V kategorii Kategorie
... o řízení firmy, o obchod, o marketing, o otázku lidí a personalistiky, o otázku financí. Úspěšné podnikání je dřina a zde najdete pár tipů, jak si tu dřinu usnadnit, jakým směrem se vydat a jak pokračovat ...
V kategorii Kategorie
... poradenství, provedli jsme firmy klientů skrze projekty revitalizace firmy, poskytli jsme finanční řízení podniku, vytvořili jsme jim a implementovali fungující obchodní strategie a jejich zaměstnance ...
V kategorii Kategorie
Školení obchodníků online
Podniky potřebují silné obchodníky. Této oblasti zvyšování výkonnosti podniku skrze obchodní oddělení se věnuji již řadu let, a stále se mi to vyplácí. V následujících článcích ...
V kategorii ZVYŠOVÁNÍ ZISKU
Je lepší, aby firma pracovala na sto procent, i když s nižšími zisky
Pandemie onemocnění covid-19 způsobila chaos a nebývalé ztráty. Obchodníci čelí makroekonomické situaci, která nemá obdoby. Přináší ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
Jednatelé firem si obvykle dávají dobrý pozor při výběru svých nových obchodních zástupců. Během samotné spolupráce už jim však tolik pozornosti nevěnují. Dále můžeme vidět, k jakým komplikacím to následně ...
V kategorii OBCHOD
Jedná se o přesně stanovený rozvrh, podle kterého se obchodník řídí. Měl by přispět v podnikání nejenom pro rozjezd, ale také by měl obchod i nadále rozvíjet. Je vhodný jak pro začínající obchodníky, tak ...
V kategorii V médiích
STARTING UP 2017/1
KOLIK PODNIKATELŮ I ŽIVNOSTNÍKŮ SE OPRAVDU NAPLNO VĚNUJE AKTIVNÍMU NEBO-LI VĚDECKÉMU OBCHODU.
Co je to aktivní nebo-li vědecký obchod? To je obchod, ve kterém se zkrátka neustále ...
V kategorii Začátek podnikání
... fungovat prostě nebude. Tou oblastí jsou obchod a marketing, jinými slovy „sales-force“ vašeho podniku či živnosti.
Jak se tak pohybuji po těch „českých podnikatelských vodách“, nestačím se mnohdy divit. ...
V kategorii OBCHOD
Pokračování rozhovoru!
Jak pracovat s dnešními „moderními“ obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu/manažera? Co byste poradil, co se osvědčilo? ...
V kategorii OBCHOD
Pokračování rozhovoru!
Setkal jste se s názorem, že obchodníci jsou takové „primadony firmy“, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání? Jak se dá s tímto pracovat?
PŘEDCHOZÍ ...
V kategorii OBCHOD
Pokračování rozhovoru!
Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často kombinují práci a volný čas, ...
V kategorii OBCHOD
Pokračování rozhovoru!
Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod jistou dávkou stresu? Jak to vidíte ...
V kategorii OBCHOD
... Jiří Jemelka, jehož rukama prošlo už více než 500 obchodníků a který je autorem knihy Prodej – dřina nebo hra.
Je podle Vás finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce? ...
V kategorii V médiích
PRO MANAŽERY S JIŘÍM JEMELKOU:
Stravenky, telefony, auta a jiné benefity. Mladí obchodníci na ně už moc neslyší. Zajímají je jiné motivační faktory. Jaké?
Pokračovat ve čtení ...
V kategorii OBCHOD
Když jsem se později toho dne ještě jednou zamýšlel tak nějak souhrnně nejen nad poslední schůzkou, ale nad svými zkušenostmi v obchodě celkově, dospěl jsem k těmto závěrům:
Pokaždé, ať už v únoru, ...
V kategorii OBCHOD
... jsem opět chodil proto, abych uzavřel obchod, bez ohledu na zájmy klientů. Nechodil jsem za lidmi se záměrem vybudovat společné porozumění a příjemně si popovídat. Naivně a zbytečně jsem přišel o skvělé ...
V kategorii MANAGEMENT
... obchodníka, kterému se nechce. Inu, pokud se mu nechce, nebudu ho nutit, řekl jsem. Těžko můžete motivovat někoho, kdo nemá zájem. Nejsme mateřská ani základní škola, abychom takto lidi motivovali, „něco ...
V kategorii OBCHOD
... na seminář obchodní ředitelku, ať posoudí kvalitu? Načež uděláme seminář o prodeji přímo u vás ve firmě? Nebo chcete rovnou interní seminář?“ Pan K. se této otázky chytil a odpověděl: „Já chci jít na seminář ...
V kategorii OBCHOD
Dneska jsem měl moc fajn den. Ráno jsem byl na schůzce ve firmě, která vyrábí klimatizace. Bavil jsem se s majitelem o jeho obchodnících. Zjišťoval jsem potřeby, ale pořád jsem nemohl najít to pravé, čeho ...
V kategorii OBCHOD
... realitě. Obchodní schůzky jsou ve většině případů skvělé, setkávám se s mnoha vlídnými lidmi. Ano, v oblasti „tvrdého obchodu“ jsou vlídní lidé. Jsem-li vlídný v prvé řadě já a mám-li na zřeteli jejich ...
V kategorii OBCHOD
... na pilu. A z toho jsem si odvodil poučení. Čím míň chceš prodávat a čím víc chceš pomáhat, tím víc obchodů dojednáš. Tohle byla opravdu úžasná schůzka. Zábavné bylo, že jsem v podstatě opravdu vůbec nechtěl ...
V kategorii Služby
Nabízíme nejen školení a koučink obchodníků, školení obchodních dovedností, koučink obchodních zástupců a prodejní dovedností
Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem ...
V kategorii Služby
Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem obchodníků (obchodních zástupců, prodejců, obchodních manažerů, account manažerů, key account manažerů) a to již od roku 2003. ...
V kategorii Tomáš Baťa a jiní
Tenkrát jsem poznal, že schodek v obchdoní bilanci neznamená ještě bankrot.
V aktivech neoceňuje obchodník svoji energii, pracovitost a obchodní nadání, a přece to jsou veliká aktiva. Pro věřitele ...
V kategorii OBCHOD
Tajemství „Pana Obchodníka“ = klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu...
Rád bych se s tebou podělil o zážitky z posledních ...
V kategorii OBCHOD
Poslední dva týdny jsem se věnoval jiné práci než obchodování. Povinnostem ve škole a na interním semináři pro jednoho z klientů. Dnes jsem šel na schůzku s paní, která čerstvě absolvovala náš seminář ...
V kategorii OBCHOD
... obchodní činností pomáhat takovým lidem, jako je pan Š. Pan Š. se mě zeptal, zda mě nezdržuje, načež jsem mu odvětil: „Povídejte dál, určitě mě nezdržujete. Moc mě zajímá, co říkáte.“ Nakonec z toho byli ...
V kategorii OBCHOD
... člověk a nemusel jsem ho dvakrát pobízet, aby se rozvyprávěl. Pozorně jsem naslouchal a to opravdu hodně dlouho. Tak dlouho, že mě z toho začal bolet hlava. Opravdu se mi nestalo, že bych na obchodní schůzce ...
V kategorii OBCHOD
... obchod.
Včera jsem končil „úspěšnou akci“ slovy, že mám moc velkou radost z toho, když dokážeme s obchodními partnery vybudovat vzájemné porozumění. Dnešní schůzka byla v tomto smyslu jedna velká báseň. ...
V kategorii OBCHOD
... mi přináší příjemné pocity. Dělat obchod založený na vzájemné důvěře a velkém vzájemném porozumění, souznění, to je něco! Co k tomu potřebuji? Žádné obchodní techniky. Prostý, lidský zájem o člověka, schopnost ...
V kategorii OBCHOD
Mezi základní přesvědčovací "nástroje" obchodníka patří: vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu – a teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich význam.
Zákazník pozn ...
V kategorii OBCHOD
... že to byla první schůzka, kdy jsem vědomě obchodní rozhovor vedl od začátku až do úspěšného konce. Byla to první schůzka, kdy jsem opravdu věděl, co dělám od „á“ až po „zet“. Z toho jsem měl velkou radost. ...
V kategorii OBCHOD
Teď si zpětně uvědomuji, že v takové situaci mi úplně unikl význam obchodu – být užitečný druhým. Přinášet druhým hodnotu. Sloužit. Myslet na druhé a ne na sebe. Tyhle myšlenky ohledně jistoty další přihlášky ...
V kategorii OBCHOD
... byla otázka: „Jakou máte představu o fungování firmy po absolvování semináře?“
Otázky, jak neskutečně účinný a působivý nástroj obchodníka. Pan K. byl při odpovědi na tuto otázku úplně jiný člověk ...
V kategorii OBCHOD
... (produktu), jež nabízíš a máš zdravou smělost. Vypozoroval jsem, že klienti mají rádi u obchodníků zdravou smělost. Jako by zákazníkům tato vlastnost obchodníků dodávala jistotu pro nákup a důvěru v produkt. ...
V kategorii OBCHOD
Odcházel jsem ze schůzky a byl jsem rád, že se mi podařilo dosáhnout dvou cílů, co se kvality týče.
Vybudovat s klientem porozumění. Nechci dělat obchod s někým, s kým nejsem přítel.
Být v klidu. ...
V kategorii OBCHOD
... největším důkazem. Třebaže jsem neuzavřel obchod, považuji tu schůzku za „úspěšnou akci“. ...
V kategorii OBCHOD
„Můj obchodníku, dobrá rada je vždy cenná. Nikdo se přece nenarodil moudrý. Každý potřebuje zkušenost a čas. Žil jsem a pozoroval svět déle než ty, a proto věz, že není zlato vše, co se třpytí. Viděl jsem ...
V kategorii LEADERSHIP
Kdykoliv Vaše odchozí platby převýší Vaše příchozí platby, tento stav způsobí Váš pád. Takže: nikdy neutrácejte víc, než kolik vyděláte.
Gregory B. Calhoun Předseda představenstva a výkonný ředitel ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... obvolávat stávající, bývalé i potenciální zákazníky, bude za nimi jezdit, jednat, jednat a jednat. Klíčem k přežití je obchod. Prodej. Možná bude třeba, aby se firma tak říkajíc „vrátila“ na stromy. Stejně ...
V kategorii MANAGEMENT
... užitečný. Velice dobře si je vědom své role a ví, že jeho „pekárna“ bude mít úspěch, pokud on bude především dobrý v plánování, organizování, hledání a vedení lidí, v jejich kontrole, v rámcových obchodních ...
V kategorii MANAGEMENT
Stále více klientů se na naši společnost obrací zejména s jedním základním problémem: nejsou lidi. Jak to vyřešit? Ať už jste ve stavebnictví, ve strojírenství, v obchodě, ve službách či v jakékoliv výrobní ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... že utečete stresu každodenních hádek se šéfem, je lákavá, ovšem nenechte se jí zmást. Ani jako podnikatel se konfliktům s jinými lidmi nevyhnete. Nebude to sice váš šéf, ale třeba dodavatel, obchodní partner ...
V kategorii Služby
... „business day“ a v něm se věnujte pouze obchodu a marketingu. • Lidé, kterými se obklopujete – osobně se zajímejte o každého, koho si pouštíte do firmy. Vyzkoušejte tzv. „zkušební půl den“ – pozorujte ...
V kategorii LEADERSHIP
... a fakta jsou vždy lepšími spojenci než naděje, dohady a osobní pocity. Též se vyplatí zkusit se vžít do role obchodníka, který prodává cenné zboží. Vaše argumenty mnohem lépe vyzní, uvidí-li váš šéf určitý ...
V kategorii OSOBNÍ ROZVOJ
... byste opomenout například kurzy týkající se manažerských dovedností, obchodního psaní či zvládání stresu. V posledních několika letech prochází globální i tuzemský pracovní trh prudkým vývojem. Zejména ...
V kategorii MARKETING
... známější a výdělečnější, pak je marketing příprava na obchodní úspěch v budoucnu. Právě rozrůstající se trh, konkurence a nové technologie dosvědčují, že kvalitní marketing ve firmě je víc než jen nutností, ...
V kategorii Začátek podnikání
... z 10 podniků. Nejčastěji firmy krachují kvůli chybám ve finančním řízení, chybějícímu nebo špatnému obchodnímu plánu nebo příliš nízké poptávce po jejich produktech či službách, a to třeba i vinou nezvládnutého ...
V kategorii Audio reference
Reda a. s.
obchodní ředitelka B2C
...
V kategorii Služby
... organizační stabilizaci firmy či o výrazné zlepšení obchodních výsledků firmy. Více viz reference.
Výsledky, zkušenosti, praktičnost, rychlost, přesnost, jistota, znalosti profesní i lidské… to jsou ...
V kategorii ZVYŠOVÁNÍ ZISKU
... si vytvoří měsíční plán s konkrétními úkoly. Podle jejich splnění se hned dozví, zda daný zaměstnanec má na víc či potřebuje jiné pracovní zařazení. „Tahouny je zase potřeba dát na klíčové pozice: obchodní ...