V kategorii Kategorie
... o řízení firmy, o obchod, o marketing, o otázku lidí a personalistiky, o otázku financí. Úspěšné podnikání je dřina a zde najdete pár tipů, jak si tu dřinu usnadnit, jakým směrem se vydat a jak pokračovat ...
V kategorii Kategorie
Přesvědčte se sami z našich referencí, jak jsme schopni zvyšovat tržby a zisky malým i středně velkým firmám a společnostem. V referencích najdete také příklady toho, jak jsme firmám poskytli marketingové ...
V kategorii Kategorie
Marketingová strategie stojí na počátku
Spousta lidí si myslí, že marketing je jen vyhazování peněz. Ovšem pokud si jej nastavíte správně již od začátku správnou marketingovou strategií, tak zjistíte, ...
V kategorii Kategorie
Marketingová komunikace | Marketingový mix
Pokud máte pocit, že na Váš problém nestačíte sami a chcete radu někoho, kdo pomohl již více než 80ti firmám, nestyďte se mi napsat.
ZEPTAT SE ...
V kategorii Kategorie
Marketing je to, co děláte, než prodáte. Kate Northrup
Ve svých článcích čerpám hlavně ze svých osobních zkušeností, které mě vždy posunuly někam dál. V kategorii marketing se věnuji hlavně komunikaci, ...
V kategorii MARKETING
Marketing lze definovat mnoha způsoby, ale určitě se sluší uvést vyjádření nestora marketingu Philipa Kotlera: „Společenský a manažerský proces, jehož prostřednictvím uspokojují jednotlivci a skupiny své ...
V kategorii V médiích
STARTING UP 2017/1
KOLIK PODNIKATELŮ I ŽIVNOSTNÍKŮ SE OPRAVDU NAPLNO VĚNUJE AKTIVNÍMU NEBO-LI VĚDECKÉMU OBCHODU.
Co je to aktivní nebo-li vědecký obchod? To je obchod, ve kterém se zkrátka neustále ...
V kategorii Začátek podnikání
... fungovat prostě nebude. Tou oblastí jsou obchod a marketing, jinými slovy „sales-force“ vašeho podniku či živnosti.
Jak se tak pohybuji po těch „českých podnikatelských vodách“, nestačím se mnohdy divit. ...
V kategorii Kurzy
...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu. PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10% Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?
Obchod, prodej i marketing je o logice. ...
V kategorii Služby
MARKETING formou outsouringu
Outsourcing marketingu je pro vás jako klienta jedna z možných forem spolupráce s externí firmou. Outsourcing marketingu nebo-li úplné zajištění marketingu vaší firmy externím ...
V kategorii Služby
MARKETINGOVÉ PORADENSTVÍ
Na trhu je v České republice k dispozici nepřeberné množství firem poskytujících marketingové poradenství. Tyto firmy vám nabídnou služby jako je marketingová analýza, průzkum ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Mnoho firem považuje oblast marketingu stále za cosi podřadného. Důležitější je přece výroba, ekonomika, provoz či obchod. Jedná se však o základní omyl. Proč? Protože marketing je jako rybářská udice, ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Odpověď na tuto otázku by se mohla na první pohled zdát složitá, ale ve skutečnosti je jednodušší, než si myslíte. Podstatou úspěšné marketingové strategie je... KVALITNÍ SLUŽBA.
Důkaz? Vzpomeňte ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Do marketingové analýzy patří detailní rozpracování všech marketingových aktivit, které provádíte. Právě tento nástroj vám pomůže pochopit, které oblasti z PR a reklamy máte využívat.
Minimálně ...
V kategorii ZVYŠOVÁNÍ ZISKU
... do kategorie tvrdých aktivit. To znamená podpořit prodej cenovou politikou a dalšími marketingovými nástroji. Prodat raději se slevou dvacet procent než neprodávat vůbec. Pro firmu totiž vždy bude výhodnější ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... v domluvených schůzkách. Další na řadě byli marketingové aktivity v on-line světě. Podíval jsem se např. na to, jak to děláme na Linked in. S hrůzou jsem zjistil, že dávám spousty peněz za něco, co nefunguje. ...
V kategorii LEADERSHIP
... a pije víno. Anebo taky jinak, neustále vás „opíjí rohlíkem“. Jde mu prý o vás a přitom stále dokazuje, jak mu jde pouze o jeho vlastní zájmy. V době, kdy „marketingový obal prodává“, je pro tyto šéfy ...
V kategorii Služby
... komunikaci plnou důvěry, dobré transparentní vedení a umění s důvěrou delegovat druhé.
Praktické podněty (aneb jak trup lodi opravit a posílit)
• Dobrý marketing – Nebuďte pasivní – neomezujte se ...
V kategorii MARKETING
... a preciznějším způsobem. Je důležité omezit chybovost nebo ji dostat alespoň na pomyslné minimum a zkvalitnit metody a tvorbu marketingových strategií. To je dnes nepřehlédnutelná a nepominutelná potřeba ...
V kategorii Začátek podnikání
... marketingu. Na jaké další chyby začínající podnikatelé doplácejí?
1. chyba: Jdeme rovnou na věc, plán není třeba
Zcela zásadní chybou začínajících podniků je to, že jejich majitelé ve snaze ...
V kategorii MANAGEMENT
... a domluvit se s kolegy či nadřízenými přímo na místě a jakékoliv úpravy lze řešit ihned. U externistů je všechno tohle ztíženo,“ upozorňuje Jiří Jemelka.
Náš outsourcing marketing je spolehlivý, vyzkoušejte ...
V kategorii LEADERSHIP
... pracovníků nad 55 let a zaměstnanců na marketingových a kreativních pozicích zařadila pracovníky firem s méně než 10 zaměstnanci. Čím to, že jsou pracovníci v menších firmách spokojenější? „Malé a střední ...
V kategorii Nejčastější chyby manažerů
... ztotožnit s firemní kulturou a hodnotami podniku. Jen si představte, jaké to asi bude, když by na post marketingového ředitele ve společnosti vyrábějící veganské produkty, jejíž firemní kultura si zakládá ...
V kategorii Web
... údajů uděluji za účely:
marketingové účely Správce spojené s nabídkou výrobků a služeb; zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích, službách a jiných aktivitách (např. formou zasílání newsletterů, ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... harmonie ve spojení práce a životní hodnoty.
Zajistíme outsourcing marketing. ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
Moje společnost pomáhá firmám, které procházejí vnitřní krizí nebo chtějí expandovat, ale nevědí, jak na to. Naším prostředkem je hlavně interim marketing. Máme tak široké know-how o prostředí českého ...
V kategorii Začátek podnikání
...
Jaká je úspěšnost Vašich obchodníků?
Dá se stejná úspěšnost docílit propracovaným marketingem, mailingem, inzeráty, poštou apod.?
Za poloviční náklady a za minimum času dosáhnout stejných prodejníc ...
V kategorii Začátek podnikání
... stanovuje přesně zejména výši nákladů pro jednotlivé položky (mzdy, auta, PC, telefony, připojení, marketing, nákup zboží, nájem atd.). Dobrý ekonom či účetní má finance pod kontrolou a podává vám přesná ...
V kategorii Začátek podnikání
... finanční budget, který stanovuje přesně zejména výši nákladů pro jednotlivé položky (mzdy, auta, PC, telefony, i-net připojení, marketing, nákup zboží, nájem). Dobrý ekonom má finance pod kontrolou a podává ...
V kategorii Začátek podnikání
... alespoň strukturovat váš pracovní čas tak, abyste v rámci pracovního týdne pravidelně našli prostor na klíčové činnosti, které mohou vaší firmu posouvat – zaměřte se pravidelně na strategii, obchod, marketing, ...
V kategorii Začátek podnikání
... A management firmy ví, že nemá cenu naivně investovat 10 mil. Kč do celoplošné marketingové kampaně. Celý test by stál desetinu procenta celé uvažované částky (jestli vůbec) kampaně. Firma si tak mohla ...
V kategorii Začátek podnikání
... do těch, které bychom mohli zařadit do kategorie statistických (kusy, měrné jednotky atd.) Stejně tak se dá odhadovat procentuální úspěšnost určitého rozhodnutí či opatření. Analýzy trhu a marketingové ...
V kategorii Začátek podnikání
... „neprorazila“ mimo jiné proto, že nebyla ochotná se naučit něco z marketingu a prodeje. A naopak, denně vidím živnostníky a majitele malých firem, kteří se nebojí vzít hadr a vytřít WC, sednout do auta ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... prodeje, nastavení marketingu a PR), celkový chaos v řízení firmy (špatná organizace práce a procesů, nenastavené kontrolní mechanismy typu KPI´s, reporting, systém porad), špatné hospodaření s firemními ...
V kategorii V médiích
... rozvoj, investuje se do reklamy a marketingu, byť ještě vládne jakási obezřetnost, která v mnoha ohledech před rokem 2008 firmám chyběla...
Pokračovat ve čtení ...
V kategorii VÍRA VE SVĚTĚ
... počínaje 18. stoletím začínají veřejně a systematicky formulovat ekonomické principy a teorie hospodářství. Právě tento „marketing“ veřejného, plošného a systematického produkování ekonomických teorií ...
V kategorii LEADERSHIP
Můj dřívější šéf mi dal tuto radu: „Zapomeň na všechny ty marketingové kecy. Obávej a starej se především o to, jaké lidi najímáš. Zaměř se na to, abys dosadil správné lidi na správná místa v tvém týmu… ...
V kategorii OBCHOD
Navazuji opět na minulý článek…
Pak jsem celý rozhovor klientovi shrnul. „Vypíchl“ jsem podstatné věci o prodejcích, o marketingu v jeho firmě, o kolegyni, která se necítí jistá, když přednáší. Zeptal ...
V kategorii OBCHOD
... ze schůzky odešel s třemi přihláškami! Zjistil jsem tedy, co ho vede k názoru, že druhý prodejce trénink nepotřebuje. Druhý prodejce je člověk, který se spíše věnuje marketingu a reklamě. Stále jsem panu ...
V kategorii Služby
Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu ...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro Vás
Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...
V kategorii stránka
Asi si pomyslíte: „Pro koho by to nebylo zajímavé?“ Přesto jen velmi málo podnikatelů a manažerů využívá marketingové poradenství či jinou formu spolupráce se specialisty, kteří se zabývají oblastí zvýšení ...
V kategorii Služby
Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu
...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro vás
Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Uvažujete-li o reklamní kampani, pak je nezbytné sestavit správnou reklamní strategii. Reklamní strategie má 5 kroků - 5 klíčů k úspěšnému vytvoření účinné reklamní kampaně.
Znáte dobře svůj ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
... na tento motiv. Úkolem marketingového pracovníka je v takové chvíli najít skutečně tu správnou motivaci - takovou motivaci je pak třeba zohlednit v reklamě. Tato motivace pak Váš produkt/službu prodá. ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Než se pustíte do přesné formulace reklamní strategie, čeká Vás zodpovězení klíčové otázky, která se na první pohled zdá bezpředmětná, ale přesné a detailní zodpovězení je jedním z hlavních klíčů k úspěchu ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Dalším klíčem k úspěšné reklamní kampani je znalost cíle, resp. účelu reklamy.
Než vytvoříte účinný reklamní plán, je třeba si jasně určit, co je cílem reklamy. Hlavním cílem by mělo být prodat daný ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
... vaše náklady na reklamu minulý rok? Jaká je výše vašich ročních tržeb? (obvykle se na marketing vyčlení 1-10% z ročních očekávaných tržeb, v závislosti na oboru) Jaká je vaše síla na trhu? Místním? Celostátním? ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Navýšení objemu jednoho nákupu
Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu: Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL:
Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ:
Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Klíčová řešení můžete najít pro všechny oblasti své firmy: provoz, procesy, marketing, prodej, výběr lidí, management postupy, distribuci... Hledání a používání klíčových řešení je nikdy nekončící proces ...
V kategorii MARKETING
Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí?
Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn? ...
V kategorii MARKETING
Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky).
Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? ...
V kategorii MARKETING
Co chcete vylepšit? Věcnou situaci, nějaký předmět, výrobek, nebo organizační formu, plán nebo postup - o co přesně se jedná?
Jak definujete problém a svůj cíl?
Jaký je okamžitý stav?
Kdo nebo ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
... b a nižších nákladů – a to znamená vyšší čistý zisk! Rychlejší obrátku! Rychlejší návratnost investic!!!
KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ/PRŮLOMOVÉ ŘEŠENÍ:
přináší v marketingu 2-3x vyšší výsledky v prodeji při t ...