logo

bez terminu

Úspěch v podnikání vyžaduje optimismus, vzájemnou důvěru a poctivou hru. Podnikatel musí stát za tím, že to, co prodává, je to nejlepší, a musí cítit, že je užitečným služebníkem veřejnosti

Je velmi mnoho „krátkodobých podniků“.

Podle jedné ze statistik, pouhá 1 firma z 10ti nových firem dožije prvních 5let. A z těchto přeživších firem opět pouze 1 firma z 10ti přežije následujících 5 let. Do deseti let tak zkrachuje či skončí jinými způsoby valná většina firem. Existuje nespočet kritérií a faktů, které výše uvedené statistiky nejspíše ovlivňují.

obilíZ mého pohledu je třeba především hrát poctivě, mít produkt či službu, jež jsou skutečně užitečné a dobré, a pak především vytrvat – v hledání cest, jak oslovit a získávat zákazníky, jak si vydobýt důvěru. To vyžaduje optimismus a naději. Mnohokrát valná většina podnikatelů byla v situacích, kdy neviděli světlo na konci tunelu, ale věřili, že jdou správným směrem – nebyli naivní, jejich plán i práce měly reálné základy, ale přesto v době krize dokázali přistupovat k problémům a nedostatku financí s optimistickým postojem, který říká: Pokud si příroda dokáže poradit s problémy a v mnoha případech tyto problémy otáčí v příležitosti, pak to dokáži i já. Nedívejme se na problémy jako na překážky, které nám ztrpčují život. Hledejme v nich příležitost k růstu, ke změně, k adaptování se a naučení se novým věcem. Hledejme v problémech zrnko zkušenosti a poučení. Dívejme se na věci konstruktivně, optimisticky.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo