logo

bez terminu

Vytvářejte co nejvíc kombinací prodejních kanálů

Zvyšte počet prodejních kanálů ve Vaší společnosti

Př. č.5 Kombinace prodejních kanálů...

Představte si, že jste rybář, který chytá ryby jedním prutem. Takto dnes funguje mnoho malých a středně velkých firem – používají pouze jeden nebo omezený počet prodejních kanálů. A nyní si představte, že jste rybář, který má ne jeden, ale 10 prutů. A každý prut má jinou návnadu.

kombinace kanálů

Váš potenciál chytit ryby v té chvíli obrovským (multiplikačním) způsobemroste!!! Stejně je to u firem, které používají 5, 7, 10 a víc prodejních kanálů „s různými návnadami“. Klienti nejsou ryby a obchodníci je nechytají. Příklad s pruty má pouze ukázat jednoduchý princip, který umožní dosáhnout násobně vyšších tržeb oproti těm, které dosahujete dnes.

Žádný ze způsobů prodeje není výrazně účinný, dokud se nezkombinuje s mnoha dalšími prodejními způsoby, které v kombinaci násobí prodejní sílu a vedou ke zvýšení tržeb. Pokud Vás zajímá, jaké prodejní kanály můžete použít, kontaktujte Jiřího Jemelku, aby vám pomohl zvýšit vaše tržby.

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo