nove logo2

bez terminu

Co lidé říkají po absolvování kurzů?

Hodnocení účastníků tréninku Jiřího Jemelky:

„Vyvážené spojení zlepšování osobních kvalit a prodejních dovedností. Dobrá motivace. Smysluplné seřazení probíraných témat. Téma „prodej“ znám dobře z literatury a proto mě pozitivně překvapilo prohloubení probírané problematiky. Jirka umí předat své nadšení a namotivovat posluchače. Dobré příklady z praxe.“
I.K.

„Musím říct první věc, co mě napadne, a to je skvělý pocit! Mám z tohoto semináře skvělý pocit a jsem nadšená z toho, co mi dal – a jak mi otevřel oči (v tomto případě Jirka). Má očekávání před školením nebyla nějak specifikovaná. Nedokázala jsem si představit, že by mi mohl někdo skutečně ukázat, jak změnit své myšlení a tím i činnost a posléze výsledky. Spíš jsem si představovala obdobný pocit, který jsem měla vždy po semináři či přednášce ve škole. Tedy téměř žádný vnitřní posun. Po tomto školení posun cítím a velice silně!“
V.H.

„Co bylo přínosné? Struktura jednání, vykývání, návrhy/možnosti otázek, které použít, trénování situací a okamžitá zpětná vazba od Jirky, uvědomila jsem si i některé prvky při komunikaci, o kterých jsem ani dřív nepřemýšlela a jsou podstatné. Obdivuji pohotovost JJ.“
P.T.

„Co mi to dalo? Zjištění, že mnoho věcí ze života platí i v obchodě. Způsob, jak vhodně reagovat, jak se na věc dívat, na co se zaměřit. Perfektní je to shrnutí, výčet skutečností, které je vhodné nebo nevhodné dělat, popř. říkat. Vhled do myšlení zákazníků. Určitě nejlepší je ta možnost si to na vlastní kůži zkusit, dostat zpětnou reakci a taky slyšet rozhovory druhých. Dobré je to neustálé dodávání odvahy i v případě, že se cvičení nedařilo.“
H.Z.

„Bylo to super! Vnitřně jsem si utřídila myšlenky a postupy. Oslovila mě forma výkladu, konkrétní příklady, možnost diskuze, možnost uzpůsobit si částečně výklad dle potřeb. Bezva atmosféra.“
B.R.

„Nový pozitívní pohled na svět. Prodejní dovednosti, vykývání, 5ti krokovka. Nalézání potřeb u jiných – metody otázek. Aktivní přístup lektora. Procvičování a zpětná vazba.“
P.B.

„Nové informace podané zajímavou formou s konkrétními příklady z běžného života. Vodítko, jakým způsobem vést rozhovor. Elán, energii pustit se do nové práce. Konkrétní „zkoušku na nečisto“. Možnost zamyslet se nad svými cíli a přemýšlet víc pozitivněji.“
E.Z.

„Zjištění, že jsem obchodník. Pojmenovala jsem si věci, o kterých jsem nevěděla. Utřídila jsem si kroky v práci, v tom, jak budu postupovat. Celkově velký přínos, i pro můj osobní život. Přineslo mi to vyrovnanost v určitých věcech. Obchodní techniky. Více se budu ptát, zajímat o zákazníka, … pětikrokovka,… Trénink jsi vedl skvěle, udržel jsi moji pozornost (to není obvykle jednoduché), dozvěděla jsem se hrozně moc zajímavé věci, které použiji a už jsem použila.“
E.S.

„Díky semináři jsem klidnější, sebevědomější, uvědomuji si sebe sama. Bylo to pro mne účelové, z hlediska obchodu, protože jsem pochopil, že je to o lidech. Líbí se mi projev Jirky, příklady z praxe, přátelský přístup, způsob výkladu, protože se dobře pamatuje.“
H.P.

„Nebýt tréninku, vzdala bych vztah se svým nadřízeným. Dodal mi pozitivní energii a pozitivní postoj, „že to půjde“. Pojmenovala jsem si hodnoty pro život, v průběhu týdne jsem o nich přemýšlela a upřesnila jejich pořadí. Výsledek – mám v hlavě jasno a rozhoduji se podle toho, co je pro mě důležité. Ještě důležitější pro mě bylo definování náplně, obsahu hodnot – kdy a jak bude tato hodnota v životě naplněna. To má pro mě dopad na spoustu dlouhodobých životních rozhodnutí. V tréninku vidím velký potenciál pro každého – pro zlepšování pracovní výkonnosti a výsledků.“
M.D.

„Uvědomila jsem si, že bych měla být rozhodnější, více si věřit. Školení mne posílilo v tom, být otevřenější. Jinak si myslím, že řadě lidí školení otevřelo oči a velice důsledně nové poznatky aplikují.“
M.S.

„Trénink mě hodně pozitivně povzbudil, zvýšil sebevědomí. Ráda bych se zbavila zvyku „skákání do řeči“. Od posledního tréninku na tom pracuji a myslím, že se mi to v 80 % daří.“
H.K.

„Co mi toto školení přineslo? Ujasnění si, že nejdůležitější v rámci obchodního jednání je navázání vztahu a zjištění potřeb – klíč k srdci a úspěšnému výsledku u klienta. Nové poznatky týkající se otázek při zjištění potřeb. Sebereflexe – především v rovině zamyšlení se nad tím, jaké předpoklady mám jako „obchodník“. Potvrzení toho, že vše je o víře a tom, že člověk pokud něco opravdu chce, tak to udělá… Souvislosti v rámci budování důvěry a porozumění s klientem. Technika vyjednávání o ceně.“
Z.K.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů