V kategorii OBCHOD
... nátlak na klienta, přesvědčivá argumentace, aby si koupil naše služby, aby šel na náš seminář. Je to touha budovat porozumění, uvolněnost, příjemný rozhovor s klientem. Rozhovor člověka s člověkem, ne ...
V kategorii OBCHOD
... pro uklidnění vývoje obchodní schůzky se téměř vždy vyplatí. V mnoha situacích, kdy jsem nevěděl kudy a jak dál – a místo argumentace a boje jsem si dal odstup v podobě klidu a nereagování – se nakonec ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Uvažujete-li o reklamní kampani, pak je nezbytné sestavit správnou reklamní strategii. Reklamní strategie má 5 kroků - 5 klíčů k úspěšnému vytvoření účinné reklamní kampaně.
Znáte dobře svůj ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Reklama slibuje uspokojení. Buďte si tohoto faktu vědomi a zohledněte jej...
Každý člověk, pokud už si něco (cokoliv) kupuje, má vždy určitý motiv, proč tak činí. Proto se také reklama musí zaměřit ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Než se pustíte do přesné formulace reklamní strategie, čeká Vás zodpovězení klíčové otázky, která se na první pohled zdá bezpředmětná, ale přesné a detailní zodpovězení je jedním z hlavních klíčů k úspěchu ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Dalším klíčem k úspěšné reklamní kampani je znalost cíle, resp. účelu reklamy.
Než vytvoříte účinný reklamní plán, je třeba si jasně určit, co je cílem reklamy. Hlavním cílem by mělo být prodat daný ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Dalším klíčem k úspěšné reklamní kampani je vaše finanční síla. Nicméně i malý rozpočet může přinést velké výsledky. Nutným předpokladem je však to, abyste byli realističtí.
Dle velikosti vašeho rozpočtu ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
... vím, co mi přináší úspěch a pocit vnitřního naplnění.“ Není to snaha prodávat, mít objednávky, uzavírat smlouvy, plnit stanovené prodejní cíle. Není to nátlak na klienta, přesvědčivá argumentace, aby s ...
V kategorii MARKETING
Než se pustíme do konkrétních technik týkajících se komunikačních dovedností, vyjmenujme si základní překážky, které brání snadné a účinné komunikaci. A proč se bavit o překážkách? Představte si auto se ...
V kategorii MARKETING
Chcete-li být skutečně efektivními "komunikátory", je třeba se s odhodláním pustit do studia komunikace. To neznamená zabořit hlavu do chytrých knih na téma komunikace, ale skutečně začít na sobě pracovat- ...