nove logo2

bez terminu

Leadership pro manažery i podnikatele

Vedení lidí rozhodně není jednoduchá záležitost. V článcích této kategorie se dozvíte vše o vedení lidí, leadershipu a efektivním managementu. Zodpovíme otázky jako v čem tkví podstata vedení lidí a efektivity managementu? Jak být lepším manažerem? Jak správně komunikovat s druhými, jak se naučit týmové práci, vedení lidí, delegování, motivování, hodnocení, sledování výkonu, stanovování cílů a dalším schopnostem podstatným pro efektivní management? Navíc pokud se zúčastníte našeho školení manažerských dovedností, rozhodně společně dostaneme z Vás, Vašich lidí i Vaší firmy to nejlepší.

Jak zapracovat na zlepšení výsledků stávajících pracovníků?

V současné době je na pracovním trhu nedostatek lidí, k personální politice tak nelze už vůbec přistupovat stylem, kdy jednoduše všechny, kteří mi nevyhovují, vyházím a místo nich přijmu nové síly. Jak ale „zapracovat“ na zlepšení výsledků stávajících pracovníků?

Pokračovat ve čtení

"Zasvěcení" a zaučení nového pracovníka

V tomto smyslu mluvím o přenášení firemního DNA na nově nastupujícího zaměstnance. A toto vtiskávání firemního DNA trvá tak dlouho, do jaké míry se vám podařilo vybrat nového člověka typově tak, aby měl myšlenkově a aktivním přístupem k životu velmi, velmi blízko k filosofii fungování vaší firmy.

Pokračovat ve čtení

Je lepší zaměstnávat mladé a nezkušené nebo ostřílené pracovníky?

Dřív jsem dával jednoznačně přednost mladým lidem. Sám jsem si totiž pamatoval, jak těžké bylo prorazit jako mladý. Realita mě však brzy přivedla k vystřízlivění. Valná většina mladých se zkrátka pořád hledá, a byť najdeme, tak určitě velmi málo příkladů, kdy někdo po škole nastoupil do jedné firmy a pak tam vydržel deset i více let. Každý odchod zaměstnance z firmy považuji za obrovskou ztrátu, a pokud vidím velká rizika brzkého odchodu, raději takového člověka nepřijmu.

Pokračovat ve čtení

Budujte nové a trvalé hodnoty II.

Můj otec založil vydavatelskou společnost Lebhar-Friedman v roce 1925. Jedna z jeho hlavních hodnot v podnikání byla zásada: „Jednej s lidmi tak, jak si přeješ, aby oni jednali s tebou.“ „Nikdy nepodváděj. Obchodní vztah či domluva může být úspěšná či dlouhotrvající jen v momentě, kdy je to užitečné pro obě strany.“ Také mi zdůrazňoval: „Připusť, pokud se mýlíš. Buď flexibilní, ne rigidní. Pokud se zafixuješ ve svých názorech či postojích, zkostnatíš a nebudeš schopný se hýbat.“

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů