fbpx

nove logo2


POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 49 výsledků.

Krizový management

... optimističtí. Jak funguje krizový management? • Na začátku – individuální rozhovory napříč celou firmou, následná analýza předložená vedení společnosti, domluva, zda spolupráce bude, nebo nebude pokračovat ...

Nešvary pánů obchodníků

... Frolík z LINETu, Jaroslava Valová ze SIKO a Stanislav Martinec z KOMA. MILCON nabízí jedinečný formát postavený na autentických rozhovorech s řečníky. Neznají totiž dopředu žádné otázky a nemohou ani ovlivnit, ...

Emoce ve firmě

... a raději o nich smýšleje pozitivně. Máte-li sílu k rozhovoru, pak to udělejte. Vytvoříte dobrý základ pro zjištění skutečného stavu věcí a pravdivých pohnutek Vašeho kolegy. Jak se naučit myslet pozitivně? ...

PŘECHOD V PODNIKÁNÍ

... SIKO a Stanislav Martinec z KOMA. MILCON nabízí jedinečný formát postavený na autentických rozhovorech s řečníky. Neznají totiž dopředu žádné otázky a nemohou ani ovlivnit, na co se je moderátor zeptá. ...

Komunikace

...  Nástroje interní komunikace Plán i program se provádí rozmanitou škálou prostředků. K nejpoužívanějším všeobecně patří: rozhovory, firemní porady, dotazníková zkoumání, průzkumy spokojenosti, ...

Chcete lepší zaměstnance? Buďte lepším šéfem!

... sebevědomí.“   Přečtěte si rozhovor se mnou: Na čem by měli zapracovat šéfové, pokud chtějí zvýšit loajalitu a motivaci svých podřízených? Myslím, že nám v dnešní době v byznysu chybí úplně prachobyčejné ...

Kdo táhne firmu ke dnu?

Jaká je v segmentu malých a středních firem souvislost „trojúhelníku“ mezi lidmi, firemní kulturou a výkonností firmy?  

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... Nedávno jsem zrovna o tomto tématu hovořil v jistém rozhovoru, kdy jsem říkal: tu nejlepší službu, kterou můžete udělat pro svůj podnik, je potlačit své ego. Moje rada pro dnešní díl blogu zni jasně: svá ...

KATALYZUJEME ZMĚNY, NESEME VÝSLEDKY

SEKCE "JAK NA VÝSLEDKY" „NERADÍME, PŘINÁŠÍME VÝSLEDKY,“ říká v následujícím rozhovoru výkonný ředitel poradenské společnosti JIP pro firmy s.r.o. Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA. Stojí za ním a jeho týme ...

PODNIKATELSKÉ KNOW-HOW V OTÁZKÁCH A ODPOVĚDÍCH

ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP DO HLUBIN PODNIKÁNÍ S JIŘÍM JEMELKOU... Když jsem požádala Jiřího Jemelku, člověka, který se dlouhá léta zabývá poradenstvím pro podnikatele a firmy, o rozhovor, netušila ...

USPĚJE SPÍŠ PODNIKAVÝ ČLOVĚK NEŽ AUTOR SKVĚLÉHO NÁPADU

ROZHOVOR V DENÍKU USPĚJE SPÍŠ PODNIKAVÝ ČLOVĚK NEŽ AUTOR SKVĚLÉHO NÁPADU Hodně lidí přešlapuje nad nápadem začít podnikat a neví, kudy se vydat. Jiní už zase svůj byznys rozjeli, chtěli by se ale zlepšovat. ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

Ti, co mne sledují pravidelně, vědí, že jsem výkonný ředitel společnosti JIP pro firmy s.r.o., která pomáhá řadě firem při plnění jejich cílů. Mám pro vás dnes rozhovor, který vám pomůže udělat si o této ...

ROZJÍMÁNÍ O CÍLI A ÚČELU OBCHODU

... znamenalo především budovat porozumění a snažit se skutečně pochopit aktuální „stav“ a potřeby zákazníka. To vedlo k příjemnému rozhovoru s klientem. Znamenalo to přiblížit se k člověku na schůzce tak, ...

ŠKOLENÍ A KOUČINK OBCHODNÍKŮ

... dovedností skrze účinné školení.  Zjistili jsme při práci s našimi klienty, že v terénu přináší více výsledků, když:   proběhne před započetím spolupráce rozhovor s každým z obchodníků   sestaví ...

KOUČINK PRACOVNÍKŮ (obchodníků, manažerů)

... před započetím spolupráce rozhovor s každým z obchodníků sestaví se přesný školící program v intenzivních, měsíčních intervalech probíhá krátké 2-4hod. školení obchodních dovedností zároveň dle připraveného ...

Pýcha předchází pád

... práce na téma: Leadership setkal k rozhovoru s Ing. Jiřím Stojarem, šéfem DHL v Ostravě. Na otázku, co je dle něj nejdůležitější vlastností manažera, mi tehdy odpověděl slovy, která mě coby mladého, ambiciózního ...

Nechej druhé mluvit, „to je celé“

... má problémy v podnikání, o tom, co by mu přineslo, kdyby tyto problémy měl vyřešené. Snad polovinu rozhovoru jsem ho vedl v myšlenkách k tomu, aby si představil, jak mu to v budoucnu funguje. Pak jsem ...

Vše, co potřebuješ k obchodu

... si k nám přisedla jeho manželka. Mimochodem, na tu schůzku jsem šel s cílem příjemně si popovídat a vybudovat vzájemné porozumění. Víš, co je výsledkem příjemného obchodního rozhovoru s velikánským porozuměním? ...

Obchodem chci získat přítele, ne jen zákazníka

Nevyvíjej na zákazníka přílišný nátlak Naše setkání bylo jedním velkým „spojením“, harmonickým rozhovorem. Poté, co jsme vyřídili všechny formality ohledně jeho účasti na semináři, jsem panu Š. položil ...

Nevyvíjej na zákazníka přílišný nátlak

... obchodní zvyklosti. Odpověděl jsem: „Pokud na seminář chcete a já na vás vidím, že ano, pojďme spolu vyplnit smlouvu, abych vám mohl na semináři držet místo. Pokud budete mít pocit, až o našem rozhovoru ...

Obchodník s lidskou tváří

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem a druhý sledoval náš rozhovor v té samé místnosti z povzdálí a mohl se cítit odstrčený, jsem ...

Spustíš? Nespustíš?

... minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem a druhý sledoval náš rozhovor v té samé místnosti z povzdálí a mohl se cítit odstrčený, jsem jeho ženu vědomě vtáhl ...

Rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

... rozhovoru. On se mě zeptal, jak se mi daří. Odpověděl jsem, že dobře, zmínil jsem se o uzavřené smlouvě z předchozího dne a hned nato jsem se zeptal, jak se daří jemu. Upřímně jsem se o něho zajímal, věnoval ...

Bez sebedůležitosti

... z Opavy na schůzku, kterou jsem měl v Ostravě u nového klienta. Byl jsem v dobré náladě a věřil jsem, že s klientem uzavřeme obchod. Celý rozhovor u nového klienta se vyvíjel dobře. Došlo na závěrečnou ...

Zdravá, nevtíravá smělost obchodníka

... Zpět k pointě. Nakonec jsem odjížděl z opavské firmy nejen s přihláškou pro dva účastníky, ale... podle průběhu rozhovoru s paní P. se ve mně probouzelo tušení, že „tady“ bude mnohem větší spolupráce i ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem