logo

bez terminu

Pět klíčů k Vaší reklamní strategii - 1. klíč: Jaký je Váš produkt?

Uvažujete-li o reklamní kampani, pak je nezbytné sestavit správnou reklamní strategii. Reklamní strategie má 5 kroků - 5 klíčů k úspěšnému vytvoření účinné reklamní kampaně.

 

Znáte dobře svůj produkt? Sedněte si, vezměte do ruky prupisku a na papír si napište odpovědi na tyto otázky:

  1. Jaké jsou přednosti Vašeho produktu?
  2. Jaké jsou jeho slabé stránky?
  3. Jakou má Vaše společnost image?
  4. Co si lidé myslí o Vaší firmě?

Než se vrhnete na reklamu, která má za cíl zvýšit prodej, shromážděte si všechny dostupné informace o svém produktu. Zároveň zvažte, jaké přednosti a nedostatky mají produkty Vaší konkurence a jak je vnímána Vaše konkurence v myslích lidí. Důležitými informacemi jsou také znalosti toho, jaké média používá Vaše konkurence, kdy a kde inzeruje, jaký má rozpočet... Efektivní reklamní strategie vychází ze znalostí minimálně výše uvedených dat.

2. klíč - co slibujete? 

3. klíč - jaká je vaše cílová skupina?

4. klíč - co je cílem vaší reklamy?

5. klíč - jaký je váš reklamní rozpočet?

 

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo