fbpx

nove logo2

Děkuji, že mi důvěřujete.

Váš dotaz byl odeslán na můj e-mail. Odpověď očekávejte v následujících dnech, jakmile budu mít dostatek času věnovat se jen a jen Vám.

V pravém bočním menu najdete spoustu informací z mých schůzek, zkušeností a inspirace. Jsou zde pro Vás a zdarma, proto jich doporučuji využít.

 

Mějte krásný den!

Jiří Jemelka

 



 



 



 




*Na audionahrávkách bylo využito hudby chráněné na základně licence: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ - Autor: Chris Zabriskie


Děkujeme za odeslání registračního formuláře, brzy Vás budu kontaktovat s přesnějšími informacemi.

S přáním hezkého dne

Jiří Jemelka

 

Asi si pomyslíte: „Pro koho by to nebylo zajímavé?“ Přesto jen velmi málo podnikatelů a manažerů využívá marketingové poradenství či jinou formu spolupráce se specialisty, kteří se zabývají oblastí zvýšení tržeb a redukce nákladů. Proč? Nedůvěra, špatné zkušenosti, nedostatek času...

business planKlientům jsem pomohl formou poradenství zvýšit tržby v jejich firmách, třebaže se na začátku spolupráce dívali na celý projekt se stejnou nedůvěrou s jakou se možná právě Vy nyní díváte na tyto řádky. Např. v jedné firmě z Prahy (cca.35 zaměstnanců) se díky vzájemné spolupráci podařilo během tří měsíců zvýšení tržeb o 18%. Jednalo se o jeden segment trhu, což v konečném důsledku znamenalo měsíční zvýšení prodeje o 90.000Kčza rok to dělá 1.080.000Kč navíc!!! Teď nejde o konkrétní částky, které výše uvádím. Představte si, o kolik korun by se zvýšily tržby ve Vaší firmě, pokud by se Vám díky mému poradenství podařilo zvýšit tržby o 18%? Je pro Vás tato částka zajímavá? Jistě si dokážete představit, jak byste tyto dodatečné finance využili... " 

 

Efektivnost ekonomického poradenství

Z novějších projektů uvedu tento příklad. V roce 2008 začala formou poradenství spolupráce s jedním klientem, jehož jedna z divizí se zaměřuje na prodej lepidel firmám působících v průmyslovém odvětví. Přestože se jedná o obor, ve kterém se silně projevily důsledky celosvětové krize, podařilo se po intenzivní práci nejen obrátit klesající trend tržeb klienta... během necelých tří měsíců se zvýšily tržby postupně o 16 %, 38 % a díky další práci až na růst o 66 % oproti předchozímu období. Na rok 2010 pak byl stanoven velice smělý prodejní plán (navýšení o 20 % oproti roku 2009), a i tento plán byl na konci roku překonán o dalších 32 %!!! V číselném vyjádření se jedná o 4 mil. Kč nárůst v tržbách. Poradenství externích konzultantů se sem tam vyplatí. :-)

Chcete více čísel, více referencí? Klikněte ZDE

graf kalkulJak zvýšit prodej?

Níže uvedené příklady nejsou pouhou výjimkou. U 80 % klientů v roce 2011 dochází k nárůstu tržeb nebo k růstu čistého zisku. Nejedná se o žádné kouzla ani o štěstí, které je určeno druhým, nikoliv Vám. Znalost marketingu a řízení firmy, tvrdá práce, disciplína a kus božího požehnání přináší výsledky. Vezměte si za příklad zemědělce. Pokud dobře a dostatečně hluboko zaseje a ví, jak se o setbu pravidelně starat (a skutečně se poctivě stará), pak je reálná šance na dobrou úrodu. Ve firmách to funguje obdobně. Musíte však mít znalosti, disciplínu, píli a zodpovědnost. Znalosti klientům poskytnu. K disciplíně a píli motivuji, když se snažím jít příkladem a kontroluji zadané úkoly. K zodpovědnosti povzbuzuji, když na sebe beru splnění úkolů, které jsou v rámci spolupráce pro klienty opravdu obtížné. Myslím si, že právě osobní angažovanost a plnění obtížných úkolů pro mé klienty jsou často tím rozhodujícím bodem zlomu, který rozhoduje o tom, zda nakonec dosáhneme dobrých výsledků či nikoliv. Zkrátka a dobře, tam kde se láme chleba, si chci pohlídat, že vše proběhne tak, jak má. V takové chvíli se již nejedná o poradenství, ale o výkonnou exekutivu, kterou klientům poskytuji.

Takto bych mohl pokračovat, úspěšné projekty v roce 2012 zejména ve firmě Lena Chemical s.r.o., MFP s.r.o., PeMaP s.r.o., atd. V roce 2013 se jednalo o firmy LD okna a.s., Sezako Přerov s.r.o., Right Power Energy s.r.o., apod. V roce 2014 je aktuálně nejúspěšnějším projektem ten ve společnosti J.A.P. schody s.r.o. Referenci si můžete prohlédnout ZDE.

Bojíte se rizika? Nabízím Vám jedinečnou výhodu:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post

  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude Vaše rozhodnutí) NA TEL. Č.: 603 995 052 nebo na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce Vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

Možná patříte k těm, kteří mají špatné zkušenosti s poradenstvím

V roce 2005 si marketingové poradenství objednala známá vzdělávací firma - jedna z největších na trhu v ČR – která realizuje semináře zaměřené na manažerské dovednostiobchodní dovednosti, komunikační dovednosti atd. Součástí jejího portfólia služeb jsou konference a workshopy. Přestože má tato firma kontakty na mnoho trenérů, konzultantů a specialistů na management, marketing a obchod, vybrala si pro projekt inovace prodejního systému s cílem zvýšit tržby o 20 % poradenství na www.btci.cz. Jak projekt dopadl se můžete dočíst v přiložené referenci.

V roce 2006 jsem realizoval projekt ve firmě X-Sport s.r.o., jejíž majitel Ing. Radovan Vávra byl v letech 2000/2001 předsedou představenstva a generálním ředitelem Komerční banky, a.s. Lidovými novinami byl Ing. Vávra vyhodnocen jako bankéř roku 2001 v ČR. Tým jeho manažerů byl označován za nejefektivnější v zemi. Tento bankéř roku si pro svůj projekt revitalizace firmy vybral poradenství ode mne. Více opět viz reference

MÁM ZÁJEM O KONZULTACI

Často kladené otázky

Máte-li jakýkoli dotaz ohledně případné spolupráce, neváhejte nás kontaktovat. Níže uvádíme zároveň nejčastější dotazy našich zákazníků.

Pro koho jsou služby Vaší firmy vhodné?

  • majitele, kteří jsou odhodlaní doopravdy pracovat na své firmě, jsou rozhodnuti tomu věnovat čas i peníze
  • majitele, kteří chtějí zvýšit zisky svých firem
  • majitele, kteří chtějí zlepšit komunikaci a motivaci lidí uvnitř firmy
  • majitele, kteří chtějí zlepšit marketing své firmy
  • majitele, kteří chtějí zefektivnit systém fungování své firmy
  • majitele, kteří chtějí prosperující firmu
  • majitele, kterým klesají tržby, odbyt, a chtějí firmu postavit zpět na nohy
  • malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300lidí, obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč

V čem je hlavní rozdíl mezi Vaší firmou a konkurencí?

  • v získávání nových zákazníků, tzn. ve zvyšování tržeb
  • v rozvoji Vašich lidí (školíme obchodní dovednosti, manažerské dovednosti, komunikační dovednosti atd.)
  • v zefektivnění provozu Vaší firmy
  • v účelném hospodaření, tzn. ve zlepšení finančního zdraví Vaší firmy
  • v marketingové údernosti Vaší firmy
  •  a v dalších oblastech, které se týkají individuálních potřeb Vaší firmy

Kde či jak jste získali všechny vaše znalosti, zkušenosti, know-how?

  • praxí v terénu
  • odborným vzděláním
  • intenzivním samostudiem
  • pokusy a omyly za dobu naší praxe

Jaké jste realizovali projekty?

reference, včetně výsledků z realizovaných projektů a kontakty, kde si naše informace můžete ověřit, Vám rádi předložíme na osobní schůzce (máme za to, že se jedná o důvěrné obchodní informace, které není vhodné volně zveřejňovat na internetu)

V jakých oborech máte zkušenosti?

Zkušenosti máme v těchto oborech: Výčtem uvádíme odvětví, ve kterých jsme klientům pomáhali:

  • dovoz a distribuce potravin
  • realitní služby
  • velkoobchod stavební chemie
  • pracovní a personální agentura
  • velkoobchod papírenským a kancelářským sortimentem
  • velkoobchod a maloobchod klimatizací
  • stavebně-realizační společnost
  • maloobchod, síť 70ti prodejen se značkovým zbožím - obuv, textil
  • firma poskytující manažerské a obchodní semináře, konference
  • hobby market
  • obchod s agroprodukty
  • maloobchod a e-shop s chovatelskými potřebami a výživou
  • realizační a obchodní společnost v oblasti gastro, koupelnových doplňků, zábradlí apod.

Koho/čeho se týká vstupní analýza? Jak probíhá?

  • týká se majitele firmy a klíčových pracovníků Vaší firmy
  • týká se základních oblastí podniku: management, prodej, marketing firmy, personalistika, provoz, výroba a další specifické oblasti na Vaše přání
  • probíhá formou řízených rozhovorů a pozorování

 

Nenašli jste odpověď na otázku, která vás zajímá? 

Nestyďte se zeptat, rád odpovím!

MÁM DOTAZ

ohňostroje 2014

     Nabízí se odpověď: „Takový, jaký si ho uděláme.“ Nicméně tato odpověď by většinu z vás nejen neuspokojila, ale přímo podráždila. Navíc otázka zní, jak si jej tedy udělat úspěšný. Vyhnu se makroekonomickému rozboru, metodám typu STEP analýza, SWOT analýza, TOWS matice, Porterova pětisilová analýza oborového prostředí, analýza VRIO atd. Ne že bych jim jako ekonom a manažer nevěřil, ale jako obchodník a podnikatel vidím v rámci produktivního využití času mnohem důležitější priority pro to, aby ve finále rok 2014 byl opravdu úspěšný. Tím se dostáváme do prostředí, ve kterém se cítím jako ryba ve vodě – a to je mikroekonomické prostředí neboli podnik, ve kterém funguji.

     Osobně jsem přesvědčen, že klíč k dobrým výsledkům leží ve využití osobního potenciálu a v posouvání hranic tohoto osobního potenciálu každé mikroekonomické jednotky (tedy podniku). Základní pravidla byznysu jsou stále stejná: musím mít k dispozici něco hodnotného, zajímavého, užitečného, co nabídnu zákazníkům a musím být schopen zákazníky přesvědčit, aby nakupovali u mne, musím být schopen zaujmout, získat si zákazníky a udělat s nimi oboustranně zajímavý kšeft. Ano, vyzní to jako přílišné zjednodušení, nicméně dle mého názoru je třeba držet se principu jednoduchosti aneb respektovat heslo: „Keepitsimple, stupid.“ Rovněž důležitý manažerský princip, na kterém mimochodem hodně staví současná věda, tj. princip Occamovy břitvy říká, že pokud pro nějaký jev existuje více možností vysvětlení, je dobré upřednostnit to nejméně komplikované. Přijde mi, že spousta podnikatelů se soustředí na mnoho dalších, neříkám, že vyloženě nepodstatných věcí – ano, SWOT, STEP, VRIO, průzkumy trhu apod. – vše je to důležité, ale teprve druhořadé či víceřadé… Priorita je přidaná hodnota a zákazník, kterého jsem přesvědčil, že obchod má udělat se mnou. Kvalitní výrobek či služba se dnes již totiž neprodá sama, v té záplavě pravdivých, méně pravdivých i falešných nabídek je třeba umět zákazníkovi dokázat, že pouze „s naším podnikem“ vyhrává na plné čáře. To předpokládá samozřejmě kvalitu a přidanou hodnotu opravdu mít pro zákazníka k dispozici.

2014

     Vždy mne nepřestává doslova fascinovat, když vidím plány různých podniků, ať již výrobních, obchodních či poskytujících služby. Téměř vždy se setkávám s podobným obrázkem – cíl na příští rok rovná se zvýšit prodej a tržby o 10%, o 25% apod. oproti současnému roku. V takových případech se vždy bez mihnutí oka podnikatelů či managementu ptám: „OK, tomu rozumím pánové. A teď mi prosím vysvětlete, z jakého titulu si na toto navýšení prodeje troufáte. Jinými slovy, díky čemu chcete docílit ono zvýšení prodejů a tržeb. Pouhým stanovením cíle těch čísel zcela určitě nedosáhnete. Pokud si myslíte, že ano, pak mi jinými slovy říkáte, že pouze proto, že vy chcete zvýšit čísla, zákazník od vás bude sám od sebe více nakupovat a noví zákazníci budou sami od sebe přicházet k vám.“ Takto to samozřejmě nemůže nikdy fungovat. Chci zvýšit tržby, dobře. Otázka tedy zní – za prvé: „Jakou přidanou hodnotu zákazníkovi nabídnu nad úroveň přidané hodnoty v předchozím roce, aby byl ochotný u mne více nakupovat, případně abych přilákal další, nové zákazníky?“ Za druhé: „Co udělám proto, abych zlepšil / zvýšil schopnost mého podniku (zaměstnanců) přesvědčit zákazníky, aby nakupovali u nás a ne u konkurence?“ Ze strategického pohledu toto jsou dle mého názoru dvě základní otázky, které jako podnikatel či manažer musím vždy řešit, abych nakonec měl šanci dosáhnout plánovaného zvýšení tržeb, zisku apod. Jednoduché z hlediska naší úvahy, složité a náročné z hlediska realizace. Obě otázky zohledňují základní princip byznysu: přidaná hodnota a schopnost přesvědčit zákazníka, aby nakupoval u mne. Pokud odpovědi na tyto otázky neznáte či je alespoň usilovně nehledáte, pak je velmi naivní myslet si, že pohnete s čísly dopředu. Pokud je znáte a důsledně realizujete, pak je vaše šance na úspěšný rok 2014 více než 80% a to bez ohledu na vnější makroekonomické prostředí. Proč bez ohledu na makroprostředí? Z jednoduchého důvodu – makroprostředí je stejné pro všechny firmy, v tomto smyslu se všechny podniky musí přizpůsobovat stejným pravidlům v legislativě, oborovém prostředí apod. Ale to, zda některý podnik uspěje, to co ho odlišuje od ostatních v oboru, je jeho schopnost nabízet vyšší přidanou hodnotu a jeho schopnost přesvědčit zákazníka, že „my jsme ti praví“.

     Pamatujte na Occamovu břitvu, nechte věci jednoduché a totálně se soustřeďte především na navyšování hodnoty pro zákazníka a na schopnost přesvědčovat druhé. K prvnímu slouží mimo jiné např. tzv. hodnotová analýza (valueanalysis), k druhému neustále sebevzdělávání, např. formou audionahrávek, kterých je na i-netu nesčetně – např. na audioteka.cz, kosmas.cz apod. V obou případech – budeme-li se bavit o externím zásahu – umí napomoci kvalitní poradenská firma z oboru firemní poradenství, školení obchodních dovedností apod. Při výběru takovéhoto externího partnera dbejte na ověření si: historie a zkušeností, dosaženích výsledků, referencí.

     Bez ustání si klaďte otázky a spolu se svými lidmi na ně hledejte odpovědi: „Jak být víc užitečný svým zákazníkům?“, „Jak posloužit více lidem / zákazníkům?“, „Jak přesvědčit více lidí / zákazníků, že mají nakupovat právě u nás?“ Raďte se na toto téma nejen se svými zaměstnanci, ale také se zákazníky, s potenciálními zákazníky a s externími odborníky. Finální rozhodnutí je pak samozřejmě na vás. Ale ta míra a intenzita komunikace, s jakou budete zjišťovat informace ze svého okolí na dané otázky, bude v konečném důsledku mírou a intenzitou růstu vašich tržeb. Pamatujte, přidaná hodnota a schopnost přesvědčit (vybudovat důvěru), je klíčem k vašemu úspěchu. Zažil jsem firmu, kde jen pouhým zlepšením oblasti „schopnost přesvědčit zákazníka“ došlo k navýšení tržeb o cca. 60% za rok. Zažil jsem firmu, kde docházelo k plynulému meziročnímu růstu v řádu 10-20% několik let za sebou – bez ohledu na vnější tzv. finanční krizi – protože vedení firmy přicházelo neustále rok co rok s inovacemi a s rozšířením sortimentu, který byl pro zákazníky velice zajímavý (zlepšili oblast přidané hodnoty).

V tuto chvíli není vypsán termín na žádný kurz.

Máte zájem o kurz? Neváhejte mne kontaktovat

 

Zatím si aspoň přečtěte některý z článků, ve kterých s vámi sdílím své zkušenosti.

 

KULATÝ STŮL

7. 2. 2017 ve 13 hodin - Olomouc
15. 3. 2017 ve 13 hodin - Praha

 

JAK RYCHLE ZVYŠOVAT VÝKON A PRODUKTIVITU FIRMY

3. 3. 2017 v 9 hodin 
Švamlův Mlýn

 

Proč se registrovat do našich kurzů?

Přečtěte si, jak hodnotí tréninky samotní účastníci:

„Vyvážené spojení zlepšování osobních kvalit a prodejních dovedností. Dobrá motivace. Smysluplné seřazení probíraných témat. Téma „prodej“ znám dobře z literatury, a proto mě pozitivně překvapilo prohloubení probírané problematiky. Jirka umí předat své nadšení a namotivovat posluchače. Dobré příklady z praxe.“
I.K.
Co bylo přínosné? Struktura jednání, vykývání, návrhy/možnosti otázek, které použít, trénování situací a okamžitá zpětná vazba od Jirky, uvědomila jsem si i některé prvky při komunikaci, o kterých jsem ani dřív nepřemýšlela a jsou podstatné. Obdivuji pohotovost JJ.“
P.T.
„Bylo to super! Vnitřně jsem si utřídila myšlenky a postupy. Oslovila mě forma výkladu, konkrétní příklady, možnost diskuze, možnost uzpůsobit si částečně výklad dle potřeb. Bezva atmosféra.“
B.R.
„Nový pozitívní pohled na svět. Prodejní dovednosti, vykývání, 5ti krokovka. Nalézání potřeb u jiných – metody otázek. Aktivní přístup lektora. Procvičování a zpětná vazba.“
P.B.

VYBRAT KURZ

Ing. Mgr. Bc. Jiří Jemelka, MBA

IČ: 70467030

Kancelář: Holická 47, Olomouc 779 00

Mobil+420 603 995 052

E-mailTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

jemelka jiri

 

 button-facebook linkedin 


Kontaktní formulář

jsem jiri jemelka

Jsem:

  • Zapálený člověk do své práce
  • Podnikatel a specialista na růst a rozvoj firem
  • Interim manažer, mentor, lektor, kouč v oblastech managementu, prodeje, marketingu a financí
  • Zakladatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., která formou vlastních interim manažerů řídí v současnosti  35-40  malých a středně velkých firem napříč celou ČR
  • Jednatel společnosti J.I.P. networking s.r.o.
  • Předseda neziskové organizace KOMPAS křesťansý podnikatel, z.s.
  • Odborník na řízení firem, prodeje a leadershipu
  • Expert na koučování a formování podnikatelů, manažerů a obchodníků
  • Odborník na podnikatelské problémy a výzvy
  • Ale především manžel a otec, https://www.youtube.com/watch?v=htgPh3DalmM

 

Jsem absolventem VŠB-TU Ostrava, oboru Management a Ekonomika 2004 a dálkově jsem studoval na Impac University, USA, Florida 2005, studijní obor: Operations Organization. V roce 2015 jsem absolvoval MBA vzdělání.

Již více než 15 let pomáhám menším i větším společnostem s vedením, obchodem a marketingem jejich podniku. Společnými silami zajišťujeme rozvoj, revitalizaci a restrukturalizaci firmy, vzděláváme manažery i pracovníky či obchodníky. V roce 2017 byla úspěšnost našich projektů přes 80 %. V roce 2011 jsem se rozhodl, že se chci podělit o své zážitky a zkušenosti s každým, kdo bude mít o ně zájem. Založil jsem web www.btci.cz A v roce 2013 vyšla kniha zaměřená na obchodování s názvem Prodej, dřina nebo hra (k dostání na grada.cz). Pokud by se našel někdo, komu by má kniha nestačila nebo má zájem mne a mou práci lépe poznat, tak je pro Vás  určen blog, který na www.btci.cz píši. Tento blog jsem založil jako svou sebereflexi a seberealizaci.

Pokud zde nenajdete to, co očekáváte a potřebujete, neváhejte se na mne obrátit. Můžeme si zajít na kafe a popovídat si o Vašem konkrétním problému. Denně se setkávám s podnikateli, kteří řeší složité otázky v oblasti provozu svého podnikání, oblast personalistiky, financí i marketingové strategie. Mé rady pomohli již desítkám klientů ke zvýšení tržeb a čistého zisku. Garantuji Vám informace, které jsou o reálných situacích, reálném světě, okamžité aplikaci a opravdu fungují. Zaměřuji se hlavně na praktické rady, které Vám přinesou výsledek.

 

 

KONTAKT

Zajímá vás moje životní cesta, více informací o tom, jak jsem se dostal tam, kde jsem?

pokračujte na článek

 

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem