje apod.

V momentě, kdy máte jasně definovaný cíl reklamy, je mnohem snažší najít fungující cesty k jejímu naplnění.

1. klíč - jaký je váš produkt?

2. klíč - co slibujete?

3. klíč - jaká je vaše cílová skupina?

5. klíč - jaký je váš reklamní rozpočet?

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem