logo

bez terminu

dřina

Nejdříve výsledek, poté odměna

Interim management je hojně skloňovaný termín v rámci nastupující a čím dál více rozšířené gig economy. Ne však každý personalista ví, jak na interim management ve své firmě tak, aby to bylo co nejefektivnější. O výzvách dnešního interim manažera jsme si povídali s Jiřím Jemelkou, výkonným ředitelem J.I.P. pro firmy.

Pokračovat ve čtení

HYBNOU SILOU ÚSPĚŠNÉHO BUSINESSU JE OBCHOD A MARKETING

STARTING UP 2017/1

KOLIK PODNIKATELŮ I ŽIVNOSTNÍKŮ SE OPRAVDU NAPLNO VĚNUJE AKTIVNÍMU NEBO-LI VĚDECKÉMU OBCHODU.

Co je to aktivní nebo-li vědecký obchod? To je obchod, ve kterém se zkrátka neustále intenzivně tvoří na rozvoji a možnostech, testuje se, hledá se vztahová souvislost mezi příčinou a důsledkem.

Pokračovat ve čtení

5 TIPŮ, JAK ÚSPĚŠNĚ NASTARTOVAT NOVÝ PODNIK

Založení úspěšného podniku není nic jednoduchého. Až 80 % firem skončí s podnikáním již v prvním roce, během následujících pěti let pak zkrachuje většina těch, které překonají krizový první rok. Úspěšné jsou tak zhruba jen čtyři firmy ze sta. V tomto článku vám přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, na co si je třeba při rozjíždění podniku dát pozor.

Pokračovat ve čtení

CO UDĚLAT JEŠTĚ DŘÍVE NEŽ SI ZAJDETE ZAREGISTROVAT SVÉ IČ

ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP

ANEB ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ ZAČÍNÁ „POVOLÁNÍM“ – VNÍMÁTE SVOU BYZNYS CESTU JAKO POSLÁNÍ?

Představujeme vám novou rubriku „Start business!!!“, ve které najdete pravidelný seriál tipů a rad, které se budou zaměřovat na pomoc začínajícím podnikatelům a start-upistům. Na své si v této rubrice přijdou také ti, kteří jsou prozatím v byznyse krátce a hledají impulsy a návody, jak své podnikání úspěšně rozvíjet a zlepšovat.

Pokračovat ve čtení

MONTYRICH - „NĚKDY JE NEJVĚTŠÍ BRZDOU RŮSTU FIRMY JEJÍ MAJITEL“

ROZHOVOR V ČASOPISE MONTYRICH

Svou práci „oživovače firem“ Jiří Jemelka někdy přirovnává k misi agenta 007. „Vysadí vás v cizím prostředí a vy se musíte rychle zorientovat, zjistit, kde je problém a najít pro něj řešení,“ vysvětluje. Cíl mise je jasný – zlepšit fungování fi rmy a její výsledky. A ve většině případů je mise úspěšná.

Pokračovat ve čtení

KATALYZUJEME ZMĚNY, NESEME VÝSLEDKY

SEKCE "JAK NA VÝSLEDKY"

„NERADÍME, PŘINÁŠÍME VÝSLEDKY,“

říká v následujícím rozhovoru výkonný ředitel poradenské společnosti JIP pro firmy s.r.o. Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA. Stojí za ním a jeho týmem víc než stovka spokojených klientů, tucet let zkušeností, větší než sedmdesátiprocentní úspěšnost a stovky milionů korun ve zvýšených tržbách.

Pokračovat ve čtení

ČASOPIS EURO

POVOLÁNÍ OŽIVOVAČ

MAJÍ FIRMU NA TO, ABY NASTARTOVALI VÁŠ BYZNYS.

Jiří Jemelka má na startování firem vlastní podnik. Podle něj je mise manažerů, kteří přicházejí restartovat firmy, podobná úkolům tajných agentů. Musejí se rychle zorientovat a najít řešení v nelehké situaci.

Pokračovat ve čtení

PODNIKATELSKÉ KNOW-HOW V OTÁZKÁCH A ODPOVĚDÍCH

ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP

DO HLUBIN PODNIKÁNÍ S JIŘÍM JEMELKOU...

Když jsem požádala Jiřího Jemelku, člověka, který se dlouhá léta zabývá poradenstvím pro podnikatele a firmy, o rozhovor, netušila jsem, s jakou zaníceností pro věc se setkám a že jeden rozhovor vydá na celé téma e-magu.

Pokračovat ve čtení

NENECHTE SI DLUŽNÍKY PŘERŮST PŘES HLAVU

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA

NENECHTE SI DLUŽNÍKY PŘERŮST PŘES HLAVU

Drtivá většina tuzemských firem za svůj produkt či poskytnutí služby někdy nedostala včas a řádně zaplaceno. V nejhorších případech neúnosný objem dlužných částek, byť jen od jednoho odběratele, zcela paralyzuje chod celého podniku, dojde k úbytku cash-flow, platové neschopnosti a nezřídka i ke krachu.

Pokračovat ve čtení

KONSTRUKTIVNÍ KRITIKA FIRMU POSOUVÁ

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA

KONSTRUKTIVNÍ KRITIKA FIRMU POSOUVÁ

Kdo z nás má rád kritiku? Slyšet od někoho, že děláme něco špatně, či peprněji: "Šéfe, tohle je úplná hloupost", dokáže s nadhledem a bez negativní odezvy zvládat vskutku jen "osvícený šéf". V praxi to ve firmách vypadá často tak, že si vedení firmy vyloženě jde vstříc pro falešné pochlebování a neúpřímnou pochvalu.

Pokračovat ve čtení

GENERAČNÍ OBMĚNA ČASTO SCHÁZÍ

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA

GENERAČNÍ OBMĚNA ČASTO SCHÁZÍ

V České republice je čtyřicet procent firem rodinných. Každá třetí ovšemnepřežije vícenežjednugeneraci.Tímspíš jedná-li seomenší a střední firmy.

Pokračovat ve čtení

NEODKLÁDEJTE SVÉ ÚKOLY!

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA

NEODKLÁDEJTE SVÉ ÚKOLY!

Prokrastinace je moderní. Tedy alespoň coby pojem. Skoro mi přijde, že se z ní stala jakási módní vlna a kdo alespoň trošku neodkládá své úkoly a povinnosti, jako by nebyl „in“. Mně osobně přijde prokrastinace neskutečně zhoubná.

Pokračovat ve čtení

KDYŽ VE FIRMÁCH ZAČNE HOŘET...

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA

KDYŽ VE FIRMÁCH ZAČNE HOŘET...

Nedávno jsem navštívil při jedné obchodní příležitosti Hasičský záchranný sbor Olomouckého kraje. Kromě hlubokého obdivu k práci tamních záchranářů jsem si z návštěvy odnesl myšlenkovou reflexi nad tím, jak je to vlastně s „ohněm“ ve firmách.

Pokračovat ve čtení

NEJVYŠŠÍ ŠÉF MUSÍ ŠÉFOVAT

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA

NEJVYŠŠÍ ŠÉF MUSÍ ŠÉFOVAT

Tvrdím a vždycky budu tvrdit, že chcete-li rychle zvýšit výkon firmy, zbavte v prvé řadě ředitele firmy pokud možno všech automatických a operativních prací.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo