nove logo2

bez terminu

Úroveň českého podnikání dříve a dnes

Má společnost pomáhá firmám, které procházejí vnitřní krizí nebo chtějí expandovat, ale nevědí jak na to. Naším prostředkem je hlavně interim marketing. Máme tak široké know-how o prostředí českého podnikání. Jak vnímáme jeho současnou úroveň ve srovnání s dřívějškem?

lidi zhoraHistoricky máme za sebou přes sto projektů v segmentu SME (malé a střední firmy). Srovnám-li začátky našeho působní s dneškem, vidím u českých podnikatelů posun zejména v jakémsi „zvědomění“ své role a ve zkulturnění podnikatelské činnosti potažmo podnikatelského prostředí. Podnikání, resp. kapitalismus v ČR dle mého názoru již přešel z „divokého západu“ do fáze zralého kapitalismu. Stále více podnikatelů si uvědomuje, jak je důležité podnikat korektně, seriózně, dlouhodobě a jak je v byznysu důležité jméno, pověst. Tu totiž budujete celá léta, ale ztratit ji můžete během okamžiku A právě „zvědomění“ této skutečnosti se pak promítá do myšlení a chování podnikatelů v kladném slova smyslu.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů