nove logo2

bez terminu

Leadership pro manažery i podnikatele

Vedení lidí rozhodně není jednoduchá záležitost. V článcích této kategorie se dozvíte vše o vedení lidí, leadershipu a efektivním managementu. Zodpovíme otázky jako v čem tkví podstata vedení lidí a efektivity managementu? Jak být lepším manažerem? Jak správně komunikovat s druhými, jak se naučit týmové práci, vedení lidí, delegování, motivování, hodnocení, sledování výkonu, stanovování cílů a dalším schopnostem podstatným pro efektivní management? Navíc pokud se zúčastníte našeho školení manažerských dovedností, rozhodně společně dostaneme z Vás, Vašich lidí i Vaší firmy to nejlepší.

Dělejte chyby

Nebojte se dělat chyby

Můj manžel zemřel nečekaně a nechal mi na starosti rodinný podnik. Často myslím na radu, kterou mi jednou dal, protože dodnes mi dobře slouží:
„Neboj se dělat chyby. Vždycky je můžeš následně opravit.
Co je důležité, je získat fakta a pak udělat rozhodnutí.“

Pokračovat ve čtení

Buďte sami sebou celou dobu

Na počátku své kariéry jsem se bavila se svou přítelkyní, proč někteří lidé jsou skuteční lídři a někteří lidé pouze mají oficiálně tento titul v názvu pracovní pozice. "Prvním krokem k tomu stát se skutečným lídrem je být přesně tím, kým jsi", odpověděla.

"A snaž se být sama sebou celou dobu." Byla to velká rada. V průběhu mé kariéry jsem tvrdě pracoval na tom, abych si byl jist, že mí zaměstnanci nepochybují o tom, kdo jsem a jaké mám postoje. Je to o vytváření vaši vlastní osobní značky. A stejně jako každá silná značka, budujete jí tím, co děláte.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů