logo

bez terminu

"Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit zisk?"

Asi si pomyslíte: „Pro koho by to nebylo zajímavé?“ Přesto jen velmi málo podnikatelů a manažerů využívá marketingové poradenství či jinou formu spolupráce se specialisty, kteří se zabývají oblastí zvýšení tržeb a redukce nákladů. Proč? Nedůvěra, špatné zkušenosti, nedostatek času...

business planKlientům jsem pomohl formou poradenství zvýšit tržby v jejich firmách, třebaže se na začátku spolupráce dívali na celý projekt se stejnou nedůvěrou s jakou se možná právě Vy nyní díváte na tyto řádky. Např. v jedné firmě z Prahy (cca.35 zaměstnanců) se díky vzájemné spolupráci podařilo během tří měsíců zvýšení tržeb o 18%. Jednalo se o jeden segment trhu, což v konečném důsledku znamenalo měsíční zvýšení prodeje o 90.000Kčza rok to dělá 1.080.000Kč navíc!!! Teď nejde o konkrétní částky, které výše uvádím. Představte si, o kolik korun by se zvýšily tržby ve Vaší firmě, pokud by se Vám díky mému poradenství podařilo zvýšit tržby o 18%? Je pro Vás tato částka zajímavá? Jistě si dokážete představit, jak byste tyto dodatečné finance využili... " 

 

Efektivnost ekonomického poradenství

Z novějších projektů uvedu tento příklad. V roce 2008 začala formou poradenství spolupráce s jedním klientem, jehož jedna z divizí se zaměřuje na prodej lepidel firmám působících v průmyslovém odvětví. Přestože se jedná o obor, ve kterém se silně projevily důsledky celosvětové krize, podařilo se po intenzivní práci nejen obrátit klesající trend tržeb klienta... během necelých tří měsíců se zvýšily tržby postupně o 16 %, 38 % a díky další práci až na růst o 66 % oproti předchozímu období. Na rok 2010 pak byl stanoven velice smělý prodejní plán (navýšení o 20 % oproti roku 2009), a i tento plán byl na konci roku překonán o dalších 32 %!!! V číselném vyjádření se jedná o 4 mil. Kč nárůst v tržbách. Poradenství externích konzultantů se sem tam vyplatí. :-)

Chcete více čísel, více referencí? Klikněte ZDE

graf kalkulJak zvýšit prodej?

Níže uvedené příklady nejsou pouhou výjimkou. U 80 % klientů v roce 2011 dochází k nárůstu tržeb nebo k růstu čistého zisku. Nejedná se o žádné kouzla ani o štěstí, které je určeno druhým, nikoliv Vám. Znalost marketingu a řízení firmy, tvrdá práce, disciplína a kus božího požehnání přináší výsledky. Vezměte si za příklad zemědělce. Pokud dobře a dostatečně hluboko zaseje a ví, jak se o setbu pravidelně starat (a skutečně se poctivě stará), pak je reálná šance na dobrou úrodu. Ve firmách to funguje obdobně. Musíte však mít znalosti, disciplínu, píli a zodpovědnost. Znalosti klientům poskytnu. K disciplíně a píli motivuji, když se snažím jít příkladem a kontroluji zadané úkoly. K zodpovědnosti povzbuzuji, když na sebe beru splnění úkolů, které jsou v rámci spolupráce pro klienty opravdu obtížné. Myslím si, že právě osobní angažovanost a plnění obtížných úkolů pro mé klienty jsou často tím rozhodujícím bodem zlomu, který rozhoduje o tom, zda nakonec dosáhneme dobrých výsledků či nikoliv. Zkrátka a dobře, tam kde se láme chleba, si chci pohlídat, že vše proběhne tak, jak má. V takové chvíli se již nejedná o poradenství, ale o výkonnou exekutivu, kterou klientům poskytuji.

Takto bych mohl pokračovat, úspěšné projekty v roce 2012 zejména ve firmě Lena Chemical s.r.o., MFP s.r.o., PeMaP s.r.o., atd. V roce 2013 se jednalo o firmy LD okna a.s., Sezako Přerov s.r.o., Right Power Energy s.r.o., apod. V roce 2014 je aktuálně nejúspěšnějším projektem ten ve společnosti J.A.P. schody s.r.o. Referenci si můžete prohlédnout ZDE.

Bojíte se rizika? Nabízím Vám jedinečnou výhodu:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post

  • Domluvte si se mnou schůzku, na které Vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o Vás, o Vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný Vám. Jako odměnu za Váš čas Vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve Vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím Vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude Vaše rozhodnutí) NA TEL. Č.: 603 995 052 nebo na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce Vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

Možná patříte k těm, kteří mají špatné zkušenosti s poradenstvím

V roce 2005 si marketingové poradenství objednala známá vzdělávací firma - jedna z největších na trhu v ČR – která realizuje semináře zaměřené na manažerské dovednostiobchodní dovednosti, komunikační dovednosti atd. Součástí jejího portfólia služeb jsou konference a workshopy. Přestože má tato firma kontakty na mnoho trenérů, konzultantů a specialistů na management, marketing a obchod, vybrala si pro projekt inovace prodejního systému s cílem zvýšit tržby o 20 % poradenství na www.btci.cz. Jak projekt dopadl se můžete dočíst v přiložené referenci.

V roce 2006 jsem realizoval projekt ve firmě X-Sport s.r.o., jejíž majitel Ing. Radovan Vávra byl v letech 2000/2001 předsedou představenstva a generálním ředitelem Komerční banky, a.s. Lidovými novinami byl Ing. Vávra vyhodnocen jako bankéř roku 2001 v ČR. Tým jeho manažerů byl označován za nejefektivnější v zemi. Tento bankéř roku si pro svůj projekt revitalizace firmy vybral poradenství ode mne. Více opět viz reference

MÁM ZÁJEM O KONZULTACI

Nejčtenější články

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2017 - #agentura Weboo