Marketingové strategie | Obchodní strategie | Jak zvýšit prodej
Krizový management
... optimističtí. Jak funguje krizový management? • Na začátku – individuální rozhovory napříč celou firmou, následná analýza předložená vedení společnosti, domluva, zda spolupráce bude, nebo nebude pokračovat ...Sdílené pracovní místo přináší výhody firmám i zaměstnancům. Úspěch konceptu ale závisí na kompatibilitě pracovních partnerů
... za výsledky. Tyto situace je tak nutné hned v začátcích spolupráce nebo plnění jednotlivých úkolů nejlépe smluvně nastavit. Důležitá je také vzájemná komunikace mezi pracovními partnery – oba by vždy měli ...Trpaslík na hoře je stále jen trpaslík na hoře aneb o trpaslících a obrech v managementu firmy
... a reklamací, zvyšující se míra chaosu v denním provozu firmy, ukončení spolupráce či ztráta klíčových zákazníků (nebo postupná ztráta většího množství běžných zákazníků). Velikost firmy se v krátkém období ...Nešvary pánů obchodníků
Jednatelé firem si obvykle dávají dobrý pozor při výběru svých nových obchodních zástupců. Během samotné spolupráce už jim však tolik pozornosti nevěnují. Dále můžeme vidět, k jakým komplikacím to následně ...Přemýšlíte o outsourcingu
... by měly mít rovněž na paměti, že zatímco finance jim outsourcing může vydatně ušetřit, o čase už to platit nemusí. Určitou dobu si vyžádá samotné sjednání spolupráce a smluvní zajištění, ovšem i při plnění ...Komunikace
... neumí dostatečně úkolovat, nekontrolují výsledky práce svých podřízených anebo nepředávají v pravou chvíli potřebné informace. Nedostatek týmové spolupráce. Zaměstnanci vykonávají výlučně své vlastní ...Co vás čeká při spolupráci s námi
Pokusíme se vám přiblížit, jakým způsobem figurujeme ve firmách, které oživujeme, případně jim pomáháme s expanzí. Co můžeme nabídnout majitelům či ředitelům, abychom je přesvědčili o smysluplnosti spolupráce ...Proměna firmy neproběhne na počkání
... spolupráce. Trvalé změny ale chtějí čas. Pod půl roku se v realizaci pozitivních výsledků nedostaneme. A nejzdlouhavější transformace? Zkušenost nám ukazuje, že je tam, kde musíte velmi těžko doslova ...S kým nejčastěji spolupracujeme?
Pro koho jsou naše služby určené – spolupracujeme spíše s menšími lokálními firmami, objednávají si naši konzultaci velké společnosti a korporace nebo máme zkušenost se všemi z nich? Zkušenost ...Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.
... a zdokonalováním Vždy mějte při svém podnikání na mysli základní principy fungování lidského těla nebo zemědělství, nejlépe vystihují principy organizace, spolupráce, růstu. Např. mozek je rozdělen ...Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.
... části těla. Tělo je zdravé, když funguje a když každá část pracuje k prospěchu druhých, ne pro sebe. Když přestane spolupráce a když buňky a orgány přestanou pracovat pro druhé s cílem být prospěšný ostatním, ...Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.
... nový život, energii a ducha spolupráce do každého oddělení a koutu firmy. Aby tak mohl učinit, musí se zbavit všech detailů a provozních věcí a musí se soustředit na věci, které opravdu posouvají firmu ...6 otázek na Jiřího Jemelku (o roce 2016)
... a z interim managementu se stává long management, z revitalizace firmy se stává „údržba“ trendu pozitivního vývoje firmy. Ten je však co do priorit zaměřen na jiné strategické cíle, než na začátku spolupráce. ...4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat
... min. 10 % nárůst za rok spolupráce (pokud nenastanou výrazné výkyvy na trhu). A je-li firma dobře zavedená a má sales force o počtu např. 6-10 obchodníků, pak je standard zhruba 20 % zvýšení tržeb. Ale ...PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ
... Pokud ji používáte, prodáváte. A Vaše prodeje mají neustálý potenciál růst. Přesvědčilo se o tom mnoho mých klientů, když zvýšili své tržby o 10, 20 i 60% oproti původnímu stavu před započetím spolupráce ...Také obchodník si vybírá své zákazníky…
... Položil jsem si totiž otázku: „Chci tohoto člověka za svého klienta?“ Odpověď byla jasná. Zopakoval jsem mu tedy ještě jednou, že „naše spolupráce by nebyla přínosem ani pro jednu stranu“ a rozloučil jsem ...FIREMNÍ PORADENSTVÍ
... Asi si pomyslíte: „Pro koho by to nebylo zajímavé?“ Přesto jen velmi málo podnikatelů a manažerů využívá marketingové poradenství či jinou formu spolupráce se specialisty, kteří se zabývají oblastí zvýšení ...ŠKOLENÍ A KOUČINK OBCHODNÍKŮ
... dovedností skrze účinné školení. Zjistili jsme při práci s našimi klienty, že v terénu přináší více výsledků, když: proběhne před započetím spolupráce rozhovor s každým z obchodníků sestaví ..."Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit zisk?"
Asi si pomyslíte: „Pro koho by to nebylo zajímavé?“ Přesto jen velmi málo podnikatelů a manažerů využívá marketingové poradenství či jinou formu spolupráce se specialisty, kteří se zabývají oblastí zvýšení ...OUTSOURCING MARKETINGU
MARKETING formou outsouringu Outsourcing marketingu je pro vás jako klienta jedna z možných forem spolupráce s externí firmou. Outsourcing marketingu nebo-li úplné zajištění marketingu vaší firmy externím ...FAQ
Často kladené otázky Máte-li jakýkoli dotaz ohledně případné spolupráce, neváhejte nás kontaktovat. Níže uvádíme zároveň nejčastější dotazy našich zákazníků.Pro koho jsou služby Vaší firmy vhodné?
- majitele, kteří jsou odhodlaní doopravdy pracovat na své firmě, jsou rozhodnuti tomu věnovat čas i peníze
- majitele, kteří chtějí zvýšit zisky svých firem
- majitele, kteří chtějí zlepšit komunikaci a motivaci lidí uvnitř firmy
- majitele, kteří chtějí zlepšit marketing své firmy
- majitele, kteří chtějí zefektivnit systém fungování své firmy
- majitele, kteří chtějí prosperující firmu
- majitele, kterým klesají tržby, odbyt, a chtějí firmu postavit zpět na nohy
- malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300lidí, obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč
V čem je hlavní rozdíl mezi Vaší firmou a konkurencí?
- v získávání nových zákazníků, tzn. ve zvyšování tržeb
- v rozvoji Vašich lidí (školíme obchodní dovednosti, manažerské dovednosti, komunikační dovednosti atd.)
- v zefektivnění provozu Vaší firmy
- v účelném hospodaření, tzn. ve zlepšení finančního zdraví Vaší firmy
- v marketingové údernosti Vaší firmy
- a v dalších oblastech, které se týkají individuálních potřeb Vaší firmy
Kde či jak jste získali všechny vaše znalosti, zkušenosti, know-how?
- praxí v terénu
- odborným vzděláním
- intenzivním samostudiem
- pokusy a omyly za dobu naší praxe
Jaké jste realizovali projekty?
reference, včetně výsledků z realizovaných projektů a kontakty, kde si naše informace můžete ověřit, Vám rádi předložíme na osobní schůzce (máme za to, že se jedná o důvěrné obchodní informace, které není vhodné volně zveřejňovat na internetu)
V jakých oborech máte zkušenosti?
Zkušenosti máme v těchto oborech: Výčtem uvádíme odvětví, ve kterých jsme klientům pomáhali:
- dovoz a distribuce potravin
- realitní služby
- velkoobchod stavební chemie
- pracovní a personální agentura
- velkoobchod papírenským a kancelářským sortimentem
- velkoobchod a maloobchod klimatizací
- stavebně-realizační společnost
- maloobchod, síť 70ti prodejen se značkovým zbožím - obuv, textil
- firma poskytující manažerské a obchodní semináře, konference
- hobby market
- obchod s agroprodukty
- maloobchod a e-shop s chovatelskými potřebami a výživou
- realizační a obchodní společnost v oblasti gastro, koupelnových doplňků, zábradlí apod.
Koho/čeho se týká vstupní analýza? Jak probíhá?
- týká se majitele firmy a klíčových pracovníků Vaší firmy
- týká se základních oblastí podniku: management, prodej, marketing firmy, personalistika, provoz, výroba a další specifické oblasti na Vaše přání
- probíhá formou řízených rozhovorů a pozorování