nove logo2

bez terminu

Strategie prodejních dopisů, prodejních mailů

Jak by se Vám líbilo mít od 1 do 10.000 prodejců, kteří pracují stejně neúnavně, bez ohledu na hodiny, kteří by nikdy nezapomněli na jediný bod prodejní prezentace a dokázali oslovit stovky, tisíce, desetitisíce lidí? TATO SÍLA SE SKRÝVÁ V DIRECT MAILECH A POŠTOVNÍCH OBÁLKÁCH! V PRODEJNÍCH BROŽURÁCH A LETÁCÍCH.

pošta

Oslovovat klienty telefonem Vás může stát TISÍCE KORUN měsíčně. Ale může Vás stát méně než 10Kč kontaktovat cílovou skupinu skrze email či poštu. Je těžké sehnat kompetentní osoby, dostat se přes sekretářky, zastihnout toho, s kým chcete mluvit. Toho všeho Vás zbaví cílený dopis/email, v němž je každá otázka zodpovězena, každý problém vyřešen, každý důkaz předložen. Mimochodem, prodejní dopisy a emaily jsou nejlepším přípravným krokem k telefonátům. Zvyšují pravděpodobnost úspěšného prodeje přes telefon či domluvení si schůzky s novým klientem o několik stovek procent!!! Poslat email/dopis před telefonátem zvyšuje efektivitu hovoru až o 1000%. Pro prodejní emaily a prodejní dopisy, letáky, brožury apod. platí stejné principy, které byly uvedeny v STRATEGII TESTOVÁNÍ. Nepodceňujte a nezanedbávejte sílu emailů, dopisů a letáků, skrývají obrovský potenciál na zvýšení tržeb!!!

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů