fbpx

nove logo2


POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 51 výsledků.

ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ

... o řízení firmy, o obchod, o marketing, o otázku lidí a personalistiky, o otázku financí. Úspěšné podnikání je dřina a zde najdete pár tipů, jak si tu dřinu usnadnit, jakým směrem se vydat a jak pokračovat ...

Reference

... poradenství, provedli jsme firmy klientů skrze projekty revitalizace firmy, poskytli jsme finanční řízení podniku, vytvořili jsme jim a implementovali fungující obchodní strategie a jejich zaměstnance ...

OBCHOD ...">OBCHOD ...

Školení obchodníků online Podniky potřebují silné obchodníky. Této oblasti zvyšování výkonnosti podniku skrze obchodní oddělení se věnuji již řadu let, a stále se mi to vyplácí. V následujících článcích ...

obchodníků ...">Nešvary pánů obchodníků ...

Jednatelé firem si obvykle dávají dobrý pozor při výběru svých nových obchodních zástupců. Během samotné spolupráce už jim však tolik pozornosti nevěnují. Dále můžeme vidět, k jakým komplikacím to následně ...

Obchodní strategie ...">Obchodní strategie ...

Jedná se o přesně stanovený rozvrh, podle kterého se obchodník řídí. Měl by přispět v podnikání nejenom pro rozjezd, ale také by měl obchod i nadále rozvíjet. Je vhodný jak pro začínající obchodníky, tak ...

OBCHODU ...">ROZJÍMÁNÍ O CÍLI A ÚČELU OBCHODU ...

Když jsem se později toho dne ještě jednou zamýšlel tak nějak souhrnně nejen nad poslední schůzkou, ale nad svými zkušenostmi v obchodě celkově, dospěl jsem k těmto závěrům: Pokaždé, ať už v únoru, ...

OBCHODNÍKŮ ...">ŠKOLENÍ A KOUČINK OBCHODNÍKŮ ...

Nabízíme nejen školení a koučink obchodníků, školení obchodních dovedností, koučink obchodních zástupců a prodejní dovedností Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem ...

Obchodníka“ ...">Tajemství „Pana Obchodníka“ ...

Tajemství „Pana Obchodníka“ = klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu... Rád bych se s tebou podělil o zážitky z posledních ...

obchodu ...">Vše, co potřebuješ k obchodu ...

Poslední dva týdny jsem se věnoval jiné práci než obchodování. Povinnostem ve škole a na interním semináři pro jednoho z klientů. Dnes jsem šel na schůzku s paní, která čerstvě absolvovala náš seminář ...

Obchoduj srdcem ...">Obchoduj srdcem ...

... člověk a nemusel jsem ho dvakrát pobízet, aby se rozvyprávěl. Pozorně jsem naslouchal a to opravdu hodně dlouho. Tak dlouho, že mě z toho začal bolet hlava. Opravdu se mi nestalo, že bych na obchodní schůzce ...

obchod? ...">Chceš uzavřít obchod? ...

... obchod. Včera jsem končil „úspěšnou akci“ slovy, že mám moc velkou radost z toho, když dokážeme s obchodními partnery vybudovat vzájemné porozumění. Dnešní schůzka byla v tomto smyslu jedna velká báseň. ...

obchodníka ...">Zdravá, nevtíravá smělost obchodníka ...

... (produktu), jež nabízíš a máš zdravou smělost. Vypozoroval jsem, že klienti mají rádi u obchodníků zdravou smělost. Jako by zákazníkům tato vlastnost obchodníků dodávala jistotu pro nákup a důvěru v produkt. ...

obchodníkovi ...">Dopis obchodníkovi ...

„Můj obchodníku, dobrá rada je vždy cenná. Nikdo se přece nenarodil moudrý. Každý potřebuje zkušenost a čas. Žil jsem a pozoroval svět déle než ty, a proto věz, že není zlato vše, co se třpytí. Viděl jsem ...

Krize vs. expanze. Jaký je rozdíl v řízení firmy?

... obvolávat stávající, bývalé i potenciální zákazníky, bude za nimi jezdit, jednat, jednat a jednat. Klíčem k přežití je obchod. Prodej. Možná bude třeba, aby se firma tak říkajíc „vrátila“ na stromy. Stejně ...

Proč rozlišovat mezi rolí majitele a manažera?

... užitečný. Velice dobře si je vědom své role a ví, že jeho „pekárna“ bude mít úspěch, pokud on bude především dobrý v plánování, organizování, hledání a vedení lidí, v jejich kontrole, v rámcových obchodních ...

Když se časy mění…

Stále více klientů se na naši společnost obrací zejména s jedním základním problémem: nejsou lidi. Jak to vyřešit? Ať už jste ve stavebnictví, ve strojírenství, v obchodě, ve službách či v jakékoliv výrobní ...

Krizový management

... „business day“ a v něm se věnujte pouze obchodu a marketingu. • Lidé, kterými se obklopujete – osobně se zajímejte o každého, koho si pouštíte do firmy. Vyzkoušejte tzv. „zkušební půl den“ – pozorujte ...

Marketing, co si pod tím představit?

... známější a výdělečnější, pak je marketing příprava na obchodní úspěch v budoucnu. Právě rozrůstající se trh, konkurence a nové technologie dosvědčují, že kvalitní marketing ve firmě je víc než jen nutností, ...

Chystáte se začít podnikat?

... z 10 podniků. Nejčastěji firmy krachují kvůli chybám ve finančním řízení, chybějícímu nebo špatnému obchodnímu plánu nebo příliš nízké poptávce po jejich produktech či službách, a to třeba i vinou nezvládnutého ...

Viera Černá

Reda a. s. obchodní ředitelka B2C  ...

INTERIM MANAGEMENT

... organizační stabilizaci firmy či o výrazné zlepšení obchodních výsledků firmy. Více viz reference. Výsledky, zkušenosti, praktičnost, rychlost, přesnost, jistota, znalosti profesní i lidské… to jsou ...

PŘECHOD V PODNIKÁNÍ

... si vytvoří měsíční plán s konkrétními úkoly. Podle jejich splnění se hned dozví, zda daný zaměstnanec má na víc či potřebuje jiné pracovní zařazení. „Tahouny je zase potřeba dát na klíčové pozice: obchodní ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem