logo

bez terminu

Recepty na zvyšování loajality a motivace zaměstnanců

Myslím, že nám v dnešní době v byznysu chybí úplně prachobyčejné základy dobrého leadershipu.

týmová práceJít vlastním příkladem, zapojovat lidi do projektů, výzev, náročných úkolů, dávat zpětnou vazbu, kontrolovat si progres, výsledky – i ty dílčí – u jednotlivých lidí, udělat si na lidi čas, komunikovat s nimi, nezavírat se mezi čtyři stěny své kanceláře či do svého auta… hodně s lidmi komunikovat, trávit s nimi čas, věnovat se zkrátka lidem, jako se dobrý otec věnuje svým dětem. Tak své lidi poznáte, bezděčně si je buď získáte nebo naopak se vůči vám konkrétní jedinci úplně vyhraní a mají tendenci sami odejít. Myslím si, že je důležité, aby zaměstnanci svého šéfa dobře poznali a pochopili, jak přemýšlí, co, jak a proč chce. Je důležité, aby lidé vnímali autentičnost šéfa, aby na ně šéf působil svým charakterem, přehledem, vizí, výsledky, které s lidmi společně dosahuje, tak se rodí základ pevné loajality a motivace. Tento proces má však pár háčků – jednak ho neurychlíte (proto vytváření dobrých týmů zabere měsíce) a jednak lidi „neopijete rohlíkem“ – jinými slovy, to vše výše uvedené klade obrovské nároky na to, aby šéf byl opravdu dobrým lídrem a sám na sobě makal – věnoval se svému vlastnímu osobními rozvoji.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo