logo

bez terminu

Realizované zakázy - reference

Realizované zakázky:

ESL, a.s.

Spolupráce byla zaměřena zejména na realizaci nové marketingové strategie a celkové zlepšení manažerského a obchodního řízení firmy. Spolupráce probíhala od února 2012 do května 2013.

PROMOS trading spol. s r.o.

Společnost mne oslovila s cílem zvýšit zisk a prodej, optimalizovat provoz firmy a nastartovat nový business růst. Spolupráce probíhala od října 2011 do května 2013.

Lena Chemical s.r.o.

V této firmě probíhal projekt revitalizace firmy a školení obchodních dovedností obchodního oddělení. Spolupráce probíhala od října 2011 do března 2013.

PeMaP s.r.o.

Cílem spolupráce bylo zefektivnit provoz pobočky společnosti ve Frýdku-Místku. Po úvodním personálním auditu a obchodně-procesní analýze byly doporučeny změny, které byly následně realizovány. Postupně jsme s klientem pracovali na konkrétních změnách v oblasti vedení pobočky i v oblasti prodeje a marketingu. Projekt revitalizace firmy zahrnoval marketingové a personální změny. Spolupráce probíhala od listopadu 2010 do prosince 2012.

Malý Génius s.r.o.

Projekt zaměřený na výrazné změny v oblasti marketingu firmy s cílem zvýšit tržby firmy. Spolupráce od června 2010 do června 2011.

MFP Paper s.r.o.

Ve firmě proběhla analýza obchodu a managementu firmy. Byl formulován program revitalizace firmy s následnými opatřeními v prodeji a managementu společnosti. Cílem projektu bylo zvýšit tržby, optimalizovat provoz, zlepšit marketing firmy. Spolupráce probíhala od září 2009 do prosince 2012.

METRUM s.r.o

Analýza provozu a prodejního systému firmy s cílem:

sipkazefektivnit organizaci práce a řízení firmy

sipkanavrhnout změny v prodejním systému tak, aby došlo ke zvýšení tržeb

sipkavypracovat plán implementace navržených změn

Proběhl projekt implementace změn v oblasti managementu a prodeje firmy. Spolupráce od února 2009 do prosince 2012.

Vinné sklepy u Jeňoura & Hotel Beatrice

Cílem spolupráce bylo marketingově zviditelnit firmu. Spolupráce od ledna 2012 do dubna 2012.

CHARLEY fashion s.r.o.

Cílem spolupráce bylo celkově zefektivnit provoz prodejen společnosti, zlepšit manažerské řízení firmy a provést žádoucí změny v prodejních procesech firmy tak, aby bylo docíleno zvýšení tržeb i marže. Spolupráce probíhala od října 2011 do března 2012.

LINDAUR stavby s.r.o.

Cílem spolupráce bylo formou analýzy navrhnout optimalizaci provozu firmy a doporučit opatření pro zefektivnění managementu firmy. Spolupráce probíhala od listopadu 2011 do ledna 2012.

ANDRAIA spol. s r.o.

Cílem spolupráce je celkově zefektivnit provoz firmy a provést žádoucí změny v prodejních procesech firmy tak, aby bylo docíleno zvýšení tržeb i marže. Projekt revitalizace firmy zahrnuje také marketingové a personální změny. Spolupráce probíhala od března 2010 do března 2011.

HPS Lounky s.r.o.

Po úvodní analýze strategie a managementu firmy byl vypracován postup na celkovou revitalizaci firmy. Cílem projektu bylo jednoznačně zefektivnit provoz, zlepšit prodejní výsledky a údernost marketingu. Projekt probíhal od července 2009 do března 2010.

I.E.T. Realiy s.r.o.

Proběhl PROJEKT REVITALIZACE FIRMY s cílem optimalizovat provoz realitní kanceláře, zefektivnit vnitrofiremní procesy, zvýšit tržby firmy, proškolit realitní makléře, včetně jejich koučinku v terénu. Projekt probíhal od února 2009 do října 2009, v současné době probíhají občasné konzultace.

Kappa People, a.s.

Personální a servisní agentura zaměstnávající přes 3.500 lidí.
Analýza chodu pobočky (5 vlastních zaměstnanců a 90 agenturních zaměstnanců) a zavedení změn pro zefektivnění činnosti ostravské pobočky.
Reference:

  • Luděk Rousek–výkonný ředitel
  • Dita Faibišová – personální ředitelka
  • www.trenkwalder.com
  • Ostrava
  • (kontakt Vám rádi poskytneme na vyžádání)

Firma z ČR, klient si nepřeje být jmenován, 35 zaměstnanců

Projekt: Analýza systému prodeje a návrh obchodní strategie s cílem zvýšit objem prodeje. Cíl: vybudování call centra s týmem prodejních telefonistů, školení obchodních dovedností, 3 měsíční coaching obchodníků, výběr pracovníků. Po předání hotového projektu se tržby zvýšily o 18% (rozmezí 3 měsíců).

Komterm, a.s.

Poskytovatel energetických služeb a energetického poradenství v ČR a SR.

Analýza obchodního oddělení společnosti s cílem pojmenovat příčiny nízkých prodejních výsledků, návrh na zlepšení provozu obchodního oddělení.

X-Sport, s.r.o.

Maloobchodní síť prodejen se 70 obchody po ČR a SR, obuv, textil, 260 zaměstnanců.

Projekt:
Cíl: analýza 70ti prodejen, s cílem zvýšit objem prodejů. Kontrola prodejen 1x týdně, vytvoření organizační struktury prodeje, změna motivačního systému. Poté, co proběhla analýza obchodní sítě 70ti prodejen, byly navrženy opatření pro snížení nákladů, zvýšení profesionality prodejen a prodavaček.

Část navržených změn pro revitalizaci firmy nebyla výkonným ředitelem přijata (třebaže majitel s nimi souhlasil). Bohužel odmítnuté změny byly stěžejní kroky, které měly firmu dostat do černých čísel – proto jsem po třech měsících spolupráce ukončil projekt z mé strany. Neviděl jsem systematické řešení v návrzích výkonného ředitele. Firma šla za rok do konkurzu.

  • Ing. Kapusta – výkonný ředitel
  • Reference: Ing. Radovan Vávra–majitel firmy
  • Praha, celá ČR + SR
  • (kontakt Vám rádi poskytneme na vyžádání)

H&B Real, kom. spol.

Jedna z větších realitních kanceláří na Moravě, 5 poboček, 40 zaměstnanců.

Jako ředitel realitní kanceláře jsem měl za cíl: určit strategické kroky pro zefektivnění provozu RK, podílet se na formulaci následné pětileté strategie, stabilizovat personál, pobočky, vnést řád do provozu RK, vést lidi, zlepšit marketing RK. Po nástupu do pozice jsem udělal detailní personální, finanční i provozní analýzu. Stanovil jsem kroky pro dosažení cíle. Proběhly změny v organizační struktuře i v provozu RK s cílem zvýšit efektivitu.

Vybíral jsem nové lidi na všechny pozice (realitní makléři, vedoucí marketingu, vedoucí asistentek, oblastní vedoucí, právník). Byl vytvořen systém úvodního systematického zaškolení nově nastupujících realitních makléřů, byly zavedeny nástroje na podporu prodeje.

Na základě všech těchto aktivit od listopadu 2007 do března 2008 vzrostly tržby o 30%, přičemž se zároveň podařilo udržet náklady pod plánované hodnoty. Po prvním kvartálu byl zisk vyšší, než plánovaný.

Reference:

  • Ing. Marek Baroš, MBA – ředitel společnosti
  • www.hbreal.cz
  • Vsetín, celá Morava
  • (kontakt Vám rádi poskytneme na vyžádání)

AXO Clima s.r.o.

Obchodní a servisní firma s TZB, zejména s klimatizací, 10 zaměstnanců.

Analýza prodeje, provozu a financí firmy, program změn na zvýšení produktivity, osa strategie na roky 2009-2012, finanční plán 2009-2012, finanční budget pro rok 2009, zefektivnění personální politiky – personální plán, zavedení systému výběrového řízení, zaškolovací plán pro obchodníky, „kuchařka“ pro obchodníky, inovace prodejního systému – obchodní strategie, nový motivační systém pro obchodníky, složka obchodníka jako prodejní nástroj, zápis z obchodního jednání, formulář analýza obchodního jednání jako nástroj pro kontinuální zlepšování prodejních výsledků obchodníků.

Reference:

  • Jana Oharková – majitelka firmy
  • www.axo.cz
  • Přerov, Praha, ČR a zahraničí
  • (kontakt Vám rádi poskytneme na vyžádání)

Jiří Wolf

Živnostník zabývající se výrobou a servisem web stránek, e-shopů, optimalizací SEO.

Projekt: rozšířit množství prodejních kanálů s cílem získat nové klienty, poradenství v marketingových aktivitách.

Reference:

  • Jiří Wolf - živnostník
  • www.jw.cz
  • Zlín, zlínský kraj
  • (kontakt Vám rádi poskytneme na vyžádání)

F&S Magnet s.r.o.

Analýza systému prodeje, doporučení změn v prodeji, které povedou k navýšení tržeb.

Reference:

  • Dušan Futák - majitel, společník
  • www.fsmagnet.cz
  • Přerov
  • (kontakt Vám radi poskytneme na vyžádání)

Oblastní charita Přerov

Poradenské činnost při tvorbě vnitřních předpisů organizace.

Vyjádření klienta: "Pan Jiří Jemelka spolupracuje s Oblastní charitou Přerov od května 2007 jako dobrovolník. Podílí se na tvorbě vnitřních předpisů organizace, kde výborně uplatnil své schopnosti a zkušenosti. V daném tématu se rychle a precizně orientoval a jeho spolupráce byla velkým přínosem pro naši organizaci. Spolupráce s panem Jiřím Jemelkou si velice vážím a věřím, že i jeho práce v charitě obohatila a inspirovala." Ing. Marta Valenčíková.

Reference:

  • Ing. Marta Valenčíková – ředitelka OCHP
  • www.prerov.caritas.com
  • Přerov
  • (kontakt Vám rádi poskytneme na vyžádání)

Analýza či jiná forma spolupráce probíhala také v těchto firmách:

Triton s.r.o.

Patriot Reality s.r.o.

P.O.R.

Roman Hiller - RH Vending.cz

Imexpen s.r.o.

J.I.P. pro firmy s.r.o.

Famos spol. s r.o.

Budexport Praha a.s.

Aston Central s.r.o.

E LINKX a.s.

ABnote Czech s.r.o.

Pro bližší informace o proběhlých zakázkách, projektech, referencích a výsledcích volejte 603 995 052, pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo