nove logo2

bez terminu

Leadership pro manažery i podnikatele

Vedení lidí rozhodně není jednoduchá záležitost. V článcích této kategorie se dozvíte vše o vedení lidí, leadershipu a efektivním managementu. Zodpovíme otázky jako v čem tkví podstata vedení lidí a efektivity managementu? Jak být lepším manažerem? Jak správně komunikovat s druhými, jak se naučit týmové práci, vedení lidí, delegování, motivování, hodnocení, sledování výkonu, stanovování cílů a dalším schopnostem podstatným pro efektivní management? Navíc pokud se zúčastníte našeho školení manažerských dovedností, rozhodně společně dostaneme z Vás, Vašich lidí i Vaší firmy to nejlepší.

Emoce ve firmě

Jedna stará kniha uvádí: Radostné srdce dobře působí na vzezření, ale kvůli bolesti srdce je zkrušený duch. Jinými slovy: pozitivní emoce a zážitky působí posilujíce, ale negativní vlivy oslabují odolnost těla.

Pokračovat ve čtení

JAK DOCÍLIT SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ

Šťastní zaměstnanci jsou o 85 % efektivnější. Jak jejich spokojenosti docílit?

Odborníci se shodují na tom, že pocit štěstí a spokojenosti hraje ve výkonnosti zaměstnanců významnou roli. Šťastní pracovníci méně marodí, pracují lépe a je méně pravděpodobné, že v blízké době podají výpověď. K jejich spokojenosti přispívají přátelské vztahy na pracovišti, přístup k občerstvení, ale i to, když jim zaměstnavatel ukáže, že mu na nich záleží – třeba tím, že se bude starat o jejich zdraví. Můžete využít také našich služeb: školení zaměstnanců

Pokračovat ve čtení

Jak vést své zaměstnance ke kreativitě

Nové nápady, představivost a inovace jsou hnací silou byznysu. Jak vést své zaměstnance ke kreativitě?

Kreativita je dnes velmi častým požadavkem u řady pracovních pozic a mnoho firem hrdě hlásá své zaměření na inovace a podporu nových nápadů. Podle nedávného britského výzkumu však 81 % firem nedokáže s novými nápady a inovacemi pracovat a skoro šestina jejich zaměstnanců je navíc toho názoru, že je vedení firmy od nových nápadů aktivně odrazuje. Kreativní prostředí otevřené novým nápadům můžete ve své firmě budovat správnou interní komunikací, podporou otevřenosti, zajištěním inspirativního prostředí či nabídkou flexibilní pracovní doby.

Pokračovat ve čtení

MILENIÁLOVÉ JAKO ZAMĚSTNANCI

Mileniálové jako zaměstnanci aneb Jak efektivně zvládat „nejistou generaci“

Kolem roku 2020 bude zhruba polovina pracující populace lidé z generace mileniálů. Od svých předchůdců se mileniálové notně liší a i ve svém zaměstnání vyžadují jiný přístup a vyznávají jiné hodnoty. Obzvláště důležitá je pro ně pravidelná a častá zpětná vazba, hodnocení svého výkonu jednou za rok jim nepostačuje. Téměř 9 z 10 mladých lidí se pak již při hledání zaměstnání zaměřuje na to, jaké možnosti profesního i osobního rozvoje jim zaměstnavatel poskytne. Mileniálové rovněž například preferují společensky odpovědné firmy, týmovou práci, otevřený přístup, ale třeba i dobrou organizovanost a strukturu.

Pokračovat ve čtení

Lidskost jako benefit

Lidskost jako benefit malých a středních podniků? Jak můžete svým zaměstnancům ukázat, že pro vás nejsou jen číslem

O tom, že spokojenost zaměstnanců má vliv na jejich výkon i loajalitu, není pochyb – dokládají to i četné průzkumy. Mezi nejspokojenější zaměstnance se přitom často řadí pracovníci malých firem, kde panuje téměř rodinná atmosféra a kde mají jednotlivci možnost vyniknout. Svou roli pak hraje i to, jak vedení firem podporuje přátelského ducha týmu.

Pokračovat ve čtení

Kariéra nekončí v padesáti

Kariéra nekončí v padesáti. Co firmě přinášejí starší pracovníci a co na oplátku chtějí od firmy?

Česká ekonomika se již nějakou dobu potýká s nedostatkem pracovníků. Firmy tak začínají častěji „lovit“ zaměstnance i mezi lidmi nad 50 let. Ti pracovat chtějí a firmám – zejména těm malým a středním, kde se každý člověk počítá – mohou přinést řadu benefitů. Mnozí z nich ale cítí, že jakmile překročí padesátku, zaměstnavatelé se přestanou starat o jejich rozvoj i kariérní růst. Čím mohou vaší firmě starší pracovníci přispět, a co by jim naopak firma měla nabídnout, aby byli spokojeni?

Pokračovat ve čtení

Jak se vypořádat s příživníky ve firmě?

Už Tomáš Baťa rozděloval lidi na ty, kteří chtějí pracovat a na ty, kteří pracovat nechtějí, ať se je budete snažit motivovat a inspirovat sebevíc. Jedna účetní z firmy našeho klienta zase hovoří o tom, že rozděluje lidi na schopné, neschopné a všehoschopné. Když si to zkombinujeme, vyjde nám kombinace velmi různorodých a v některých případech až bizarních kombinací.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů