logo

bez terminu

Strategie "ztracených klientů"

Musíte mít trochu štěstí, abyste získali nového klienta, ale nestojí Vás skoro nic, abyste získali zpět klienta starého klienta, který od Vás odešel.

Lidé u Vás přestávají nakupovat ze třech hlavních důvodů:

  1. hledejsejde z očí, sejde z mysli – když s Vámi zákazník na chvíli přeruší kontakt, je pro něho velmi snadné najít si jiného dodavatele – bez ohledu na to, jak cenný produkt/službu nabízíte. POUČENÍ!!! Buďte v pravidelné komunikaci se svými klienty. Jezděte na návštěvy, telefonujte, posílejte e-maily, poštu, přání k svátkům, narozeninám, speciální akční nabídky, nabídky pro vybraný, omezený počet klientů apod.
  2. klienti přestanou nakupovat u Vás, protože jsou neuspokojeni. Jsou stovky důvodů, proč klienti přestávají u firem nakupovat, ale nejsilnější důvod je, že od Vás, Vašich lidí, klienti cítí málo osobního zájmu, málo péče a necítí, že jsou pro Vás opravdu důležití.
  3. změnila se klientova situace – už víc nepotřebuje Váš produkt/službu – nicméně i takový klient pro Vás může být bohatým zdrojem dalšího příjmu – např. skrze reference, apod.

PŘES 80% ZTRACENÝCH KLIENTŮ NEODCHÁZÍ OD VÁS KE KONKURENCI PRO NENAPRAVITELNÉ DŮVODY. KDYŽ SI TO UVĚDOMÍTE, MŮŽETE ZÍSKAT VĚTŠINU TĚCHTO KLIENTŮ ZPĚT... JE 3x DRAŽŠÍ ZÍSKAT NOVÉ KLIENTY, NEŽ PRODAT VÁŠ PRODUKT/SLUŽBU STARÝM KLIENTŮM, RESP. OBNOVIT SVŮJ PRODEJ ZTRACENÝM KLIENTŮM. A POKUD TYTO ZTRACENÉ KLIENTY ZÍSKÁTE ZPĚT, STANOU SE VAŠIMI NEJLEPŠÍMI A NEJLOAJÁLNĚJŠÍMI KLIENTY.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo