logo

bez terminu

Jak zvýšit objemu jednoho nákupu

Navýšení objemu jednoho nákupu

Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu:
Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která stojí v základní výbavě 500.000Kč. Zaplatíte tuto cenu, 500.000Kč, nebo si přikoupíte doplňkovou výbavu jako např. rádio s CD přehrávačem, automatickou klimatizaci, střešní okno, centrální zamykání, imobilizér atd.

kokVětšina zákazníků si přikoupí doplňkovou výbavu – a cena je rázem o 150.000Kč vyšší. Objem jednoho nákupu se navýšil o 30%. Toto je jeden z prodejních způsobů – tzv. strategie balíčků (2+1, kupte jeden, druhý máte zadarmo atd.) – jenž vám umožní navýšit vaše tržby. Pro mnoho dalších funkčních způsobů opět kontaktujte Jiřího Jemelku a využijte jeho služeb.

Nabízejte doplňkový prodej v „základní“ ceně, v balíčku! Naučte vaše obchodníky, aby „jen nepodávali zboží“ nebo aby jen neříkali bezduše „Co dalšího si dáte...?“

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo