logo

bez terminu

Strategie referencí

Většina firem utrácí mnoho peněz za klasickou, konvenční reklamu, marketing a prodejní programy pro své klienty – a přitom často stačí jen zlomek úsilí a minimální náklady, pokud by ty samé firmy vyvinuli systematický a standardizovaný systém získávání referencí přes stávající klienty.

I tak je velmi pravděpodobné, že velká část nových zákazníků přichází již dnes díky referencím, které získají přes Vaše stávající klienty.
STANDARDIZOVANÝ SYSTÉM ZÍSKÁVÁNÍ REFERENCÍ VÁM OKAMŽITĚ PŘINESE VZRŮST NOVÝCH KLIENTŮ A TRŽEB – A JEHO IMPLEMENTACE VÁS NESTOJÍ PRAKTICKY ANI KORUNU!!!reference

Navíc je prokázáno, že noví klienti, získaní na základě referencí, u Vás utratí víc peněz, budou nakupovat častěji, jsou loajálnější, než klienti, které jste získali jakkoliv jinak.

PLATÍ ZÁKON:
Reference vytváří další reference!
Reference jsou Vaší perpetuitou, generují Vám automaticky nové a nové klienty.
Získávejte proto od svých klientů reference!!!

Jak? 3 kroky:

  1. navoďte atmosféru3 kroky
    • řekněte svým klientům: „Těší nás, že děláte obchod s námi, a velice si Vás vážíme jako svého stálého klienta. Víte, je pravděpodobné, že jste ve spojení s lidmi, kteří odráží právě Vaše hodnoty a kvality. Vy zřejmě znáte přesně ty lidi, se kterými preferujeme spolupracovat. Rádi bychom kontaktovali tyto osoby, které mají stejné hodnoty jako Vy a chtěli bychom spolupracovat také s nimi.
      KDYŽ UZNÁTE A OCENÍTE DŮLEŽITOST A HODNOTU, KTERÉ MAJÍ VAŠI KLIENTI PRO VÁS, RÁDI SE VÁM ODVDĚČÍ KVALITNÍMI REFERENCEMI.
  2. pak svému stávajícímu klientovi dejte záruku
    • risk-free garanci: „Rádi bychom se s osobou, na níž nám dáte kontakt, setkali, abychom si nezávazně pohovořili. Nebudeme se jim snažit něco prodat. Setkáme se s nimi na nezávazné konzultaci – a oni sami se pak rozhodnou, zda s námi spolupracovat či ne.“
  3. poproste klienta o 2-3 kvalitní reference
    • ať už sám zavolá, nebo Vám dá kontakt na dané osoby a případně se pak sám osobně v rozhovoru zmíní o Vás před danými osobami...
      POSTUPUJTE TAKTO S KAŽDÝM KLIENTEM, S NÍMŽ SI PÍŠETE, S NÍMŽ MLUVÍTE, S NÍMŽ SE SETKÁVÁTE – NAUČTE TENTO POSTUP SVÉ LIDI A VYŽADUJTE HO OD NICH. TENTO POSTUP VEDE K DESÍTKÁM A STOVKÁM NOVÝCH KLIENTŮ. VYZKOUŠEJTE SYSTEMATICKÝ SBĚR NA PŮL ROKU A UŽ TO NEBUDETE CHTÍT ZRUŠIT. POKUD TOTIŽ FIRMA ZAČNE POUŽÍVAT SYSTEMATICKY STANDARDIZOVANÝ SYSTÉM SBĚRU REFERENCÍ, BĚHEM POUHÝCH 6TI MĚSÍCŮ SE JEJÍ TRŽBY MOHOU ZVÝŠIT 2x, 3x...

Pokud Vás někdo známý či někdo respektovaný představí či uvede k člověku, který je Vašim potenciálním zákazníkem, máte o 50% lepší pozici a větší pravděpodobnost na obchod než u neznámého člověka.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo