nove logo2

bez terminu

Školení obchodníků online

Podniky potřebují silné obchodníky. Této oblasti zvyšování výkonnosti podniku skrze obchodní oddělení se věnuji již řadu let, a stále se mi to vyplácí. V následujících článcích máte možnost přečíst si řadu informací a zkušeností, za které se obvykle platí. Já vám je nabízím zdarma a pevně věřím, že vám pomohou. Pokud máte nějakou otázku, nebojte se mne zeptat, rád odpovím.

ZEPTAT SE

NEPŘI SE S DRUHÝMI O NEPODSTATNÉ VĚCI. DEJ KLIENTOVI PROSTOR MÍT PRAVDU, ŘÍCT, CO CHCE ŘÍCT 2.

Na poslední zmiňované schůzce jsem udělal prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil otázku, zda půjde sám, nebo se svým tátou. Klient odpověděl, že půjde sám. Zároveň mi ale sdělil, že účast ještě projedná s otcem – zda teď mají na seminář vůbec peníze. Dal jsem najevo, že rozumím.

Pokračovat ve čtení

OPAKOVÁNÍ, MATKA MOUDROSTI – KDYŽ SI JEDNOU NĚCO UVĚDOMÍŠ, NEZNAMENÁ TO, ŽE SI TOHO BUDEŠ VĚDOM „NAVĚKY“

Dnes napíši pár řádků o svých zkušenostech s tím, jak může člověk zapomínat na to, co mu funguje. Svého času jsem se jako obchodník jednu dobu učil „staronové“ věci, které napomáhají k úspěšnému obchodování. Pojem „staronové“ proto, že jsem se něco naučil, pak jsem to zapomněl, pak si to znovu připomněl. Pak na to ještě jednou zapomněl a teď jsem si to zase připomněl. Divná hra, co? To, co jsem se naučil (a několikrát znovu zapomněl) mi přinášelo výsledky. Čeho se to týká? Začnu od začátku. 

Pokračovat ve čtení

NEPŘI SE S DRUHÝMI O NEPODSTATNÉ VĚCI. DEJ KLIENTOVI PROSTOR MÍT PRAVDU, ŘÍCT, CO CHCE ŘÍCT

Na poslední zmiňované schůzce jsem udělal prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil otázku, zda půjde sám, nebo se svým tátou. Klient odpověděl, že půjde sám. Zároveň mi ale sdělil, že účast ještě projedná s otcem – zda teď mají na seminář vůbec peníze. Dal jsem najevo, že rozumím.

Pokračovat ve čtení

CO DĚLAT, KDYŽ MÁ VÁŠ POTENCIÁLNÍ ZÁKAZNÍK DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI S VAŠÍ KONKURENCÍ?

Včera jsem byl na schůzce ve firmě M. – D. Na schůzku jsem jel pozdě a ke všemu jsem budovu, ve které zmíněná firma sídlí, nemohl najít. Zvedl jsem telefon a zavolal panu R., abych se omluvil za zpoždění a zjistil, kde přesně najdu jeho firmu. Pan R. byl překvapený, vůbec nevěděl, že spolu nějakou schůzku máme. Nakonec ho napadlo, že se asi jedná o jeho tátu, se kterým domluvila schůzku prodejní asistentka naší firmy.

Pokračovat ve čtení

Shrnutí klíčových bodů prodeje

Dnes bych rád shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách:

  1. Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si pohodlně každý přítomný okamžik na schůzce. V každém okamžiku dbám na to, abych měl vnitřní duševní rovnováhu.
  2. Každý má právo na svůj názor. Umím to pochopit. Zvláště mám na paměti to, abych každému zachoval jeho tvář.

    Pokračovat ve čtení

ÚČINNÁ „ZBRAŇ“ PŘI OBCHODNÍM JEDNÁNÍ: TICHO A POHLED DO OČÍ

Všiml jsem si toho, že často, když klienti domluví a nic na to neříkám, jsem ticho a jen se dívám do očí, najednou se z ničeho nic zase rozpovídají. Stalo se to i v závěru jedné schůzky, kdy jsem již nevěděl, jak dál a co klientovi říct. Zůstal jsem ticho a díval jsem se mu klidně do očí.

Pokračovat ve čtení

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku / služby pro něho, teprve pak mluv o ceně této hodnoty

Dnes jsem na schůzce s panem K. již v úvodu udělal jednu velkou chybu. Řekl jsem mu hned na začátku našeho jednání cenu za jeden den vnitrofiremního tréninku pro tým jeho prodejců. Cena je dost vysoká a vzhledem k tomu, že jsem jej nejdříve neseznámil s přínosem semináře, se skutečnou hodnotou (a nepodal jsem mu o tom důkazy), neustál cenu a lidově řečeno „bloknul se“.

Pokračovat ve čtení

Když uzavřeš obchod, je to ok – když neuzavřeš, je to taky ok

Dneska jsem měl moc fajn den. Ráno jsem byl na schůzce ve firmě, která vyrábí klimatizace. Bavil jsem se s majitelem o jeho obchodnících. Zjišťoval jsem potřeby, ale pořád jsem nemohl najít to pravé, čeho bych se chytil. Až když jsme spolu hovořili asi 45 minut, mohl jsem mu říct, že jsem zjistil pár oblastí, ve kterých bychom mu mohli pomoci.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů