logo

bez terminu

Jak zvýšit počet nákupů za rok u zákazníka

Inspirujte se velkými společnostmi

Př. č.4 zaměřený na zvýšení počtu nákupů za rok:
Tento způsob používají např. prodejny s textilem, brokeři, aukční síně, zlatnictví, autosalony, atd. Jsou to tzv. „soukromé akce pouze pro pozvané“. Např. autosalón Mercedes pořádá akci s názvem „Snídaně s hvězdou“.

grafy
Mercedes vždy s novým modelem auta obešle pozvánku svým stávajícím klientům s pozváním na snídani spojenou s předváděním nového modelu. Tato akce je pouze pro „vybrané...“ O tom, že si vždy několik pozvaných nový model mercedesu koupí, nepochybujte.
Stejného principu ale můžete využít také vy. Inspirujte se např. ČD – zavedli kilometrickou banku (za zvýhodněných podmínek tak ČD láká klienty, aby jezdili víc – a tedy kupovali častěji). Mnohé firmy využívají pobídek 10+1 zadarmo.

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2017 - #agentura Weboo