logo

bez terminu

Nejčastější příčiny nízké produktivity - část 2

Obchodník, který nemá výsledky, by si měl přečíst několik knih od lidí, kteří výsledky v prodeji mají

To neznamená vrátit se do školních lavic, ale být praktik – obchodník, který nemá výsledky, by si měl přečíst několik knih od lidí, kteří výsledky v prodeji mají. Většina úspěšných obchodníků není o 100% inteligentnější, nepracují 24 hodin denně... přesto mají dvojnásobně i víceronásobně větší tržby, než průměr. Proč? Ví, jak na to. Zjistěte, jak na to – méně se nadřete, práce Vás bude víc bavit a to hlavní bude – budete mít žádoucí výsledky.

graf2

Co platí pro obchodníky, platí pro manažery, pro podnikatele, pro nákupčí, pro asistentky, pro skladníky, pro IT pracovníky atd. Buďte efektivní, využijte sílu znalostí – učte se, jak svou práci dělat lépe. Dobré knihy pro obchodníky: Prodej, dřina nebo hra...; Minutový obchodník; Jak mnohem lépe prodávat, Největší obchodník na světě.

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo