logo

bez terminu

Strategie maximalizace - část III.

  1. Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí?
  2. Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn?
    - nadsazení, zvýšení,
    - snížení, 
    - větší tvrdost,
    - zvýšení ohybnosti, pružnosti, 
    - zesílení, 
    - zjemnění,  max3- převrácení, vnitřní stranu obrátit ven, 
    - nadsadit obráceně,
    - opakované použití (recyklace), 
    - kondenzování, utěsnění, zkrácení, zkapalnění,
    - expandování, rozšíření, roztažení, zvětšení, 
    - připojení, narovnání, přidání, 
    - nechat kmitat, kývat, kolísat, nechat oscilovat, 
    - nechat vibrovat, 
    - vířit, odstřeďovat, nechat kroužit, 
    - zatáčet, izolovat, třídit, oddělovat,
    - zúžit, přitahovat, nechat smrštit,
    - uvolnit, kypřit, 
    - ztišit, zklidnit, znenápadnit, upokojit, 
    - zelegantnit, provést v proudnicových liniích, vynechat přebytečnosti, vyčistit, uhladit, zlepšit klouzavost,
    - automatizovat, provést jako samočinné, 
    - samoregulace, soběstačnost, nezávislost, zvýšit sebekontrolu, zvýšit vlastní zodpovědnost,
    - převést na počítač, zmechanizovat, doplnit počítačem, zpracovat počítačem, nechat běžet přes počítač.
  3. Prospělo by tomu, co chcete zlepšit, kdyby se to přitvrdilo (přitlačilo) nebo povolilo? 
  4. Prospělo by tomu, co chcete zlepšit, kdyby se provedlo jako lehčí nebo těžší? 
  5. Můžete něco ztvárnit praktičtěji, pohodlněji, užitečněji, jako snadněji ovladatelné? 
  6. Můžete se postarat o více radosti, požitku, legrace, uspokojení? Můžete zvětšit pohodlnost, komfort, blaho, uvolnění? 
  7. Vidíte nějaké možnosti ve spojení, sloučení, sériové výrobě, tvorbě řad, řetězců?
  8. Mohli byste zkvalitnit servis, údržbu a opravárenské služby? Usnadnit je, zrychlit a zlevnit? 
  9. Můžete něco provést moderněji, elegantněji, nápaditěji, aktuálněji? Móda, design a prodejní slogany se mění neuvěřitelně rychle. Jste o krok vpředu? 
  10. Vidíte možnosti v lepších podmínkách nebo ve snazším financování? Existuje možnost poskytnout při odběru většího množství, při nákupu více souvisejících výrobků nebo při rychlém uzavření kupní smlouvy rabat nebo jej (eventuálně vyšší) získat? Můžete výrobek, který chcete zlepšit, označit vhodným, účinným a snadno zapamatovatelným symbolem výrobku? Asociace je důležitým faktorem při vybavování v paměti.
  11. Vidíte možnost zkvalitnění v následujících znacích:
    - jména, názvu,
    - nápisu, vyobrazení, popisu, označení,
    - znaku, značky, symbolu, 
    - označení balení,
    - designu? 
  12. Vidíte možnost v doporučeních uznávanými nepodplatitelnými testy zboží/služeb nebo v přesvědčivých referencích (podpořených eventuálně garancí)? 
  13. Slibujete si zvláštní profit z kusů zdarma, ochutnávek (vyzkoušení) zdarma, bonusových plateb, reklamních dárků? 
  14. Vyplatí se zavést zvláštní cenu, přídavek, vůni, zvláštní znak, "tajný faktor"? 
  15. Dají zlepšení, která navrhujete: 
    - lidem více toho, co chtějí a (nebo)
    - méně toho, co nechtějí? 

Poslední dotaz je absolutním zkušebním kamenem pro každé zlepšení, které byste si přáli provést. Rozhoduje o jeho úspěchu nebo neúspěchu. Nikdy nezapomeňte: Všechno jde zlepšit… všechno!

Ještě jednou. Nezapomeňte, vždycky můžete udělat něco, aby jste změnili (zlepšili) svou situaci. Vždy se dá něco udělat. Vždy. Stanovte si na papír „Popis - co?“ A pak hledejte „Obsah - proč, jak?“ Když chcete najít cestu k cíli, nikdy se neptejte v první chvíli otázkou "Jak?", vždy začínejte otázkou "CO…?" Když budete stát na kraji skokanského můstku 10 metrů nad bazénem, můžete se zeptat "jak to mám udělat?" - ale nikdy tím nic podstatného nezjistíte. Když máte skočit, musíte se zeptat "Co mám udělat?" a bude vám to víc jasné. Prostě udělat jeden krok dopředu a skočit. V životě je to stejné. Ptejte se "Co...?" a pak to udělejte.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo