logo

bez terminu

Plná pozornost na zákazníkovi

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet pozornost na klientovi a měl jsem o něho po celou dobu schůzky také upřímný zájem.

naslouchatAč bylo zjevné, že paní na seminář chce jít, nedopustil jsem do poslední chvíle, abych udělal stejnou chybu. Jakou? Stejnou chybu jako včera, kdy jsem ztratil obchod v závěrečné rovince. Dnes jsem byl pozorností stále v přítomnosti. Sice přišly pokusy myšlenek odtáhnout mou pozornost od člověka, se kterým jsem jednal. Hned jsem se ale snažil tyto pokusy nechat být bez povšimnutí. S o to větší odhodlaností jsem zaměřil pozornost na klienta a na to, jak mu můžu být užitečný. Jak se to celé odehrálo? To popíšu v dalším článku...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo