logo

bez terminu

Marketingová strategie stojí na počátku

Spousta lidí si myslí, že marketing je jen vyhazování peněz. Ovšem pokud si jej nastavíte správně již od začátku správnou marketingovou strategií, tak zjistíte, že marketing stejně děláte, akorát často bez rozmyslu a bez vyššího cíle. Nastavme si ho společně nyní.

Pokud máte pocit, že na Váš problém nestačíte sami a chcete radu někoho, kdo pomohl již více než 80 firmám, nestyďte se mi napsat.

ZEPTAT SE

 

Přeji příjemné počtení.

Strategie "klíčových řešení" - část 1.

Váš obrovský nárůst tržeb a růst podniku přijde ruku v ruce s Vaši schopnosti najít či vytvořit něco, čemu říkám tzv. KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ.

Co je klíčové řešení?
"Klíčové řešení" je nekonvenční způsob, čerstvost myšlení, lepší, vyšší způsob, jak něco dělat. Jsou to dramatická zlepšení v každé oblasti Vašeho podnikání, které Vám přinesou víc efektivity, víc účinnosti, víc klientů, víc produktivity a víc užitku i inspirace pro Vaše klienty i zaměstnance.

Pokračovat ve čtení

Strategie "klíčových řešení" - část 2.

Klíčová řešení můžete najít pro všechny oblasti své firmy: provoz, procesy, marketing, prodej, výběr lidí, management postupy, distribuci... Hledání a používání klíčových řešení je nikdy nekončící proces a tento postup jako jediný zaručuje, že Vaše tržby mohou stále skokově růst. Tam kde konkurence roste o 5%, Vy můžete růst o procent 50%!

Pokračovat ve čtení

Strategie "klíčových řešení" - část 3.

POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ:
Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí pomalu bdělost a hybnou sílu, velice těžko je pak zase nabývá.

Pokračovat ve čtení

Strategie "klíčových řešení" - část 4.

A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL:

  1. Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast či činnost dělit na menší a menší části.
  2. Každá z těchto subaktivit může být vylepšena jedním či více klíčovými řešeními.
  3. Projděte si každou subaktivitu výše zmíněnými 12ti KEY ELEMENT otázkami.

    Pokračovat ve čtení

Jak zvýšit objemu jednoho nákupu

Navýšení objemu jednoho nákupu

Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu:
Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která stojí v základní výbavě 500.000Kč. Zaplatíte tuto cenu, 500.000Kč, nebo si přikoupíte doplňkovou výbavu jako např. rádio s CD přehrávačem, automatickou klimatizaci, střešní okno, centrální zamykání, imobilizér atd.

Pokračovat ve čtení

Strategie prodejních dopisů, prodejních mailů

Jak by se Vám líbilo mít od 1 do 10.000 prodejců, kteří pracují stejně neúnavně, bez ohledu na hodiny, kteří by nikdy nezapomněli na jediný bod prodejní prezentace a dokázali oslovit stovky, tisíce, desetitisíce lidí? TATO SÍLA SE SKRÝVÁ V DIRECT MAILECH A POŠTOVNÍCH OBÁLKÁCH! V PRODEJNÍCH BROŽURÁCH A LETÁCÍCH.

Pokračovat ve čtení

Strategie referencí

Většina firem utrácí mnoho peněz za klasickou, konvenční reklamu, marketing a prodejní programy pro své klienty – a přitom často stačí jen zlomek úsilí a minimální náklady, pokud by ty samé firmy vyvinuli systematický a standardizovaný systém získávání referencí přes stávající klienty.

Pokračovat ve čtení

Nejčtenější články

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook