logo

bez terminu

Pět klíčů k Vaší reklamní strategii - 2. klíč: Co slibujete?

Reklama slibuje uspokojení. Buďte si tohoto faktu vědomi a zohledněte jej...

Každý člověk, pokud už si něco (cokoliv) kupuje, má vždy určitý motiv, proč tak činí. Proto se také reklama musí zaměřit na tento motiv. Úkolem marketingového pracovníka je v takové chvíli najít skutečně tu správnou motivaci - takovou motivaci je pak třeba zohlednit v reklamě. Tato motivace pak Váš produkt/službu prodá.

Všichni známe výrok z reklamy: "Dej si pauzu, dej si Kit Kat." To je přesně ten typ reklamy (pro naše potřeby je to příklad), jež se trefila do černého. Lidé si spojují čokoládovou sušenku s chvílí oddechu, chtějí si prostě něco vychutnat a být přitom v klidu.

Zkuste se zamyslet, co jedinečného zákazníkům řeší Vaše výrobky či služby a zohledněte to při přípravě Vaší reklamy.

1. klíč - jaký je váš produkt?

3. klíč - jaká je vaše cílová skupina?

4. klíč - co je cílem vaší reklamy?

5. klíč - jaký je váš reklamní rozpočet?

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo