logo

bez terminu

Strategie pravidelné propagace

Jak si můžete zajistit, abyste byli v srdcích a myslích Vašich zákazníků? Stále s nimi komunikujte a přinášejte hodnotu – to má zajistit Vaše JPP. Když už prodej proběhne, ihned zákazníka oslovte mailem, dopisem, telefonátem, návštěvou. Během tohoto poprodejního kontaktu se ujistěte, že se klient cítí důležitý a výjimečný a že je spokojený s nákupem. Dobrý marketing znamená, že dáte klientům racionální důvody pro jejich emocionální rozhodnutí k nákupu.

dárek

POSTUP:

  1. vytvořte si na celý rok dopředu plán jednotlivých akcí (po měsíci či čtvrtletně)
  2. kontaktujte Vaše stálé zákazníky podle časového plánu mailem, poštou, telefonem či osobně o nové speciální akci
  3. při nabídce speciální promoakce buďte velmi konkrétní a osobní – zmiňte se o tom, že máte pro ně speciální cenu, že je kontaktujete jako první, než oslovíte jiné apod.

NOVÍ KLIENTI
Princip = připravovat stále nová lákadla, jak oslovit potenciální klienty a zaujmout je, nabídnout jim něco „extra“, aby si Vás vyzkoušeli, vešli do vztahu s Vámi... Varianty: a) ať si vyzkouší Váš výrobek/službu zdarma na určitou dobu, nebo s garancí vrácení peněz do určité doby b) nabídněte doprovodné služby zdarma – dovoz, odvoz, zdarma servis apod. c) nabídněte lepší podmínky – balíčky za speciální cenu, dárek při prvním nákupu pro nové klienty apod.

ID-100235711Př. Jedna softwarová firma neprodávala potenciálním klientům, dokud je nejdříve nepozvala na celodenní seminář. Během tohoto dne speciální pracovníci firmy potenciálním klientům vysvětlili, jak, proč a kde může jejich software přinést největší užitek. Vysvětlili, jak byl software vytvořen, proč byl vytvořen a uvedli všechny výhody a funkce, které software poskytuje. Řekli potenciálním klientům o jiných firmách v jejich oboru, které užívají tento software. Citovali všechny výkonnostní zlepšení, které mohou v provozu očekávat, když začnou používat tento software. Zodpověděli všechny otázky, které posluchači měli. Představili jim také otázky, které potenciální zákazníky ani nenapadlo zeptat se. Na konci semináře jim nabídli možnost vyzkoušet si software v jejich provozu po dobu 30 ti dní. Také potenciálním zákazníkům darovali rozhovory s desítkami osob, které v jejich oboru již úspěšně daný software používají. Tímto způsobem potenciální zákazníci získali objektivní informace, zkušenosti se softwarem z reálného života, byli si vědomi všech výhod a užitků, které software nabízí. Tento princip „vzdělávání“ potenciálních klientů se dá využít v mnoha oborech při získávání nových klientů. Např. salon krásy – každá kosmetička by mohla svým zákaznicím vysvětlit principy péče o pleť, doporučit výrobky na ošetření pleti, zkrátka „vzdělávat“ potenciální klienty, než se stanou zákazníky. Učili by je o úloze make-upu a vlasovému designu a jak zlepšit celkovou vizáž vhodnými úpravami. Takové „vzdělávání“ nemusí být na celodenní seminář – stačí i 15-30 minut. Pravidelné akce pro potenciální zákaznice. Mluvili by o tom, jak jiné zákaznice zužitkovali změnu v péči o pleť, změnu image apod. Ukázali by jim fotky „před“ a „po“ změně. Ptali by se potenciálních zákaznic mnoho otázek – o jejich vzhledu, péči o pleť, životním stylu. Poté by dávali nejlepší doporučení na jednotlivé problémy.

  1. Pokud jste si již definovali své silné a slabé stránky...
  2. Pokud jste si již definovali svou JPP (jedinečnou prodejní pozici). 
  3. Naučili jste se strategii výjimečného přístupu ke každému zákazníkovi.
  4. Rozhodli jste se pro silný účel, proč obchod děláte.
  5. Snížili jste bariéry vstupu, která maximálně usnadní zákazníkovi rozhodnutí nakupovat u Vás.
  6. Nabídli jste klientům garanci risk free.
  7. Připravili jste pro klienty balíčky pro vyšší uspokojení jejich potřeb.
  8. Připravili jste celoroční plán systematického oslovování potenciálních a stávajících klientů...
  9. Je na čase... TESTOVAT!!!

Nejčtenější články

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2017 - #agentura Weboo