logo

bez terminu

Při prodeji se inspirujte druhými

Při prodeji se inspirujte druhými a nechte si poradit odborníkem na zvyšování tržeb.

Možná se sami sebe ptáte, jak Vám někdo jiný pomůže zvýšit objem prodeje, když se sami podobnou otázkou zabýváte celá léta a jste přesvědčeni, že již jste na hranici Vašeho maxima.
Právě zde je problém! Lidé pracující v určitém oboru se velmi zřídkakdy inspirují prodejními postupy v jiných oborech. Běžné postupy jsou tyto:

  • průmyslové podniky a převážná většina B2B firem – využívají k prodeji převážně obchodníky
  • supermarkety a hypermarkety – používají k prodeji inzeráty v novinách a letáky
  • obchodníci s cennými papíry – používají prodej přes telefon
  • právníci, doktoři – využívají k získání nových „klientů“ doporučení

žárovkaJen velmi málo firem se inspiruje při svých prodejních postupech prodejními praktikami z jiných odvětví:

Fedex – doručovatel poštovních zásilek, se inspiroval bankovním sektorem. Banky nabízeli vyrovnání peněžní transakce přes noc – Fedex začal nabízet doručení zásilky přes noc ("na druhý den nebo zdarma"). Touto jedinečnou prodejní pozicí následně ovládl trh.

RE/MAX – zprostředkovatel na realitním trhu využil prodejního postupu z jiného oboru – tzv. 100%ní řešení. Dal svým realitním makléřům 100% provize, ale měsíčně od nich chtěl poplatky za užívání kanceláře, marketingovou podporu a využívání IT systému. Makléři v Remaxu brali a berou tolik peněz, že nechtějí jinam. Tento prodejní postup REMAXU umožnil rychle expandovat a v krátké době se rozšířit pod značkou REMAX do celého světa Poučení pro Vás?

  1. Rozhodně stojí zato nechat se inspirovat jinými odvětvími a jinými obchodníky, jakým způsobem oni prodávají svým zákazníkům. Vytvořte si v PC dokument (word, excel), ve kterém si budete značit různé prodejní způsoby a možnosti, které jste vypozorovali u druhých.
  2. Rozhodně stojí zato nechat si poradit odborníkem na zvyšování tržeb, protože svými zkušenostmi z různých podniků a z různých odvětví Vám může přinést mnohonásobný zisk v porovnání s náklady, které investujete do jeho služeb (pozn. seriózní konzultanti Vám nabídnou garanci: nikdy si odměnu za své služby neúčtují dopředu. Odměnu si berou až podle výsledků, které Vám pomohli dosáhnout v prodeji!).

Nejčtenější články

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2017 - #agentura Weboo