nove logo2

road


Roadshow Jiří Jemelka


POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 45 výsledků.

Efektivita práce | Produktivita práce

Manažerské kurzy zdarma Efektivita. Produktivita. Tyto dvě slova často trápí řadu firem, protože její odhalení a nastavení rozhodně není jednoduché. Za mou mnohaletou praxi (více informací v sekci Bio) ...

Kurzy ...">Kurzy ...

V tuto chvíli není vypsán termín na žádný kurz. Máte zájem o kurz? Neváhejte mne kontaktovat   Zatím si aspoň přečtěte některý z článků, ve kterých s vámi sdílím své zkušenosti.  ...

kurzy (3) ...">Aktuální kurzy (3) ...

  KULATÝ STŮL 7. 2. 2017 ve 13 hodin - Olomouc 15. 3. 2017 ve 13 hodin - Praha více informací o kurzu registrovat se do kurzu   JAK RYCHLE ZVYŠOVAT VÝKON A PRODUKTIVITU ...

kurzů ...">Registrace do kurzů ...

Proč se registrovat do našich kurzů? Přečtěte si, jak hodnotí tréninky samotní účastníci: „Vyvážené spojení zlepšování osobních kvalit a prodejních dovedností. Dobrá motivace. Smysluplné seřazení ...

kurzu ...">Tomáš Baťa o dluhu a konkurzu ...

Do té doby nelámal jsem si nikdy hlavu rozjímáním, co je to konkurs. Smál jsem se třeba podvědomě heslu: "Však na dluhy neteče" atd., ale teď jsem se díval konkursu přímo do očí a počaly se mi ježit vlasy. ...

Firemní vzdělávání v roce 2019

... čím dál vyhledávanějším benefitem. Firmy mohou kvalitní nabídku firemních kurzů využít jako konkurenční výhodu a lákadlo pro nové talenty. V roce 2019 bude v oblasti vzdělávání zaměstnanců trendem zejména ...

JAK DOCÍLIT SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ

... takzvané „sick days“. „Společnosti dnes již například nabízejí příspěvky na odvykací kúry pro kuřáky, pořádají pro své zaměstnance kurzy o zdravém životním stylu nebo jim kupříkladu poskytují služby maséra ...

MILENIÁLOVÉ JAKO ZAMĚSTNANCI

... zaměstnance uspokojit například různými nabídkami kurzů, pořádáním workshopů a interních konferencí se známými odborníky, ale také třeba tím, že budou podporovat firemní kulturu podněcující samostudium,“ ...

Kariéra nekončí v padesáti

... tento podíl téměř poloviční (14 %). Starší zaměstnanci si rovněž postěžovali na to, že se jim daleko méně věnuje jejich šéf či manažer, nejsou tak často zváni na schůze a nejsou jim nabízeny kurzy v takové ...

Šéfovo ego

... všech pro a proti rozhodnout dle vašeho nejlepšího vědomí a svědomí – toto vše však nedělejte v emocích a bez zvážení názorů všech ostatních, vytvořte si zvyk rozhodovat se v klidu. Využijte naší služby:  kurzy ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

Ještě naposledy budeme pokračovat v našem tématu „Jak zvyšovat čistý zisk v podnikání“. Tento poslední díl bude „rychlokurzem“ nejrůznějších tipů a přístupů, jak dál a účinně můžete pracovat na své firmě/na ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

Ještě stále budeme pokračovat v našem tématu „Jak zvyšovat čistý zisk v podnikání“. Tento díl bude „rychlokurzem“ nejrůznějších tipů a přístupů, jak dál a účinně můžete pracovat na své firmě/na svém podnikání ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... do růstu tržeb. Stejně tak existují velké firmy, které dlouhá léta živoří, než definitivně skončí v konkurzu a nadělají za sebou obrovské dluhy a zničené životy. Chcete-li v konečné fázi podnikání skutečně ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

Pokračování rozhovoru! Jak pracovat s dnešními „moderními“ obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu/manažera? Co byste poradil, co se osvědčilo? ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

Pokračování rozhovoru! Setkal jste se s názorem, že obchodníci jsou takové „primadony firmy“, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání? Jak se dá s tímto pracovat? PŘEDCHOZÍ ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

Pokračování rozhovoru! Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často kombinují práci a volný čas, ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

Pokračování rozhovoru! Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod jistou dávkou stresu? Jak to vidíte ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

Pokud motivace financemi, nejrůznějšími bonusy a benefity již nefunguje, můžete to zkusit ještě jinak. Jak, to prozradí podnikatel a hlavní konzultant české poradenské společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., ...

Shrnutí klíčových bodů prodeje

Dnes bych rád shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si pohodlně každý přítomný okamžik na schůzce. V každém okamžiku dbám na to, abych měl vnitřní ...

JAK ZVYŠOVAT VÝKON SVÉ FIRMY

KURZ PRO PODNIKATELE A MANAŽERY FIREM S OBRATEM OD 10 DO CCA 250 MIL KČ/ROK. zvyšte ziskovost firmy min. o 10 % Švamlův Mlýn - Klokočůvek u Oder Cena kurzu: 9.500 Kč bez DPH / účastník PŘIHLÁŠKA ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

... se mnou. Jiří Jemelka Maximální počet účastníků kurzu:           10 účastníků (trénink proběhne při účasti min. 5 účastníků) Místo konání školení:          POZOR!!! Olomouc (místo ještě bude ...

EXKLUZIVNĚ O LEADERSHIPU

Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků a tyto zkušenosti předáváme dál podnikatelům a manažerům v naprosto jedinečném kurzu na trhu o tom, jak efektivně vést svou firmu a své ...

Také obchodník si vybírá své zákazníky…

Kdysi jsem četl od Anthonyho Robbinse následující dvě myšlenky. Říká: „Náš život se formuje v okamžiku našich rozhodnutí. Rozhodujme se moudře.“ A dále: „Nikdy nepodceňujte sílu okamžiku. Jedním jediným ...

Řekni si o reference

         Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně po jeho návratu ze semináře. Tehdy jsme probírali jeho představy o naší ...

Tomáš Baťa o nasazení

Na vánoční svátky bylo třeba více peněz pro dělníky. Sjezdil jsem celé tehdejší Rakousko, abych vybral peníze za dodané zboží od drobných odběratelů. Bylo mokro a já byl téměř bos. Psal jsem sestře, ...

Tomáš Baťa o tom, jak se stavět k závazkům

... majetku ani za 100 zlatých, řekl mi bratr, abych ohlásil konkurz a odjel. Když nebyly zaplaceny další směnky, otevřela se nade mnou pekelná brána. Všichni lidé, ale zejména věřitelé, počali konat ...

Tomáš Baťa o tom, jak získal vztah k práci

Jako kus ledu se nerozpustí rázem, když jej hodíte do sebevětšího žáru, tak také moje touha být podoben pánům (bohatým), nebyla rázem překonána. Proto umístil jsem svůj verpánek první čas do takového ...

Tomáš Baťa o záporné obchodní bilanci

Tenkrát jsem poznal, že schodek v obchdoní bilanci neznamená ještě bankrot. V aktivech neoceňuje obchodník svoji energii, pracovitost a obchodní nadání, a přece to jsou veliká aktiva. Pro věřitele ...

Tomáš Baťa o životě

Náš život je jediným předmětem na tomto světě, který nemůžeme považovat za své soukromé vlastnictví, neboť jsme ničím nepřispěli k jeho vybudování. Byl nám jenom propůjčen s povinností odevzdat ...

Jak uvnitř, tak vně – platí stále

Dnes mám jednu úvahu: „Žijeme takový život, jaký si vytváříme - svou aktivní prací, tvořením duševním i fyzickým.“ Vidím to na sobě - zejména v oblasti duševní. Když nežiji v klidu vnitřní život, pak ...

Nechej druhé mluvit, „to je celé“

Dalším potvrzením toho, že jdu dobrým směrem, byl i dnešní den. První schůzka a bum – uzavřená smlouva. Setkal jsem se s velmi příjemným a férovým člověkem, což se mi v poslední době nestávalo. Už od začátku ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů