nove logo2

bez terminu

Zůstaňte u toho, čemu rozumíte

Když lidé přecházejí z místa na místo, mají tendenci měnit "pole, aby našli novou příležitost. Myslím si, že to je chyba. I Jižní Africe jsem byl investičním bankéřem pro tři potravinové retaily. Než jsem se přestěhoval do USA, potkal jsem se s úspěšným podnikatelem.

Zeptal jsem se ho: "Co bych měl dělat, když se dostanu do Ameriky?" Jeho rada: "Zůstaň u toho, čemu rozumíš."

stopkaA tak jsem zůstal u potravinového byznysu. Pokuď jste klempíř, snažte se stát lepším klempířem. Pokud instalatér, pak lepším instalatérem. Pokud studujete na doktora, snažte se být lepší doktor. "Přilepte" se doslova k tomu, co znáte. Tráva se zdá vždy více zelená na druhé straně, ale není. Stavějte na své zkušenosti spíše než na skocích do jiných vod. Je jednodušší dělat odlišné, nové a vzrušující věci - ale často je moudřejší zůstat ve směru, kterým jdete.
Položil jsem na této radě moji frančízu - zůstal jsem v Atlanta Bread Company a dařilo se nám lépe a lépe. Podívejte se na mne. Koupil jsem byznys v roce 1995, kdy podnik měl dvě pobočky. Dnes jich má téměř 200. Zůstaňte u toho, čemu rozumíte.

Jerry Couvaras
jednatel Atlanta Bread Company

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů