logo

bez terminu

Reference zvýšení prodeje a zisků malým a středním firmám

Přesvědčte se sami z našich referencí, jak jsme schopni zvyšovat tržby a zisky malým i středně velkým firmám a společnostem. V referencích najdete také příklady toho, jak jsme firmám poskytli marketingové poradenství, provedli jsme firmy klientů skrze projekty revitalizace firmy, vytvořili jsme jim a implementovali fungující obchodní strategie a jejich zaměstnance jsme vzdělávali na seminářích, které se zaměřovaly na manažerské dovednosti,obchodní dovednosti, komunikační dovednosti a další...

ABPLAST s.r.o. | Zdeněk Jílek - jednatel

logo

Spolupráce firmy ABPLAST s.r.o. s p. Jemelkou trvá již od roku 2013. Cílem bylo mimo zdravého nastartování firmy také zvýšení a prosazení se na trhu kvalitou, profesionalitou a odborností. Spolupráce je nastavena na pravidelně opakující se konzultační a kontrolní dny a velice oceňuji možnost telefonických konzultací.

Pokračovat ve čtení

SEZAKO PŘEROV s.r.o. | Jan Švrček a Michal Václavík - jednatel a provozní ředitel

logo sezako final

Naše spolupráce s panem Jemelkou začala na podzim roku 2012. Po osobní schzce a na základě dostupných referencí jsme se rozhodli, že to bude právě firma pana Jemelky, která nám pomůže společně změnit fungování naší firmy. Hlavním důvodem spolupráce byla nutnost celkové proměny firmy, a to jak z pohledu fungování vedení, tak i celkové organizace společnosti. Naším cílem bylo rovněž změnit myšlení zaměstnanců a vytvořit fungující management a obchodní oddělení. Po úvodním jednání jsme se s panem Jemelkou domluvili na celkové revitalilzaci firmy.

I když se v začátcích objevily drobné neshody a určité třecí plochy, po počátečním hledání společné cesty jsme nakonec došli ke vzájemné shodě a určili si společné cíle a priority při nutných změnách firmy. Ing. Jemelka nastavil jasné kroky, dle kterých jsme dále postupovali. Během prvních měsíců vzájemné spolupráce se ukázalo, v jak hluboké krizi naše společnost je a co se musí změnit, včetně odchodu či přesunu vedoucích pracovníků na jiné pozice.

Pokračovat ve čtení

TIGEMMA, spol. s r.o. | Milan Sečkář - jednatel

tigemma

Se společností J.I.P. pro firmy s.r.o. jsme začali spolupracovat na základě doporučení od jednoho z našich dodavatelů, který byl zároveň klientem firmy J.I.P. Myšlenku na takovou spolupráci, tzn. manažerský koučink či externí poradenství, zkrátka mít někoho z venku, kdo přináší nový pohled a zkušenosti z jiných firem, jsem ale měl již delší dobu. Spolupráce začala procesně-personálním auditem, kdy se vybral určitý vzorek zaměstnanců firmy pro řízené pohovory s p. Jemelkou, od dělnických profesí až po top- management. Provedla se prvotní analýza, s jejímž výsledkem jsme byli jako majitelé seznámeni. Tato analýza byla hnacím motorem pro další spolupráci napříč celou firmou (management firmy, výroba, aktivní obchod, vzdělávání obchodních a manažerských dovedností, technologický audit, nastavování nových procesů, marketing atd). Hlavní cíle celé spolupráce byly a jsou především další rozvoj naší společnosti, zefektivnění veškerých procesů a činností napříč firmou, vyšší profesionalita při řízení firmy a překlopení pasivního obchodu v aktivní obchodování, které bude přinášet společnosti lepší pozici a zajímavější možnosti při výběru jednotlivých obchodních případů.

Pokračovat ve čtení

OK Design s.r.o. | Oldřich Kovařík - jednatel

ok design logo

Počáteční požadavky na reorganiaci marketingu a vytvoření obchodního oddělení byly zprvu rozsáhlé a jejich splnění bylo časově náročné. Myslím, že sami bez tohoto tlaku bychom nebyli schopni změny takto rychle nastavit.

Celkový přehled a zkušenosti, které pan Jemelka má jsou pro nás výhodou, a tím nevymýšlíme vymyšlené, ale zaměřujeme se na ladění konkrétních, specifických detailů spojených s naší firmou a našim provozem.
Líbí se mi rychlé jednání a rychlé reakce na problémy. Myslím, že se posouváme oproti minulému období rychleji kupředu a to ještě nemáme vše hotové.

Pokračovat ve čtení

J. A. Clean spol. s r. o. | Jiří Janouš - jednatel společnosti

J A clean

Naše společnost již několik let velmi úspěšně působí na českém trhu v oblasti psokytování služeb bezpečnostního podlahového značení, revitalizace podlah a hloubkového čištění průmyslových podlah.

 

Společnost prošla v minulých letech dynamickým růstem a v souvislosti s tím jsme se rozhodli oslovit pana Jemelku a jeho společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. ke spolupráci. Cílem spolupráce, která probíhá od listopadu 2014, bylo nastavit výrazně efektivnější organizační chod celé společnosti. Jedná se o změny v řízení společnosti, finančním plánování, personálním i provozním otázkám.

Pokračovat ve čtení

Co lidé říkají po absolvování kurzů?

Hodnocení účastníků tréninku Jiřího Jemelky:

„Vyvážené spojení zlepšování osobních kvalit a prodejních dovedností. Dobrá motivace. Smysluplné seřazení probíraných témat. Téma „prodej“ znám dobře z literatury a proto mě pozitivně překvapilo prohloubení probírané problematiky. Jirka umí předat své nadšení a namotivovat posluchače. Dobré příklady z praxe.“
I.K.

„Musím říct první věc, co mě napadne, a to je skvělý pocit! Mám z tohoto semináře skvělý pocit a jsem nadšená z toho, co mi dal – a jak mi otevřel oči (v tomto případě Jirka). Má očekávání před školením nebyla nějak specifikovaná. Nedokázala jsem si představit, že by mi mohl někdo skutečně ukázat, jak změnit své myšlení a tím i činnost a posléze výsledky. Spíš jsem si představovala obdobný pocit, který jsem měla vždy po semináři či přednášce ve škole. Tedy téměř žádný vnitřní posun. Po tomto školení posun cítím a velice silně!“
V.H.

Pokračovat ve čtení

managing partner | Mirka D.

„S panem Jiřím Jemelkou jsem spolupracovala na projektu inovace systému prodeje otevřených seminářů v březnu t.r. Cílem našich konzultací bylo navrhnout změnu stávajícího systému na základě zadaných požadavků, včetně posouzení efektivnosti, náročnosti na lidské a finanční zdroje a zpracování plánu implementace.

Pokračovat ve čtení

I.E.T. Reality, s.r.o. | Lukáš Heger, majitel a výkonný ředitel

iet reality

"Před začátkem naší spolupráce, nás zaujal celkový přístup pana Jemelky, který nám nabídnul vypracování analýzy s tím, že tuto uhradíme pouze v případě naší spokojenosti a zájmu o jeho práci. Bylo vidět, že si za svým výsledkem a prací pevně stojí a tím i nás ujistil, že se jedná o seriózní a vyváženou obchodní nabídku. Jeho analýza nás natolik zaujala, že jsme se rozhodli s panem Jemelkou trvale a dlouhodobě spolupracovat na tomto projektu.

Pokračovat ve čtení

METRUM s.r.o. | Ing. Jiří Zapletal, ředitel a majitel společnosti

metrum

"Pan Jiří Jemelka spolupracuje s naší firmou od začátku roku 2009. Spolupráce s ním probíhá plánovitě po krocích a je zaměřena na celkovou revitalizaci firmy. Konkrétně jsme díky vzájemné spolupráci zlepšili a zefektivnili systém firemních porad a celkové komunikace a informovanosti ve firmě. Za nejdůležitější považuji zlepšení práce týmu obchodních zástupců a to díky coachingu a cílenému vedení ze strany p. Jemelky.

Pokračovat ve čtení

SOLACE a.s. | Věra Musilová, ředitelka společnosti

solace

"Naše spolupráce s p. Jemelkou začala v říjnu 2011. Po úvodním jednání jsme se domluvili na celkové revitalizaci firmy. Ing. Jemelka nastavil jasné kroky, dle kterých jsme postupovali. Zavedli jsme plánované firemní porady, finanční plánování, nastavili jsme pracovní a provozní řad a jasné popisy pracovních míst, proběhla celková změna organizační struktury společnosti.

Pokračovat ve čtení

Lena Chemical s.r.o. | Dipl. tech. Miroslav Vyhnánek, majitel společnosti

Lena Chemical

"Naše společnost 18 roků úspěšně pracuje v oblasti vývoje a výroby chemicko-technických hmot na bázi polymerů. Zvláště v posledních letech 2005 - 2011 každoročně vykazujeme růst ve výši několika desítek procent. I přes tuto naši úspěšnost jsme se v roce 2011 rozhodli pro externí podrobné posouzení čili analýzu efektivity obchodního úseku, vrcholového managementu a všeobecné zhodnocení naší společnosti. Pro zpracování tohoto úkolu byl vybrán Ing. Jemelka, jenž nás svou korektní nabídkou, lidským a zásadovým přístupem přesvědčil, že si je výsledky své práce jistý a pevně za nimi stojí.

Pokračovat ve čtení

"J.A.P." schody s.r.o. | Petr Paksi, spolumajitel a výkonný ředitel

jap

"S firmou Jiřího Jemelky spolupracujeme od čtvrtého kvartálu roku 2013, byť nás její zástupce kontaktoval již několikrát v průběhu let 2010 – 2012. Důvodem, proč jsme do spolupráce z počátku nechtěli jít, bylo mé přesvědčení, že obchod nám funguje dobře a Jiří Jemelka nám nemá co nabídnout. Osobně jsem také měl za to, že u nás ve firmě víme lépe než někdo externí (a v případě p. Jemelky také někdo zcela mimo náš obor), co máme dělat a jak. Proto mi nabídka ke spolupráci přišla ze strany Jiřího Jemelky víc než smělá. Názor na věc jsem změnil po náhodném přečtení několika odborných článků na téma obchod, marketing a obecně fungování firmy, jejichž autorem je právě výše zmiňovaný… Znovu jsem se podíval na jeho web a zejména reference, které jsem si osobně ověřil.

Pokračovat ve čtení

INEX SPEDITION s.r.o. | Josef Dvořák, majitel a ředitel

inex spedition

"Společnost INEX SPEDITION poskytuje služby v oblasti mezinárodní, tuzemské nákladní dopravy, spedice, logistiky a skladování. V květnu roku 2012, kdy společnost oslavila 20 let od založení nastala situace, kdy vedení společnosti nejen hodnotilo uplynulé období dvou desetiletí, ale především analyzovalo stávající stav a další směřování společnosti v budoucnu. V uplynulých zhruba dvou letech došlo k velké expanzi a růstu společnosti. V této době jsme procházeli těžším obdobím způsobeným nástupem 2. vlny ekonomické recese, kdy se i přes stoupající tržby nedařilo naplňovat stanovenou adekvátní míru rentability činností a ziskovosti. Jelikož jsme vnímali, že firma potřebuje učinit zásadní a možná i radikální změny ve fungování celé společnosti obrátili jsme se na společnosti zabývající se poradenstvím firmám naší velikosti. Po důkladném výběru, získání doporučení a referencí byla vybrána společnost J.I.P. pro firmy, s.r.o. zastoupena jednatelem panem Ing. Jiřím Jemelkou. Při prvotním kontaktu byl pan Jemelka seznámen se stávajícím stavem společnosti a osloven k vypracování komplexního dlouhodobého projektu revitalizace naší společnosti. Následně byly definovány základní cíle tohoto projektu včetně zvolených strategických kroků v následujících oblastech:

Pokračovat ve čtení

TRW - DAS a.s. | Jiří Vystrčil - generální ředitel

trw logo

Spolupráce s firmou J.I.P. vznikla jako reakce na výsledky průzkumu spokojenosti zaměstnanců, kdy jako odezvu na tyto výsledky se vedení rozhodlo nechat si provést analýzu firemní kultury a to externí firmou. Z výběrového řízení vyšla vítězně právě firma J.I.P., a tak naše spolupráce mohla začít.

Vlastní analýza začala v květnu 2013 a to formou osobních pohovorů se zaměstnanci napříč celou firmou. Analýzou těchto pohovotů pak vznikl seznam 17 klíčových faktorů, které mají zásadní vliv na spokojenost zaměstnanců s úrovní firemní kultury.

Pokračovat ve čtení

Promos trading | Emerich Klus - jednatel

promos trading

Pana. Ing Jiřího Jemelku jsem kontaktovat poprvé v létě roku 2011. Bylo to v době, kdy naše společnost i kolektiv pracovníků prožíval krizi... Chyběly zakázky, atmosféra ve firmě byla nedobrá, komunikace vázla...

S panem Jemelkou jsme se domluvili na provedení analýzy a vypracování Programu změn revitalizace firmy, který nastavoval nutné kroky, které bylo potřeba učinit. Postupně jsme obnovili, rekonstruovali nebo zavedli firemní porady, finanční plánování, jasné popisy pracovních míst spojené s malou redukcí počtu pracovníků, upravili jsme strukturu firmy...

Pokračovat ve čtení

Realizované zakázy - reference

Realizované zakázky:

ESL, a.s.

Spolupráce byla zaměřena zejména na realizaci nové marketingové strategie a celkové zlepšení manažerského a obchodního řízení firmy. Spolupráce probíhala od února 2012 do května 2013.

PROMOS trading spol. s r.o.

Společnost mne oslovila s cílem zvýšit zisk a prodej, optimalizovat provoz firmy a nastartovat nový business růst. Spolupráce probíhala od října 2011 do května 2013.

Lena Chemical s.r.o.

V této firmě probíhal projekt revitalizace firmy a školení obchodních dovedností obchodního oddělení. Spolupráce probíhala od října 2011 do března 2013.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo