Úroveň českého podnikání dříve a dnes
Má společnost pomáhá firmám, které procházejí vnitřní krizí nebo chtějí expandovat, ale nevědí jak na to. Naším prostředkem je hlavně interim marketing. Máme tak široké know-how o prostředí českého podnikání. Jak vnímáme jeho současnou úroveň ve srovnání s dřívějškem?
Historicky máme za sebou přes sto projektů v segmentu SME (malé a střední firmy). Srovnám-li začátky našeho působní s dneškem, vidím u českých podnikatelů posun zejména v jakémsi „zvědomění“ své role a ve zkulturnění podnikatelské činnosti potažmo podnikatelského prostředí. Podnikání, resp. kapitalismus v ČR dle mého názoru již přešel z „divokého západu“ do fáze zralého kapitalismu. Stále více podnikatelů si uvědomuje, jak je důležité podnikat korektně, seriózně, dlouhodobě a jak je v byznysu důležité jméno, pověst. Tu totiž budujete celá léta, ale ztratit ji můžete během okamžiku A právě „zvědomění“ této skutečnosti se pak promítá do myšlení a chování podnikatelů v kladném slova smyslu.