logo

bez terminu

Zaměření na cíl

Každý ve firmě, počínaje šéfem, by měl být zaměřený na cíl (na výsledek práce), ne na činnost. Pokud člověk chce, najde způsob. Pokud nechce, hledá důvod jak něco nepůjde. Přitom energie vydávaná na hledání rozumných důvodů a logického zdůvodnění toho, proč něco není hotovo (nebo proč něco nejde) je stejně velká jako energie, kterou člověk používá na to, když hledá způsob, jak něco vykonat, i když to nemá popsané ve svém popisu pracovního místa.

akceLidé, kteří hledají důvody a výmluvy, jsou pasivní lidé, většinou nepřijímají zodpovědnost. Takoví lidé by neměli dlouhodobě pracovat vedle lidí aktivních, lidí, kteří chtějí být příčinou dění, lidí, kteří jsou zodpovědní. Buďte zaměřeni na cíl. Svoji pozornost a energii soustřeďujte na výsledek, získáte „tah na bránu“, získáte lepší výsledky.

 

 

Nejčtenější články

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2017 - #agentura Weboo