fbpx

nove logo2

MARKETING formou outsouringu

Outsourcing marketingu je pro vás jako klienta jedna z možných forem spolupráce s externí firmou. Outsourcing marketingu nebo-li úplné zajištění marketingu vaší firmy externím subjektem. Zajistí vám, že díky marketingovým profesionálům z praxe získáte konkurenční výhodu (v tomto případě v oblasti marketingu) a celkově tak vaše firma nabídne svým zákazníkům účinnější marketing. Účinnější marketing zamená:

sipka nové zákazníky,
sipka více zakázek,
sipka efektivnější způsob komunikace s trhem (pamatujte, že trh tvoří vždy jednotliví zákazníci),
sipka lepší image firmy,
sipka lepší pozici na trhu,
sipka svých produktech
sipka stantete se silným protihráčem konkurenci.


Marketing, který mi dělá externí firma, není to nesmysl?

Mnozí podnikatelé a manažeři mají o marketingu jen povrchni vědomosti a znalosti z praxe, přesto je marketing jednou z životně důležitých funkcí podniku.

Zkuste se zamyslet nad několika základními otázkami z oblasti marketingu.

Není to trestuhodné podcenění situace, pokud zanedbáváte marketing coby jednu z životně důležitých funkcí podniku? Proč?

Protože vaše konkurence nespí - a zatímco Vy se snažíte odvádět dobrou práci na svých produktech či službách, konkurence je dobrá nejen v marketingu, ale také celkově v komunikaci s trhem (se zákazníky), a tím získává oproti vám výhodu. Ona má zákazníky a zakázky, Vy máte dobré produkty a služby - a nedostatek zákazníků. Podcenění marketingu se v ekonomice volného trhu tvrdě trestá.

Co pro vás vlastně marketing znamená?
Jaké máte k dispozici marketingové nástroje?
Kolik nových potenciálních komunikačních kanálů jste konkrétně testovali v posledních 12ti měsících?
Máte nástroje, jak měřit a vyhodnocovat efektivitu vašeho marketingu?
Je činnost vašeho podniku na trhu taktická nebo strategická? Podle čeho to poznáte?
Máte definováno, co odrazuje vaše zákazníky od nákupu?
Víte, kde leží váš největší zdroj nerealizovaných obchodů a jak z těchto zdrojů obchody/tržby vytěžit?
Mohli bychom vás v této chvíli zahltit dalšími destíkami otázek, které by vás odradili od dalšího čtení nebo přinutili zamyslet se nad tím, co je to pro vás vlastně marketing a zda jej nevnímáte pouze povrchně, čímžto ochuzujete vaši firmu o výraznou konkurenční výhodu. To ale není účelem. Bavíme se stále o tom, proč vůbec marketing outsourcovat.

První důvod je: EXTERNÍ PARTNER díky své úzké marketingové specializaci a profesionalitě dokáže poradit a vyřešit problémy i tam, kde se zdá, že žádné řešení není.

Položíme Vám další okruh otázek.

sipka Kolik je třeba pracovníků, aby marketing byl účinný?
sipka Grafik? Textař? Webmaster? Pracovník na SEO optimalizaci?
sipka A co médiaplán? Komunikace s potenciálními dodavateli inzertních ploch v tisku, na internetu, případně na billboardech, v rozhlasu?
sipka Dokáže to vše zastat profesionálně jeden člověk?
sipka Budete mít pro tohoto člověka 100% využití v jeho pracovní době?
sipka Je reálné najmout si na částečný úvazek 3-5 různých odborníků, kteří budou po ruce vždy, když to budete potřebovat?
sipka Nebo budete spolupracovat s dvěmi, třemi externími dodavateli, kteří se postarají o dílčí části jednotlivých prací v marketingu?
sipka Na kolik peněz vás vyjde 1-2, příp. více pracovníků na plný úvazek (i s jejich vyhledáním, výběrovým řízením, zaučením, proškolením, průběžným doškolováním, s odvody na sociální a zdravotní pojištění, případně s odstupným a s hledáním nového člověka)?
sipka Na kolik spolupráce s externími profesionály z více oborů?
sipka Outsourcing marketingu - není to jednodušší řešení, bez rizika, v konečném důsledku s nižšími náklady, s méně starostmi, s vyšší účinností marketingu s větší profesionalitou?

Druhý důvod, proč váš marketing outsourcovat je: EXTERNÍ PARTNER vás dost pravděpodobně v konečném důsledku vyjde levněji nejen po stránce finanční, ale také po stránce nároků na váš čas, znalosti a pracovní vytížení. Můžete ušetřit více, než si myslíte. Nejde totiž jen o peníze a čas, který vám externista ušetří v nákladech na práci. Jde, a to často především, o funkčnost a efektivitu marketingu, kterou získáte díky jeho znalostem, praxi a profesionální zkušenosti z oboru. Z praxe známe situaci, kdy firmy investují do marketingu desetitisíce, v jednom známém případě i milióny korun, alevýsledky marketingu tomu neodpovídají - efekt na tržby je nulový. V těch nejhorších případech dokonce negativní (např. díky nevhodně zvolenékomunikační strategii dokonce můžete své zákazníky odradit od dalších nákupů).

Věřte, outsourcing marketingu se v mnohých případech vyplatí. Pokud vás tato otázka, outsourcing marketingu, zajímá, domluvte si nezávaznou schůzku a zjistěte, zda by z profesionálního pohledu bylo toto řešení vhodné i pro vás a vaši firmu. Více na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo na telefonu 603 995 052.

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem