nove logo2

bez terminu

Marketingová strategie stojí na počátku

Spousta lidí si myslí, že marketing je jen vyhazování peněz. Ovšem pokud si jej nastavíte správně již od začátku správnou marketingovou strategií, tak zjistíte, že marketing stejně děláte, akorát často bez rozmyslu a bez vyššího cíle. Nastavme si ho společně nyní.

Pokud máte pocit, že na Váš problém nestačíte sami a chcete radu někoho, kdo pomohl již více než 80 firmám, nestyďte se mi napsat.

ZEPTAT SE

 

Přeji příjemné počtení.

Strategie pravidelné propagace

Jak si můžete zajistit, abyste byli v srdcích a myslích Vašich zákazníků? Stále s nimi komunikujte a přinášejte hodnotu – to má zajistit Vaše JPP. Když už prodej proběhne, ihned zákazníka oslovte mailem, dopisem, telefonátem, návštěvou. Během tohoto poprodejního kontaktu se ujistěte, že se klient cítí důležitý a výjimečný a že je spokojený s nákupem. Dobrý marketing znamená, že dáte klientům racionální důvody pro jejich emocionální rozhodnutí k nákupu.

Pokračovat ve čtení

Strategie balíčků

Př. Během Velké deprese v roce 1929 se snažila firma Kraft company nabízet levný čedar sýr, ale nikdo ho nekupoval. Až jeden lokální obchodník, který se chtěl zbavit přebytečných zásob čedar sýru, začal přidávat tento sýr ke krabicím s těstovinami. Tento „balíček“ nazval Kraft večeře. Když společnost Kraft company viděla, jak se tento balíček prodává, zavedla okamžitě toto opatření po celé zemi. A tržby se zvýšili.

Pokračovat ve čtení

Strategie garance risk-free

Každý obchod s sebou nese riziko – vždy je min. jedna strana, která se vědomě či podvědomě ptá: „Není to riziko?“ A většinou to riziko je. Proto je důvěryhodné – a klienti to velmi ocení (v podobě zvýšených objednávek) – když jim nabídnete: „Převezmu větší část nebo celé riziko na sebe.“

Pokračovat ve čtení

Strategie snižování bariér vstupu

Většina firem a obchodníků se zaměřuje na zisk z prvního prodeje, na zisk z prvního kontaktu s novými klienty – tím ale rozhodně neusnadňují zákazníkům rozhodnutí, aby nakupovali u nich, spíše naopak. Místo aby se zaměřili na to, že i když při první transakci nic nevydělají, získají nového klienta a dosáhnou enormních profitů na všech opakujících se nákupech klienta v budoucnu... Získat nového klienta na úrovni bodu zlomu – pokrytí režijních nákladů, je jedna z nejvíce přehlížených a nevyužitých metod, jak zvýšit počet klientů – přitom, když u Vás klient nakoupí, je velká pravděpodobnost, že tak učiní znovu a znovu, a znovu...

Pokračovat ve čtení

Strategie účelu

Popíšu Vám příběh z vlastního života, který popisuji ve své knize „Prodej, dřina nebo hra“. Tato moje zkušenost je mi vodítkem při mém podnikání a všímám si, jak dobře funguje také tam, kde jsou špičkové firmy s velmi dobrými výsledky v prodeji. Tak tedy ten příběh...

Pokračovat ve čtení

Strategie výjimečnosti

Př. Když do prodejny s nářadím přichází člověk a chce vrtačku, co vlastně potřebuje?

  1. vrtačku... málo kdo má skutečnou potřebu koupit si vrtačku, aby se na ni doma díval, málo kdo má potřebu vlastnit vrtačku jen pro samotné potěšení z vrtačky. Dobře, takže pojďme dál. Co tedy člověk, který chce vrtačku, potřebuje?
  2. vrtat díru (díry)... logická potřeba
  3. věnovat vrtačku jako dárek... emocionální potřeba
  4. koupit vrtačku známému, protože mu jeho vrtačku poškodil - náhradu škody... finanční potřeba

Pokračovat ve čtení

Strategie silných a slabých stránek

Zachovávejte ty nové řešení, které mají výsledky

Pouhým zodpovězením následujících otázek se posunete před

95% podnikatelů v ČR - z nichž mnozí jsou vašimi konkurenty! Pokud si dáte čas na zodpovězení níže uvedených otázek, stanete se naprosto nedostižitelným – ptejte se, zodpovídejte, testujte odpovědi, zachovávejte ty nové řešení, které mají výsledky a zavádějte je do provozu. vaše nárůsty tržeb budou nepochopitelné.

Pokračovat ve čtení

Strategie jedinečné prodejní pozice

Proč od Vás vaši klienti kupují? a) nabízíte unikátní sadu výhod a užitku b) jste lucky boy a máte prostě štěstí, že kupují zrovna u Vás Shodneme se tedy na tom, že nabízíte klientům benefit, výhodu – a nejvyšší benefit, nejvyšší užitek vyhrává: DEFINUJTE SI NEJVYŠŠÍ A NEJSILNĚJŠÍ BENEFITY, VÝHODY, UŽITKY, KTERÉ KLIENT NÁKUPEM VAŠI SLUŽBY, PRODUKTU ZÍSKÁVÁ – ANEB, CO NEJLEPŠÍHO KLIENTOVI NABÍZÍTE?

Pokračovat ve čtení

Vytvářejte co nejvíc kombinací prodejních kanálů

Zvyšte počet prodejních kanálů ve Vaší společnosti

Př. č.5 Kombinace prodejních kanálů...

Představte si, že jste rybář, který chytá ryby jedním prutem. Takto dnes funguje mnoho malých a středně velkých firem – používají pouze jeden nebo omezený počet prodejních kanálů. A nyní si představte, že jste rybář, který má ne jeden, ale 10 prutů. A každý prut má jinou návnadu.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů