fbpx

nove logo2

Velmi kontroverzní otázka. Pro někoho je kvalitní např. auto, které má funkci elektrického stahování oken. Vzpomínám si na jednoho obchodního zástupce (zaměstnance mého klienta), který dostal od firmy novou škodu fábii, s kvalitním motorem, s relativně dobrou výbavou a... s okénky, které se stahují ručně. Obchodník se svou pozorností upnul na to, že okénka nejsou na elektrické stahování. Okna musel stahovat klasicky, ručně, což ho zjevně „rozlaďovalo“. Měl svou představu o kvalitě.

otaznikA stejně tak má představu o kvalitě každý z nás coby zákazník. Proto, až budete napříště hovořit o tom, že Vaše produkty či služby jsou kvalitní, vzpomeňte si na toho obchodního zástupce a položte si otázku: „Kdo určuje standard kvality našich výrobků či služeb? Vaše ego, většinový názor pracovníků Vaší firmy? Nebo zákazník?" Ptejte se svých zákazníků na to, jaká je jejich představa o kvalitě Vašich výrobků či služeb. Formou dotazníků (osobně, mailem) či telefonicky. Či při příležitosti kontaktu, když si Váš zákazník zrovna získává informace o Vaší nabídce. A své závěry vyhodnocujte  a následně promítejte do kvality svých výrobků a služeb. Poté můžete hovořit o tom, že kvalita, kterou nabízíte, je opravdu dobrá, špičková apod.

 

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem