nove logo2

road


Roadshow Jiří Jemelka


POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 38 výsledků.

Nešvary pánů obchodníků

Jednatelé firem si obvykle dávají dobrý pozor při výběru svých nových obchodních zástupců. Během samotné spolupráce už jim však tolik pozornosti nevěnují. Dále můžeme vidět, k jakým komplikacím to následně ...

Přemýšlíte o outsourcingu

... by měly  mít rovněž na paměti, že zatímco finance jim outsourcing může vydatně ušetřit, o čase už to platit nemusí. Určitou dobu si vyžádá samotné sjednání spolupráce a smluvní zajištění, ovšem i při plnění ...

Komunikace

... neumí dostatečně úkolovat, nekontrolují výsledky práce svých podřízených anebo nepředávají v pravou chvíli potřebné informace. Nedostatek týmové spolupráce. Zaměstnanci vykonávají výlučně své vlastní ...

Co vás čeká při spolupráci s námi

Pokusíme se vám přiblížit, jakým způsobem figurujeme ve firmách, které oživujeme, případně jim pomáháme s expanzí. Co můžeme nabídnout majitelům či ředitelům, abychom je přesvědčili o smysluplnosti spolupráce ...

Proměna firmy neproběhne na počkání

... spolupráce. Trvalé změny ale chtějí čas. Pod půl roku se v realizaci pozitivních výsledků nedostaneme. A nejzdlouhavější transformace? Zkušenost nám ukazuje, že  je tam, kde musíte velmi těžko doslova ...

S kým nejčastěji spolupracujeme?

Pro koho jsou naše služby určené – spolupracujeme spíše s menšími lokálními firmami, objednávají si naši konzultaci velké společnosti a korporace nebo máme zkušenost se všemi z nich?   Zkušenost ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

... a zdokonalováním Vždy mějte při svém podnikání na mysli základní principy fungování lidského těla nebo zemědělství, nejlépe vystihují principy organizace, spolupráce, růstu. Např. mozek je rozdělen ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... části těla. Tělo je zdravé, když funguje a když každá část pracuje k prospěchu druhých, ne pro sebe. Když přestane spolupráce a když buňky a orgány přestanou pracovat pro druhé s cílem být prospěšný ostatním, ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

... nový život, energii a ducha spolupráce do každého oddělení a koutu firmy. Aby tak mohl učinit, musí se zbavit všech detailů a provozních věcí a musí se soustředit na věci, které opravdu posouvají firmu ...

6 otázek na Jiřího Jemelku (o roce 2016)

... a z interim managementu se stává long management, z revitalizace firmy se stává „údržba“ trendu pozitivního vývoje firmy. Ten je však co do priorit zaměřen na jiné strategické cíle, než na začátku spolupráce. ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... min. 10 % nárůst za rok spolupráce (pokud nenastanou výrazné výkyvy na trhu). A je-li firma dobře zavedená a má sales force o počtu např. 6-10 obchodníků, pak je standard zhruba 20 % zvýšení tržeb. Ale ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

... Pokud ji používáte, prodáváte. A Vaše prodeje mají neustálý potenciál růst. Přesvědčilo se o tom mnoho mých klientů, když zvýšili své tržby o 10, 20 i 60% oproti původnímu stavu před započetím spolupráce ...

Také obchodník si vybírá své zákazníky…

... Položil jsem si totiž otázku: „Chci tohoto člověka za svého klienta?“ Odpověď byla jasná. Zopakoval jsem mu tedy ještě jednou, že „naše spolupráce by nebyla přínosem ani pro jednu stranu“ a rozloučil jsem ...

FIREMNÍ PORADENSTVÍ

...  Asi si pomyslíte: „Pro koho by to nebylo zajímavé?“ Přesto jen velmi málo podnikatelů a manažerů využívá marketingové poradenství či jinou formu spolupráce se specialisty, kteří se zabývají oblastí zvýšení ...

ŠKOLENÍ A KOUČINK OBCHODNÍKŮ

... dovedností skrze účinné školení.  Zjistili jsme při práci s našimi klienty, že v terénu přináší více výsledků, když:   proběhne před započetím spolupráce rozhovor s každým z obchodníků   sestaví ...

OUTSOURCING MARKETINGU

MARKETING formou outsouringu Outsourcing marketingu je pro Vás jako klienta jedna z možných forem spolupráce s externí firmou. Outsourcing marketingu nebo-li úplné zajištění marketingu Vaší firmy externím ...

FAQ

Často kladené otázky Máte-li jakýkoli dotaz ohledně případné spolupráce, neváhejte nás kontaktovat. Níže uvádíme zároveň nejčastější dotazy našich zákazníků.

Pro koho jsou služby Vaší firmy vhodné?

  • majitele, kteří jsou odhodlaní doopravdy pracovat na své firmě, jsou rozhodnuti tomu věnovat čas i peníze
  • majitele, kteří chtějí zvýšit zisky svých firem
  • majitele, kteří chtějí zlepšit komunikaci a motivaci lidí uvnitř firmy
  • majitele, kteří chtějí zlepšit marketing své firmy
  • majitele, kteří chtějí zefektivnit systém fungování své firmy
  • majitele, kteří chtějí prosperující firmu
  • majitele, kterým klesají tržby, odbyt, a chtějí firmu postavit zpět na nohy
  • malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300lidí, obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč

V čem je hlavní rozdíl mezi Vaší firmou a konkurencí?

  • v získávání nových zákazníků, tzn. ve zvyšování tržeb
  • v rozvoji Vašich lidí (školíme obchodní dovednosti, manažerské dovednosti, komunikační dovednosti atd.)
  • v zefektivnění provozu Vaší firmy
  • v účelném hospodaření, tzn. ve zlepšení finančního zdraví Vaší firmy
  • v marketingové údernosti Vaší firmy
  •  a v dalších oblastech, které se týkají individuálních potřeb Vaší firmy

Kde či jak jste získali všechny vaše znalosti, zkušenosti, know-how?

  • praxí v terénu
  • odborným vzděláním
  • intenzivním samostudiem
  • pokusy a omyly za dobu naší praxe

Jaké jste realizovali projekty?

reference, včetně výsledků z realizovaných projektů a kontakty, kde si naše informace můžete ověřit, Vám rádi předložíme na osobní schůzce (máme za to, že se jedná o důvěrné obchodní informace, které není vhodné volně zveřejňovat na internetu)

V jakých oborech máte zkušenosti?

Zkušenosti máme v těchto oborech: Výčtem uvádíme odvětví, ve kterých jsme klientům pomáhali:

  • dovoz a distribuce potravin
  • realitní služby
  • velkoobchod stavební chemie
  • pracovní a personální agentura
  • velkoobchod papírenským a kancelářským sortimentem
  • velkoobchod a maloobchod klimatizací
  • stavebně-realizační společnost
  • maloobchod, síť 70ti prodejen se značkovým zbožím - obuv, textil
  • firma poskytující manažerské a obchodní semináře, konference
  • hobby market
  • obchod s agroprodukty
  • maloobchod a e-shop s chovatelskými potřebami a výživou
  • realizační a obchodní společnost v oblasti gastro, koupelnových doplňků, zábradlí apod.

Koho/čeho se týká vstupní analýza? Jak probíhá?

  • týká se majitele firmy a klíčových pracovníků Vaší firmy
  • týká se základních oblastí podniku: management, prodej, marketing firmy, personalistika, provoz, výroba a další specifické oblasti na Vaše přání
  • probíhá formou řízených rozhovorů a pozorování
  Nenašl ...

PODNIKATELSKÉ PORADENSTVÍ

...  Asi si pomyslíte: „Pro koho by to nebylo zajímavé?“ Přesto jen velmi málo podnikatelů a manažerů využívá marketingové poradenství či jinou formu spolupráce se specialisty, kteří se zabývají oblastmi ...

Manažerské poradenství

... t zaručit? Minimálně tyto čtyři otázky byste si měl(a) položit, než se pustíte s nějakou poradenskou firmou či konzultantem do spolupráce. Jak již bylo totiž výše řečeno, manažerské poradenství je dn ...

KOUČINK PRACOVNÍKŮ (obchodníků, manažerů)

... před započetím spolupráce rozhovor s každým z obchodníků sestaví se přesný školící program v intenzivních, měsíčních intervalech probíhá krátké 2-4hod. školení obchodních dovedností zároveň dle připraveného ...

AUDIT FIREMNÍ KULTURY

... řešte je. K dispozici vám je samozřejmě také možnost spolupráce s některou z odborných firem, které se touto oblastí zabývají. Taková spolupráce nabízí rychlejší, přesnější a spolehlivější řešení. Koneckonců ...

Základní kameny úspěchu v podnikání

... zdraví, působivost jednoduchosti, přitažlivost zdvořilosti, půvab skromnosti, oživení čistotou, uspokojení ze služby, moc sugesce, sílu nadšení, výhodu prvního kroku, přednost trpělivosti, užitečnost spolupráce, ...

Obchodem chci získat přítele, ne jen zákazníka

... spolupráce v praxi. Myslel jsem to upřímně. V hlavě jsem měl v tu chvíli vizi skvělé, velké kooperace mezi naší firmou a jeho společností. V té chvíli jsem zažíval úžasné pocity. Potěšení z toho, že můžu ...

Základní přesvědčovací nástroje obchodníka

...  v poslední minutě jedno z mužstev rozhodne zápas. V obchodním jednání je to stejné, třebaže obchod není zápas, ale spíš spolupráce. Podstatou je situace win – win, výhra – výhra. Jde o to udělat posledn ...

Zdravá, nevtíravá smělost obchodníka

... Zpět k pointě. Nakonec jsem odjížděl z opavské firmy nejen s přihláškou pro dva účastníky, ale... podle průběhu rozhovoru s paní P. se ve mně probouzelo tušení, že „tady“ bude mnohem větší spolupráce i ...

Věnujte lidem loajalitu a důvěru

... jeho práce byla sebevětší či kvalita sebelepší, kdo by nepracoval v duchu spolupráce. A PŘEDEVŠÍM, CARNEGIE TRVAL NA TOM, ŽE LIDÉ MAJÍ BÝT NA SEBE PŘÍJEMNÍ. "Pravidlo hry č.1" ve Vašem přístupu k lide ...

Podnikatelské poradenství

... poradenství může daný konzultant zaručit? Minimálně tyto čtyři otázky byste si měl(a) položit, než se pustíte s nějakou poradenskou firmou či konzultantem do spolupráce. Jak již bylo totiž výše řečeno, ...

8. V podniku vládne rivalita mezi odděleními

... silách pro podporu spolupráce jednotlivých oddělení. V praxi jsme však svědky často toho, že manažer pro vzájemnou spolupráci a podporu komunikace jednotlivých oddělení mnoho nedělá. To je velká chyba. ...

Existují tři základní způsoby, jak zvýšit prodej

... příklad je jen jeden z několika základních způsobů, jak zvýšit počet nových zákazníků. Doporučuji Vám využít poradenských služeb Jiřího Jemelky a díky garanci měsíční spolupráce zdarma získáte možnost ...

Audit firemní kultury jako nástroj zvyšování výnosů firmy

... atmosféry ve vaší firmě, řešte je. K dispozici vám je samozřejmě také možnost spolupráce s některou z odborných firem, které se touto oblastí zabývají. Taková spolupráce nabízí rychlejší, přesnější a spolehlivější ...

MANAŽERSKÉ PORADENSTVÍ

... firmu za účelem rozvoje firmy, je naše práce paradoxně mnohem složitější než v případě OZDRAVENÍ FIRMY. Je těžké rozvíjet firmu klienta, která využívá maximum svého potenciálu. V této formě spolupráce ...

MARKETINGOVÉ PORADENSTVÍ

... pší marketingové poradenství dlouhodobě účinné. V tomto faktu spočívá naše "širší vědomí souvislostí", tak, jak jste se o tom dozvěděli v úvodu tohoto textu. Co je tedy podstatou naší spolupráce s kli ...

2. ŘEŠENÍ NEPŘÍJEMNÝCH PROBLÉMŮ

...  tyto základní oblasti: zanedbávání povinností plýtvání nedostatek spolupráce omezenost díky vyjetým kolejím základním předpokladem pro zvýšení zisku je řešení problému. V prvé řadě se zaměřt ...

3. FIRMÁ MÁ PŘEDNOST

... nepracují vůbec, tím víc ohrožují ostatní části celku. Tělo je zdravé, když funguje a když každá část pracuje k prospěchu druhých, ne pouze pro sebe. Když přestane spolupráce a když buňky a orgány ...

Neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se

... jednání je to stejné, třebaže obchod není zápas – spíše spolupráce, podstatou je situace win – win, výhra – výhra. Jde o to udělat poslední krok obchodní schůzky stejně jako jsem vedl celou schůzku. Soustředěně, ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů