logo

bez terminu

Zvítězte na trhu tzv. PŘEUČENÍM konkurence

Razím zásadu: každý den se nauč něčemu novému. Kladu velký důraz na učení, pravidelné vzdělávání a rozvoj pracovníků. Pokud probíhá např. pravidelné měsíční školení obchodních dovedností prodejců, pak za 3-5 let máte ve firmě nejlepší tým prodejců v celé branži. Proč? Protože tak velký, pravidelný a systematický důraz na poctivé vzdělávání zaměstnanců klade málokterá firma, potažmo management. V tomto smyslu hovořím opravdu o tzv. pře-UČENÍ konkurenci.

ím a dovedu použít víc vědomostí a dovedností než ostatní v oboru = získávám více zákazníků, resp. větší pozici na trhu.cíl

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo