fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 14 výsledků.

Nejčastější chyby manažerů

Chyby manažerů Často se mi stálá, že když přijdu k nějakému klientovi a povídáme si, často má různé naučené fráze a domněnky, které ve skutečnosti nejsou pravda. A proto chybuje. Přečtěte si je a nedělejte ...

Koronavirové šílenství aneb co bude dál?

... než začala vláda dělat radikální omezení, a tak jsme se trošku cítili jako paranoidní, ale co na tom – kdo je připraven, není překvapen. Pravda, na některé věci se těžko můžete připravit. Ale můžete být ...

10 SYMPTOMŮ ANTILEADERSHIPU

... nejdůležitější výřečnost a líbivé, logicky znějící řeči. Že překrucuje fakta? Co na tom. Kdo si dnes ověřuje, co je pravda a co ne. Mnoho lidí takového šéfa prokoukne až časem. A mnoho lidí, kteří moc ...

Nešvary pánů obchodníků

... Nepotřeboval jsem k tomu ani práci na plný úvazek, ale stačily mi na to 2 dny v týdnu. Nebyl jsem však motivovaný proto, abych dělal více a přinesl tedy firmě i více peněz. Je pravda, že na každotýdenních ...

Jak se formovalo ekonomicko-hospodářské prostředí

Je veliká škoda, že moderní ekonomicko-hospodářské (podnikatelské) prostředí, ve kterém se každý podnikající člověk pohybuje,  vymezuje především akcentem na učení Adama Smithe a dalších myslitelů, kteří ...

Nikdy neházej flintu do žita

... To byla pravda, protože v té chvíli jsem sám nevěděl, zda mu může být náš seminář nějak užitečný. Domluvili jsme se, že se za ním přece jenom na chvilku stavím a popovídáme si o tom, jak mu jde podnikání. ...

Otázky – základní nástroj obchodníka

... Potom opět nechal oba klienty mluvit. Potvrzoval jejich slova. Paní P. i pan K. se shodli na tom, že jejich zaměstnanci od nich neberou slova a myšlenky ze semináře tak, jak by bylo žádoucí. Je asi pravda, ...

Dopis obchodníkovi

... Pravdou deseti přikázání. Drž se proto pevně dobrého a neříkej nikomu zlé. Pamatuj, milý synu, že pravda se nikdy neřídí podle nás, ale my se musíme řídit podle pravdy. Nikoho se neboj více než sebe samého. ...

Zaměstnanci jsou zodpovědní za spokojenost zákazníků

... je úroveň chování Vašich zaměstnanců k zákazníkům. Tato pravda je neoddiskutovatelná. Jak se sami cítíte, když se k Vám prodavač si spojovatelka chovají nevrle, agresivně, přezíravě? Jaké opatření ...

Neexistuje žádný substitut pro poctivou práci

... udržet si tuto myšlenku v hlavě. Jestliže něco zní příliš dobře, aby to byla pravda, velmi pravděpodobně to pravda je. Garry Betty Prezident a CEO EarthLink  ...

4. Spoléhám se na doměnky, ne na fakta

Spoléhám se na doměnky, ne na fakta. Mnoho manažerů řídí firmy přes diskuze a názory a ne přes přesná čísla, která jsou pak interpretována. Není vždy pravda, že názor většiny je ten nejlepší - manažer ...

Překážky k efektivní komunikaci

... e chce domluvit, musí chtít mluvit. Tak zní titulek v novinách, který mne včera zaujal. Naprostá pravda. Čím více se uzavíráte tomu, abyste řekli svůj názor, abyste se sdíleli, řekli své pocity, promptně re ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem