...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu.
PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10%
Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?
Obchod, prodej i marketing je o logice. Pokud ji používáte, prodáváte. A Vaše prodeje mají neustálý potenciál růst. Přesvědčilo se o tom mnoho mých klientů, když zvýšili své tržby o 10, 20 i 60% oproti původnímu stavu před započetím spolupráce se mnou. Jiří Jemelka
Maximální počet účastníků kurzu:
10 účastníků (trénink proběhne při účasti min. 5 účastníků)
Místo konání školení:
POZOR!!! Olomouc (místo ještě bude upřesněno)
Cena za kurz:
7.900,- Kč bez DPH/1 účastník
Termíny konání v roce 2015:
v tuto chvíli není vypsán aktuální termín. Zanechejte kontakt a ozveme se Vám
Jsem přesvědčen o užitku tohoto jednoho jediného dne pro Vás a proto Vám dávám tuto garanci...
Garance k semináři „Prodejní a marketingové strategie“:
Dostali jste někdy takto gentlemanskou nabídku? Jeden klient o mně prohlásil, že buď jsem si dobře vědom svých schopností a výsledků z minulosti nebo jsem blázen. Pevně si stojím za svými výsledky a svou prací, a proto si myslím, že výše uvedená nabídka s garancemi je seriózní a vyvážená.
Nedávno se mne jeden obchodní ředitel firmy, kterému naše společnost pomohla zvýšit tržby za necelý rok spolupráce o 60%, zeptal: „Pane Jemelko, mám Vám napsat doporučení?“ Odpověděl jsem mu: „Luboši, kdo Vám uvěří, že jsem Vám pomohl zvýšit za necelý rok tržby o 60%? Lidé to budou považovat za naprostý nesmysl. Marketingový blud, laciné řeči...“ Přikývl na důkaz toho, že v dnešním obchodě je něco takového naprosto neuvěřitelné.
A přesto tomu tak je. Tržby lze logickým, skoro až vědeckým způsobem zvyšovat. Obnáší to určitý čas a důslednou, systematickou práci. Důslednost a disciplínu. Ale jde to. Mimochodem důslednost a disciplína jsou vlastnosti, které chybí mnoha firmám, podnikatelům a manažerům - tak jak mám možnost posoudit "stav" mnoha klientů, s nimiž jsem spolupracoval či spolupracuji. Když se mi u prvního klienta podařilo zvýšit za 3 měsíce tržby o 18%, bral jsem tyto výsledky s „rezervou“. Když se ale situace opakovala, a např. za rok a půl se v jedné divizi klienta podařilo zvýšit průměrné měsíční tržby z 570.978Kč/měsíc na 897.942Kč/měsíc a v následném roce na průměr 1.050.395Kč/měsíc, pochybnosti začaly pomalu mizet. Vše se navíc odehrávalo již v době silné krize. Jiný klient hlásil díky spolupráci se mnou v roce 2011 zvýšení čistého zisku z 1,2mil.Kč/rok na 2,4mil.Kč/rok. Naposledy firma onoho výše citovaného obchodního ředitele zvýšila tržby o 60% (meziroční nárůst). Psal se rok 2012. Vzhledem k mým kapacitám a ochraně know-how jsem schopen věnovat se ročně max. 8-10 firmám. Úspěšnost projektů zaměřených na zvýšení tržeb v roce 2011 činila 80%. Veškeré čísla a výsledky je možné doložit reportingem, statistikami či uvedením kontaktu na konkrétní podnikatele, manažery. Je možné vyžádat si reference.
Přemýšlím, jak být dál prospěšný více podnikatelům a manažerům. S ohledem na možná rizika, silnou specializaci a vysokou specifikaci nechci školit konzultanty, předávat jim know-how a rozšiřovat působnost tímto způsobem. Vytvořil jsem proto jednodenní seminář pro podnikatele a manažery, na kterém prezentuji všechny navržené strategie prodeje a konkrétní marketingová opatření, jež jsme s klienty kdy v minulosti řešili. Všechno toto know-how dostanete ve zhuštěné a funkční podobě během jednoho dne. Za jeden den se dozvíte jasné kroky, co udělat pro zvýšení prodeje min. o 10% v rozmezí 1-2 měsíců. Co se jiní učili vlastními chybami stylem pokus-omyl, co jsme s mnoha klienty hledali celé měsíce, Vy můžete získat během jednoho dne - a především, bez jakéhokoliv rizika.
Seminář je určen výhradně pro majitele, jednatele a výkonné pracovníky firem.