fbpx

nove logo2

- zdatnému řediteli podniku výroční zpráva nestačí, měsíční reporting je pro něj stejně bezcenný, týdenní výkaz je už lepší, ale denní je ze všech nejlepší

- mnoho změn se může odehrát ze dne na den a ředitel musí být stále v co nejužším možném spojení s činností celého podniku

složky- má-li firma docílit vyšších zisků, musí se vymanit z rutinní automatičnosti,  přehnané byrokracie a ze zajetí standardních postupů. Je třeba, aby byla řízena podle cílů (MBO), s co nejčastějším reportingem - co bylo dosaženo, v jakém stavu jsou rozpracované projekty a co se pro ně dělá

- jste-li kapitánem, musíte být každý den na svém můstku a stále být informován o dění svými pobočníky (vedoucí jednotlivých oddělení)

- pamatujte na posloupnost řízení:

  1. finanční řízení
  2. denní/týdenní reporting
  3. názory, argumenty, domněnky… 

 

Přijde vám článek zajímavý? Máte chuť se dozvědět více?

Můžete si vybrat některý z mých kurzů

AKTUÁLNÍ KURZY

nebo se mne na cokoliv zeptat

CHCI POLOŽI DOTAZ

nebo si prohlédněte, co všechno nabízím

PROHLÉDNOUT SLUŽBY

 

Sekce manažerské dovednosti, zvyšování zisku / tržeb, revitalizace firem, podnikové poradenství

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem