logo

bez terminu

ROZHOVOR NA MLADYPODNIKATEL.CZ

Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele si mě pozval do svého studia. Tak jsem se rozpovídal o tom, co dělám a jak to dělám. O firmách, managementu a obchodnících. O firemních krizích a českých manažerech. Pusťte si video, určitě stojí za to.

mlady podnikatel

Článek je dostupný zde.

 

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu.
PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10%
Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?

 

uvozovky doleObchod, prodej i marketing je o logice. Pokud ji používáte, prodáváte. A Vaše prodeje mají neustálý potenciál růst. Přesvědčilo se o tom mnoho mých klientů, když zvýšili své tržby o 10, 20 i 60% oproti původnímu stavu před započetím spolupráce se mnou.uvozovky nahore Jiří Jemelka

GARANCE

Maximální počet účastníků kurzu:
          10 účastníků (trénink proběhne při účasti min. 5 účastníků)

Místo konání školení:
         POZOR!!! Olomouc (místo ještě bude upřesněno)

Cena za kurz:
         7.900,- Kč bez DPH/1 účastník

Termíny konání v roce 2015:
    v tuto chvíli není vypsán aktuální termín. Zanechejte kontakt a ozveme se Vám

 Jsem přesvědčen o užitku tohoto jednoho jediného dne pro Vás a proto Vám dávám tuto garanci...

Garance k semináři „Prodejní a marketingové strategie“:

Hodnota tohoto semináře je 7.900,- bez DPH.
Hodnota tohoto semináře je 7.900,- bez DPH.
Neplatíte nic předem, žádný převod peněz na účet předem.
Neplatíte nic předem, žádný převod peněz na účet předem.
Při příchodu do školící místnosti složíte na místě v hotovosti 7.900,- Kč + DPH.
Při příchodu do školící místnosti složíte na místě v hotovosti 7.900,- Kč + DPH.
Kdykoliv v průběhu dne se můžete zvednout, nechat si vrátit hotovost a odejít.
Kdykoliv v průběhu dne se můžete zvednout, nechat si vrátit hotovost a odejít.
Máte 60ti denní garanci vrácení peněz, pokud po absolvování semináře do dvou měsíců od konání neuvidíte konkrétní zvýšení Vašich prodejů poté, co začnete aplikovat mnou navržené postupy.
Máte 60 dní na vrácení peněz, pokud po absolvování semináře neuvidíte konkrétní zvýšení prodejů poté, co začnete aplikovat mnou navržené postupy.

 

Dostali jste někdy takto gentlemanskou nabídku? Jeden klient o mně prohlásil, že buď jsem si dobře vědom svých schopností a výsledků z minulosti nebo jsem blázen. Pevně si stojím za svými výsledky a svou prací a proto si myslím, že výše uvedená nabídka s garancemi je seriózní a vyvážená.

Nedávno se mne jeden obchodní ředitel firmy, které naše společnost pomohla zvýšit tržby za necelý rok spolupráce o 60% zeptal: „Pane Jemelko, mám Vám napsat doporučení?“ Odpověděl jsem mu: „Luboši, kdo Vám uvěří, že jsem Vám pomohl zvýšit za necelý rok tržby o 60%? Lidé to budou považovat za naprostý nesmysl. Marketingový blud, laciné řeči...“ Přikývl na důkaz toho, že v dnešním obchodě je něco takového naprosto neuvěřitelné.

A přesto tak tomu je. Tržby lze logickým, skoro až vědeckým způsobem zvyšovat. Obnáší to určitý čas a důslednou, systematickou práci. Důslednost a disciplínu. Ale jde to. Mimochodem důslednost a disciplína jsou vlastnosti, které chybí mnoha firmám, podnikatelům a manažerům - tak jak mám možnost posoudit "stav" mnoha klientů, s nimiž jsem spolupracoval či spolupracuji. Když se mi u prvního klienta podařilo zvýšit za 3 měsíce tržby o 18%, bral jsem tyto výsledky s „rezervou“. Když se ale situace opakovala, a např. za rok a půl se v jedné divizi klienta podařilo zvýšit průměrné měsíční tržby z 570.978Kč/měsíc na 897.942Kč/měsíc a v následném roce na průměr 1.050.395Kč/měsíc, pochybnosti začaly pomalu mizet. Vše se navíc odehrávalo již v době silné krize. Jiný klient hlásil díky spolupráci se mnou v roce 2011 zvýšení čistého zisku z 1,2mil.Kč/rok na 2,4mil.Kč/rok. Naposledy firma onoho výše citovaného obchodního ředitele zvýšila tržby o 60% (meziroční nárůst). Psal se rok 2012. Vzhledem k mým kapacitám a ochraně know-how jsem schopen věnovat se ročně max. 8-10 firmám. Úspěšnost projektů zaměřených na zvýšení tržeb v roce 2011 činila 80%. Veškeré čísla a výsledky je možné doložit reportingem, statistikami či uvedením kontaktu na konkrétní podnikatele, manažery. Je možné vyžádat si reference.

Přemýšlím, jak být dál prospěšný více podnikatelům a manažerům. S ohledem na možná rizika, silnou specializaci a vysokou specifikaci nechci školit konzultanty, předávat jim know-how a rozšiřovat působnost tímto způsobem. Vytvořil jsem proto jednodenní seminář pro podnikatele a manažery, na kterém prezentuji všechny navržené strategie prodeje a konkrétní marketingová opatření, jež jsme s klienty kdy v minulosti řešili. Všechno toto know-how dostanete ve zhuštěné a funkční podobě během jednoho dne. Za jeden den se dozvíte jasné kroky, co udělat pro zvýšení prodeje min. o 10% v rozmezí 1-2 měsíců. Co se jiní učili vlastními chybami stylem pokus-omyl, co jsme s mnoha klienty hledali celé měsíce, Vy můžete získat během jednoho dne - a především, bez jakéhokoliv rizika.

Seminář je určen výhradně pro majitele, jednatele a výkonné pracovníky firem.

 

Registrace do kurzu:

Kontaktujte nás

If you want more information, fill in this form. We will get back to you as soon as possible.

Vyberte si datum:           není vypsán termín - nechejte kontakt a já Vás kontaktuji

captcha

 

 

 

 

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo