fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 50 výsledků.

Nešvary pánů obchodníků

... za kolik se bude prodávat a co bude zaplacené. Já ale neměl stanovený žádný jiný termín, pouze jeden krát měsíčně vykázat, že se plánu tržeb držím. Dále byla daná podmínka, že ke konkurenci mi nesmí přejít ...

PŘECHOD V PODNIKÁNÍ

... firmy a propad tržeb zavedené malé firmy ukazují tedy na potřebu restrukturalizace. Není to samozřejmě samo sebou. Majitelé na začátku vytvořili systém a pravidla, která si důsledně hlídali. S rostoucím ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

... i větších firem - zaměřte se na zvýšení tržeb a na zvýšení produktivity, efektivnosti - a náklady se sníží sami. SKUTEČNÁ HOSPODÁRNOST JE VÝSLEDKEM PRODUKTIVITY A NIKOLIV POUZE SRÁŽENÍM NÁKLADŮ.  ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... splaťte alespoň 20 % svého předlužení. Tím získáte znovu důvěru svých věřitelů. Dále pro bankéře připravte výkaz svých pohledávek, hotového jmění, tržeb a celkového stavu obchodu. Stejně tak přehled smluv ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... uvnitř firmy, často nastává pokles tržeb, snižuje se zisk. Firma vlastně onemocní nebo někdy zkrachuje, zemře. Pokud tedy nevíte, co dělat, ptejte se: „Co je teď nejdůležitější pro firmu?“ A je-li to třeba, ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... v tomto procesu může být prospěšné a blahodárné sledovat řeč čísel. A to nikoliv těch konečných, na úrovni tržeb či zisku, ale především těch bazálních, procesních čísel, která nám ukazují na míru nejrůznější ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... do růstu tržeb. Stejně tak existují velké firmy, které dlouhá léta živoří, než definitivně skončí v konkurzu a nadělají za sebou obrovské dluhy a zničené životy. Chcete-li v konečné fázi podnikání skutečně ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... marketingu. Pokud je firma z hlediska obchodu totálně pasivní (na stupnici nula až deset je na nule či jedničce), pak práce na obchodu a marketingu dokáže přinést firmě akceleraci tržeb v podobě i 100 ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

... pohybovat. Můžeme tomu klidně říkat „mantinely výkonnosti“. Ať už těmi mantinely jsou počty schůzek za den, týden, pravidelný a zcela konkrétní reporting, výše tržeb a především minimum marže, kterou má ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

... y o 60% (meziroční nárůst). Psal se rok 2012. Vzhledem k mým kapacitám a ochraně know-how jsem schopen věnovat se ročně max. 8-10 firmám. Úspěšnost projektů zaměřených na zvýšení tržeb v roce 2011 čini ...

FIREMNÍ PORADENSTVÍ

... se stejnou nedůvěrou s jakou se možná právě Vy nyní díváte na tyto řádky. Např. v jedné firmě z Prahy s 35 zaměstnanci se díky vzájemné spolupráci podařilo během tří měsíců zvýšení tržeb o 18%. Jednalo ...

PODNIKATELSKÉ PORADENSTVÍ

... pro zvýšení tržeb a redukce nákladů. Proč? Nedůvěra, špatné zkušenosti, nedostatek času... Klientům jsem pomohl formou poradenství zvýšit tržby v jejich firmách, třebaže se na začátku spolupráce dívali ...

Jak zvýšit objemu jednoho nákupu

Navýšení objemu jednoho nákupu Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu: Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která ...

Strategie "klíčových řešení" - část 4.

... 1000% nárůstu tržeb budete používat k Vašemu prospěchu. Myšlení je náročná věc, mnohem praktičtější je věnovat se každodenním provozním povinnostem. Proto velmi málo Vaší konkurence bude dělat to, co můžete ...

Strategie "klíčových řešení" - část 3.

POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ: Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí ...

Strategie "klíčových řešení" - část 2.

... MYŠLENEK, KTERÉ MAJÍ POVAHU MULTIPLIKACE TRŽEB, POCHÁZÍ POUZE 16% Z VELKÝCH FIREM!!! KDO V DNEŠNÍ DOBĚ BUDE NACHÁZET NEOTŘELÁ, INOVATIVNÍ, KLÍČOVÁ ŘEŠENÍ, TEN BUDE MÍT MNOHO KLIENTŮ A VYSOKÉ TRŽBY. STOJÍ ...

Strategie maximalizace - část III.

Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí? Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn? ...

Strategie maximalizace - část II.

Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky). Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? ...

Strategie maximalizace - část I.

Co chcete vylepšit? Věcnou situaci, nějaký předmět, výrobek, nebo organizační formu, plán nebo postup - o co přesně se jedná? Jak definujete problém a svůj cíl? Jaký je okamžitý stav? Kdo nebo ...

Strategie "klíčových řešení" - část 1.

Váš obrovský nárůst tržeb a růst podniku přijde ruku v ruce s Vaši schopnosti najít či vytvořit něco, čemu říkám tzv. KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ. Co je klíčové řešení? "Klíčové řešení" je nekonvenční způsob, čerstvos ...

Strategie "ztracených klientů"

Musíte mít trochu štěstí, abyste získali nového klienta, ale nestojí Vás skoro nic, abyste získali zpět klienta starého klienta, který od Vás odešel. Lidé u Vás přestávají nakupovat ze třech hlavních ...

Strategie pravidelné propagace

Jak si můžete zajistit, abyste byli v srdcích a myslích Vašich zákazníků? Stále s nimi komunikujte a přinášejte hodnotu – to má zajistit Vaše JPP. Když už prodej proběhne, ihned zákazníka oslovte mailem, ...

Strategie balíčků

... jak navyšovat objem tržeb! A často na tom zákazník opravdu vydělá a ušetří! To je princip balíčků, princip navyšování objemu 1 nákupu. Nabídněte klientovi něco za výhodnějších podmínek, „zabalené v jednom“ ...

Strategie garance risk-free

Každý obchod s sebou nese riziko – vždy je min. jedna strana, která se vědomě či podvědomě ptá: „Není to riziko?“ A většinou to riziko je. Proto je důvěryhodné – a klienti to velmi ocení (v podobě zvýšených ...

Strategie snižování bariér vstupu

... 30ti denní (3 měsíční, x-letý) servis zdarma. KLÍČEM K VYUŽITÍ TÉTO STRATEGIE JE ZNÁT DVĚ VĚCI: průměrnou délku doby, jak dlouho s Vámi vydrží průměrný klient průměrnou výšku tržeb, které Vám ...

Strategie účelu

Popíšu Vám příběh z vlastního života, který popisuji ve své knize „Prodej, dřina nebo hra“. Tato moje zkušenost je mi vodítkem při mém podnikání a všímám si, jak dobře funguje také tam, kde jsou špičkové ...

Strategie výjimečnosti

... Ale zcela určitě se k Vám zase vrátí a dost pravděpodobně o Vás řekne i svým známým. Takto jste tedy sice přišli o jeden obchod, ale do budoucna jste získali potenciál mnohem vyšších tržeb!!! Jakmile ...

Strategie silných a slabých stránek

... níže uvedených otázek, stanete se naprosto nedostižitelným – ptejte se, zodpovídejte, testujte odpovědi, zachovávejte ty nové řešení, které mají výsledky a zavádějte je do provozu. vaše nárůsty tržeb budou ...

Strategie jedinečné prodejní pozice

Proč od Vás vaši klienti kupují? a) nabízíte unikátní sadu výhod a užitku b) jste lucky boy a máte prostě štěstí, že kupují zrovna u Vás Shodneme se tedy na tom, že nabízíte klientům benefit, výhodu – ...

Maximalizace vašeho potenciálu

Nikdo není 30x chytřejší, nikdo nepracuje 30x víc, než jiní obchodníci a firmy. Přesto, někteří obchodníci a firmy mají výrazně vyšší tržby a lepší výsledky? Proč? Rozdíl je ve způsobu (strategii), jak ...

Vytvářejte co nejvíc kombinací prodejních kanálů

... s pruty má pouze ukázat jednoduchý princip, který umožní dosáhnout násobně vyšších tržeb oproti těm, které dosahujete dnes. Žádný ze způsobů prodeje není výrazně účinný, dokud se nezkombinuje s mnoha dalšími ...

Při prodeji se inspirujte druhými

Při prodeji se inspirujte druhými a nechte si poradit odborníkem na zvyšování tržeb. Možná se sami sebe ptáte, jak Vám někdo jiný pomůže zvýšit objem prodeje, když se sami podobnou otázkou zabýváte celá ...

Jak zvýšit počet nákupů za rok u zákazníka

Inspirujte se velkými společnostmi Př. č.4 zaměřený na zvýšení počtu nákupů za rok: Tento způsob používají např. prodejny s textilem, brokeři, aukční síně, zlatnictví, autosalony, atd. Jsou to tzv. „soukromé ...

Existují tři základní způsoby, jak zvýšit prodej

Zvyšte efektivně prodej ve Vaší firmě Navýšení počtu nových klientů Zvýšení objemu nákupů klientů Zvýšení počtu nákupů klientů za rok Postupně se zaměříme na min. 10% zvýšení v každé z oblastí ...

Strategie prodejních dopisů, prodejních mailů

... apod. platí stejné principy, které byly uvedeny v STRATEGII TESTOVÁNÍ. Nepodceňujte a nezanedbávejte sílu emailů, dopisů a letáků, skrývají obrovský potenciál na zvýšení tržeb!!!  ...

Strategie referencí

... Vaše stávající klienty. STANDARDIZOVANÝ SYSTÉM ZÍSKÁVÁNÍ REFERENCÍ VÁM OKAMŽITĚ PŘINESE VZRŮST NOVÝCH KLIENTŮ A TRŽEB – A JEHO IMPLEMENTACE VÁS NESTOJÍ PRAKTICKY ANI KORUNU!!! Navíc je prokázáno, že ...

Strategie business partnership

Strategie business partnership využije goodwilu a silných zákaznických vztahů, které má jiná firma se svými klienty – a klienti této firmy jsou také Vašimi potenciálními klienty. Př. Známý autor knih ...

MARKETINGOVÉ PORADENSTVÍ

... í objemu tržeb obchodníků, nicméně i sebelepší obchodník má své limity, časové i osobnostní. Často tento tlak na obchodníky končí vysokou fluktuací obchodních zástupců, protože ti jsou přetížení a vyhořelí. Marketing ja ...

Marketingová organizace

Mnoho firem považuje oblast marketingu stále za cosi podřadného. Důležitější je přece výroba, ekonomika, provoz či obchod. Jedná se však o základní omyl. Proč? Protože marketing je jako rybářská udice, ...

Co je podstatou marketingové strategie?

Odpověď na tuto otázku by se mohla na první pohled zdát složitá, ale ve skutečnosti je jednodušší, než si myslíte. Podstatou úspěšné marketingové strategie je... KVALITNÍ SLUŽBA. Důkaz? Vzpomeňte ...

Co je to KVALITA?

Velmi kontroverzní otázka. Pro někoho je kvalitní např. auto, které má funkci elektrického stahování oken. Vzpomínám si na jednoho obchodního zástupce (zaměstnance mého klienta), který dostal od firmy ...

Nepatrné příčiny, obrovské důsledky

V marketingových strategiích a jejich realizacích jde často o obrovské sumy peněz. Výsledek je očekáván s velkým napětím. O to víc je s podivem, že v určitých situacích firmy přehlížejí detaily, na kterých ...

Marketingová analýza

Do marketingové analýzy patří detailní rozpracování všech marketingových aktivit, které provádíte. Právě tento nástroj vám pomůže pochopit, které oblasti z PR a reklamy máte využívat. Minimálně ...

2. ŘEŠENÍ NEPŘÍJEMNÝCH PROBLÉMŮ

... te věcem nepoctivým.   Sekce manažerské dovednosti, zvyšování zisku / tržeb, revitalizace firem, podnikové poradenství    ...

3. FIRMÁ MÁ PŘEDNOST

... toto nefunguje, nastává pokles tržeb, snižuje se zisk, firma onemocní nebo dokonce zkrachuje (zemře) - je potřeba provést radikální změny v odděleních, jež začaly prodělávat - J.Welch každý rok propustil ...

4. HLEDEJTE NOVÉ METODY, NIKOLIV NOVÝ KAPITÁL

... nový kapitál časem ještě víc nesnází - prodělávající firmy musí nalézt způsob, jak vydělávat, ne jak si vypůjčovat   Sekce manažerské dovednosti, zvyšování zisku / tržeb, revitalizace firem, podnikové ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem